صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند پوشاک، کیف و کفش اسپریت + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک، کیف و کفش آمریکایی اسپریت در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند پوشاک، کیف و کفش اسپریت + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک، کیف و کفش اسپریت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند اسپریت (Esprit) به عنوان یک تولیدکننده ی کیف و کفش، ساعت و جواهرات و… (شرکت سهامی عام) در سال ۱۹۶۸ میلادی توسط زوج آمریکایی، سوسی تامپ کینز (سوزی راسل) و داگ تامپ کینز در سان فرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا پایه گذاری شده است.

جالب است بدانید همزمان با رواج هیپی گری در ایالات متحده آمریکا (به عنوان یکی از جنبش‌ های اجتماعی جوانان در دهه ۱۹۶۰ میلادی) ، سوسی تامپ کینز و داگ تامپ کینز تلاش های بسیاری را در جهت حمایت و حفاظت از محیط زیست به انجام رساندند…

اما درباره روند رشد کسب و کار اسپریت بد نیست بدانید داگ تامپ کینز به انجام کارهای مالی و سوسی تامپ کینز به انجام کارهای ذهنی و طراحی می پرداخت. آن‌ ها در ابتدا آپارتمان شخصی خود را به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی نمودند! سال‌ های ۱۹۸۰ میلادی بود که میزان فروش این شرکت در اروپا رو به فزونی گذاشت…

فروش جهانی برند اسپریت در طول سال مالی ۲۰۰۸−۲۰۰۷ میلادی بالغ بر ۳/۲۵ میلیارد یورو بود! برند اسپریت در طراحی های خود همواره و همیشه بهترین‌ ها و کامل‌ ترین‌ ها را مورد توجه قرار داده است؛ نگاه این کمپانی آمریکایی همواره معطوف به جمع کثیری از مردم با سلایق گوناگون است… به همین دلیل به دنبال هر خصوصیتی که باشید، اسپریت گزینه‌ ای پیش روی شما می‌ گذارد!

برند اسپریت فعالیت جالب توجهی در عرصه ی طراحی و تولید ساعت نیز دارد! شاید به جرات بتوان گفت هیچ برندی در جهان همچون برند اسپریت، تنوع در تولید ندارد: ساعت اسپریت زنانه، ساعت اسپریت مردانه، ساعت اسپریت برای جوانان و کودکان، ساعت اسپریت‌ بند چرمی، ساعت اسپریت بند فلزی، ساعت اسپریت طلایی، ساعت اسپریت نقره‌ ای، ساعت اسپریت نگین‌ دار، ساعت اسپریت بند استیل زنانه و مردانه، ساعت اسپریت کرونو و….

پیرامون قیمت محصولات این برند نیز بایستی گفت ساعت‌ های برند اسپریت مناسب برای تمام طبقات مالی است! در حالی که ساعت‌ های لاکچری اسپریت با گران قیمت‌ ترین‌ های لوکس در حال رقابت است، ساعت اسپریت ارزان قیمت نیز در خط تولید مد و فشن برای همه در دسترس است (به ویژه جوانان)… این سیاست اقتصادی برند اسپریت منجر به محبوبیت بیش از پیش آن شده است!

اما در اتفاقی عجیب و در سال ۲۰۱۲ میلادی به این علت که مزیت رقابتی این برند در آمریکای شمالی وجود نداشت، فروشگاه‌ های این ناحیه بسته شدند (البته در سال‌ های اخیر، این فعالیت‌ ها به شکل محدود از سر گرفته شده است)!

لازم به بیان است در حال حاضر، دفتر مرکزی اسپریت در راتینگن کشور آلمان مستقر است و دفتر دیگری نیز در هنگ کنگ و بازار بورس بزرگ آن مشغول به فعالیت است… در واقع اسپریت یک هلدینگ بین‌ المللی است که در بازار بورس مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرد!

برند اسپریت به صورت مستقیم مدیریت و اداره ی ۸۳۵ فروشگاه خرده فروشی خود را به عهده داشت و محصولات خود را از طریق بیش از ۱۵۰۰۰ واحد عمده فروشی در سراسر جهان توزیع می نماید! همچنین این برند تولیدکننده ی کیف و کفش، ساعت و جواهرات و… دارای بیش از ۱/۱ میلیون مترمربع فضای فروشگاهی در بیش از ۴۰ کشور جهان است (و دارا بودن ۱۵۰۰۰ نفر کارمند در سراسر جهان). علاوه بر این، اسپیریت مالکیت برند لوازم آرایشی Red Earth را نیز در اختیار خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان