صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره کیف پول نرم افزاری کوین بیس + بررسی امنیت و مزایا

توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول نرم افزاری کوین بیس به عنوان یکی از ایمن‌ ترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره کیف پول نرم افزاری کوین بیس + بررسی امنیت و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول نرم افزاری کوین بیس خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال بر روی یک سیستم عامل نصب می شوند؛ توجه داشته باشید این سیستم عامل می تواند یک سیستم عامل کامپیوتری باشد و یا یک سیستم عامل موبایلی.

یکی از کیف پول های دیجیتالی پرمخاطب که کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را در آن‌ ها ذخیره کنند، کیف پول کوین بیس (Coinbase) است. این کیف پول رمزارزی برای این طراحی شده است که تقریبا همه افراد جامعه بتوانند از آن به سادگی هر چه تمام استفاده کنند…

این کیف پول رمز ارزی به عنوان یکی از ایمن‌ ترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال متاسفانه بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده را در خود جای نمی دهد! توجه داشته باشید در حال حاضر با استفاده از کیف پول کوین بیس می توان رمزارزهایی همچون بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین و همچنین تمامی توکن های ERC20 را به هر کیف پولی ارسال کرد.

این کیف پول رمزارزی یک کیف پول دیجیتال مستقل است که کلیدهای خصوصی را در دستگاهی که روی آن نصب شده است، ذخیره می کند! به بیان ساده تر، کلیدهای شما به اندازه ای که خود دستگاه امن است، امنیت دارند…

این کیف پول ارز دیجیتال حاوی تایید دو مرحله ای می باشد، یعنی شما می توان پس از ورود به این کیف پول تایید دو مرحله ای را فعال کرد و امنیت کیف پولرا تا حد زیادی بالا برد. دقت داشته باشید این کیف پول از قابلیت Secure Element Technology (یکی از بهترین تکنولوژی های امنیتی پیشرفته) برای قفل کردن کلیدهای خصوصی در تلفن همراه هوشمند استفاده می کند.

استفاده از اثر انگشت برای محافظت از کلیدهای خصوصی در تلفن همراه هوشمند، هک کیف پول‌ ارز دیجیتال را تقریبا غیرممکن می کند! علاوه بر این، می توان یک قفل خودکار بین یک دقیقه تا یک ساعت روی این کیف پول رمزارزی قرار داد.

شاید این سوال پیش آید که کیف پول کوین بیس چه ارتباطی با صرافی کوین بیس دارد؟ در پاسخ بایستی گفت کیف پول کوین بیس و همچنین صرافی کوین بیس هر دو متعلق به یک شرکت هستند، اما برای استفاده از کیف پول کوین‌ بیس نیازی به ایجاد حساب کاربری در صرافی کوین‌ بیس نیست!

دانلود و استفاده از کیف پول کوین‌ بیس آسان است! برای شروع تنها کافی است با مراجعه به سایت کوین‌ بیس یا جستجوی عبارت Coinbase Wallet در گوگل پلی و یا اپ استور، نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان