صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو کیست؟ + ماجرای دروغگویی درباره مدرک تحصیلی اش

توضیحاتی درباره چارلز هاسکینسون بنیانگذار رمزارز کاردانو و همچنین ماجرای دروغگویی او درباره مدرک تحصیلی خود در صفحه اقتصاد منتشر شد!

چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو کیست؟ + ماجرای دروغگویی درباره مدرک تحصیلی اش

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره فعالیت های چارلز هاسکینسون بنیانگذار رمزارز کاردانو و همچنین ماجرای دروغگویی او درباره مدرک تحصیلی خود خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چارلز هاسکینسون ، بنیانگذار رمزارز کاردانو و هم‌ بنیانگذار ارز دیجیتال اتریوم به تازگی درباره مدارک تحصیلی خود به دروغگویی متهم شده است!

لورا شین ، روزنامه‌ نگار معروف فضای ارزهای دیجیتال به‌ تازگی چارلز هاسکینسون را متهم کرده است که او درباره داشتن مدرک دکترای خود دروغ گفته است! و از وی خواسته است تا مدارک تحصیلی خود را افشا کند… لورا شین همچنین از دانشگاه دنور و کلرادو اطلاعات بیشتری نسبت به مدارک تحصیلی چارلز هاسکینسون به دست آورده است! بر اساس یافته‌ های این روزنامه‌ نگار معروف فضای ارزهای دیجیتال، بنیانگذار رمزارز کاردانو پتانسیل‌ های لازم برای دریافت دکتری را نداشته است.

اطلاعات غلط چارلز هاسکینسون نسبت به مدرک تحصیلی خود، ممکن است روی عملکرد قیمتی و احساس معامله‌ گران نسبت به این ارز دیجیتال هم تاثیر داشته باشد… کاردانو یک پلتفرم بلاکچینی و شبکه‌ ای متن باز است که برای اجرای قراردادهای هوشمند به کار می‌ رود! رمزارز اصلی این شبکه، آدا ( ADA ) نام دارد. نام شبکه به افتخار ریاضی‌ دان ایتالیایی، جرلامو کاردانو ، کاردانو و نام رمزارز اصلی آن نیز به افتخار ریاضی‌ دان انگلیسی، ایدا لاولیس ، آدا نام گذاری شده‌ است.

اما درباره چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson ؛ متولد ۵ نوامبر سال ۱۹۸۷ میلادی) بد نیست بدانید وی پس از گذراندن دوران دبیرستان، در دانشگاه ایالتی متروپولیتن دنور و دانشگاه کلورادو بولدر حاضر شد و در آنجا به مطالعه ی نظریه ی تحلیلی اعداد پرداخت، اما پیش از گرفتن مدرک دکتری خود دانشگاه را ترک کرد! در سال ۲۰۱۳ میلادی او برای راه اندازی یک مدرسه آنلاین برای پروژه آموزش بیت کوین، از کار مشاوره خود صرف نظر کرد… وی در پروژه آموزش بیت کوین، ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم را ملاقات کرد!

در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی، او به تیم بنیانگذاران اتریوم پیوست… در ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی و پس از اختلاف بر سر این که آیا این پروژه بایستی با ساختار حکمرانی رسمی باشد (نظر چارلز هاسکینسون) یا یک سازمان غیرمتمرکز (نظر ویتالیک بوترین)؟ او پروژه ی ارز دیجیتال اتریوم را ترک کرد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان