صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره برند تولیدکننده انواع نوشیدنی عالیس + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره برند تولیدکننده انواع نوشیدنی عالیس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در ایران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند تولیدکننده انواع نوشیدنی عالیس + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره برند تولیدکننده انواع نوشیدنی عالیس خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کارخانجات برند تولیدکننده انواع نوشیدنی غیرالکلی عالیس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در ایران در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنایی معادل ۴۵ هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی چناران (از شهرهای استان خراسان رضوی و در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر مشهد ) توسط محمدتقی فیاض با هدف تولید فرآورده‌ های لبنی پاستوریزه و غیرلبنی در سال 1384 شمسی پایه گذاری شده است!

لازم به بیان است برند عالیس سیستم‌ های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 ، ISO 14001:2004 ، HACCP ، ISO 22000:2005 و همچنین ISO 9001:2008 را در سیستم تولیدی خود پیاده‌ سازی کرده است. توجه داشته باشید بهره گیری از این گواهینامه های مدیریت کیفیت در کارخانه های صنایع غذایی با هدف ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست‌ محیطی و همچنین افزایش سطح سلامت مصرف‌ کنندگان، لازم و ضروری می باشد!

برند عالیس به عنوان یک مجموعه‌ ی کاملا خصوصی با تاسیس شرکت بهار رز چناران با بهره گیری از تکنولوژی‌ های مدرن و روز دنیا به تولید انواع مختلف لبنیات و نوشیدنی‌ ها از جمله ماست میوه‌ ای، شیر میوه‌ ها، انواع آب میوه‌ ها (انواع آبمیوه های گازدار)، شیرهای طعم‌ دار، شیر ساده و همچنین دوغ (اسپیتیک) و آب معدنی اقدام کرد.

علاوه بر این، شرکت چشمه نوشان خراسان و شرکت نیک رز چناران از زیر مجموعه‌ های برند عالیس می باشند! شرکت چشمه نوشان خراسان به تولید محصولات متنوعی از جمله انواع نوشابه‌ های گازدار، دوغ ‎های گازدار و بدون گاز، آب معدنی، آب آشامیدنی و همچنین آبمیوه‌ های گازدار می پردازد. همچنین شرکت نیک رز چناران نیز دوازده طعم متفاوت ماءالشعیر را برای انواع ذائقه‌ ها تولید می‌ کند.

جالب است بدانید برند عالیس تاکنون برای ۱۰۸ نفر ایجاد اشتغال کرده‌ است. همچنین محصولات یبرند عالیس به کشورهایی همچون قطر، امارات متحده عربی، سوریه، کردستان عراق، قزاقستان، ترکمنستان، عراق، لبنان، افغانستان و همچنین پاکستان صادر می‌ شود.

در انتها لازم به بیان است برند عالیس دارای تندیس و لوح تقدیر از اداره کل استاندارد استان خراسان رضوی به عنوان واحد نمونه استانی در سال‌ های 1391 شمسی، 1393 شمسی، 1395 شمسی و همچنین 1397 شمسی است. همچنین شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس) در هشتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌ های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر ایران (آیتک) که با هدف حمایت از تولید و خدمات ملی، جذب سرمایه‌ گذاران خارجی در مسیر تولید ملی و همچنین توسعه کارآفرینی برگزار شده بود، موفق به کسب نشان زرین نبوغ و مدیریت ایرانی در صنایع غذایی و همچنین نشان ملی برترین ایمنی و کیفیت محصولات نوشیدنی در ایران شد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان