صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند فروشگاه زنجیره ای هایپر استار + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند فروشگاه زنجیره ای هایپر استار (یکی از بروزترین هایپرمارکت های ایران) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند فروشگاه زنجیره ای هایپر استار + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند فروشگاه زنجیره ای هایپر استار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. هایپراستار به عنوان یکی از پویاترین و بروزترین هایپرمارکت های ایران اولین شعبه خود را در سال ۱۳۸۸ شمسی (سال 2009 میلادی) و در غرب تهران یعنی اتوبان باکری افتتاح کرد. البته امروزه به غیر از هایپر استار اصلی که در اتوبان باکری قرار دارد، 10 شعبه دیگر نیز در شهر تهران افتتاح شده است که در نقاط مختلف شهر قرار دارند…

در حال‌ حاضر برند هایپراستار در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، یزد، قم، مشهد و همچنین قزوین دارای شعبه‌ هایی می باشد (بعد از شعبه اتوبان باکری تهران، دومین و سومین شعبه ی هایپراستار در سال 1391 شمسی و در مجتمع های خلیج فارس شیراز و سیتی سنتر اصفهان افتتاح شدند).

بد نیست بدانید هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران می باشد که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولات خود، قانون تضمین ارزان ترین قیمت را ارائه کرده است! با وجود قانون تضمین ارزان ترین قیمت، چنانچه مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را خریداری کند که ارزان تر از هایپراستار باشد، می تواند با مراجعه به فروشگاه های هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت نماید…!

اما شاید این سوال پیش آید که برند فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار به چه کسی تعلق دارد؟

در پاسخ بایستی گفت موسس هایپر استار در ایران کسی نیست جز یک اماراتی با نام ماجد الفطیم (یا مجید الفطیم)!

ماجد الفطیم تاجر اماراتی ، جزو ثروتمندترین تاجران امارات به شمار می آید! او در لیست 10 ثروتمند جهان عرب نیز قرار دارد و در سال 2015 میلادی نیز با ارزش خالص 5.2 میلیارد دلار، از دیدگاه رسانه Forbes به عنوان دومین فرد ثروتمند خاورمیانه شناخته شد (فروشگاه های هایپر استار هر ساله بیش از 200 میلیون دلار سود به مالک خود می دهد!)

هدف کلی برند هایپراستار به عنوان برترین فروشگاه جهت تامین نیازهای خانوار ، ارائه ی محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده ی خود است! تنوع کالایی بالا (بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم می کند)، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیتِ استاندارد از معتبرترین برندها و مناسب ترین قیمت همراه با تخفیفات روزانه از مهم ترین ارزش های برند هایپر استار است که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر می گیرد.

اما در بررسی بیشتر برند هایپر استار با دپارتمان های گوناگون این فروشگاه تامین نیازهای خانوار مواجه می شویم! دپارتمان های هایپراستار عبارت است از: مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی (شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی جات و تنقلات، محصولات شستشو و نظافت و کالاهای بهداشتی و آرایشی که بالغ بر 60 درصد کالاهای فروشگاه های هایپراستار را تشکیل می دهند)، مواد غذایی تازه (شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ و ماهی، نان و شیرینی های تازه)، لوازم خانه و آشپزخانه (شامل ابزار آلات، لوازم آشپز خانه غیر برقی، لوازم التحریر، کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان)، لوازم برقی خانگی و دیجیتال (شامل لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی، تلویزیون و صوتی تصویری، لپ تاپ و تبلت) و پوشاک و لوازم خواب و حمام (شامل پوشاک زنانه،پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام).

در انتها لازم به بیان است همزمان با دهمین سالگرد افتتاح اولین شعبه فروشگاه‌ های زنجیره‌ای هایپراستار در ایران،، نسخه جدید وب سایت هایپراستار نیز رونمایی شد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان