صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره کیف پول سخت افزاری لجر امن‌ ترین راه برای ذخیره‌ رمزارز + بررسی امنیت و مزایا

توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول سخت افزاری لجر به عنوان یکی از مطمئن‌ ترین کیف پول‌ های رمزنگاری شده در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره کیف پول سخت افزاری لجر امن‌ ترین راه برای ذخیره‌ رمزارز + بررسی امنیت و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول سخت افزاری لجر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری گزینه ی مناسبی برای نگهداری از ارزهای رمزنگاری شده است اما نباید فراموش کرد که آنها در معرض هک شدن قرار دارند! به یاد داشته باشید مهم ترین و ضروری ترین وسیله برای تامین امنیت ارز‌های دیجیتال، داشتن یک کیف پول سخت افزاری مناسب است.

توجه داشته باشید در کیف پول‌ های سخت‌ افزاری ارز دیجیتال همچون لجر برای استفاده از کیف پول از ترکیب نرم‌ افزار و سخت‌ افزار استفاده شده است! یعنی برای انتقال و تائید نهایی هر رمزارزی نیاز به فشار دادن یک دکمه فیزیکی وجود دار؛ این یعنی اگر هکری بتواند کیف پول سخت افزاری شما را هک کند، باز هم تا شما دکمه تائید را نزنید، انتقال رمزارز انجام نمی شود.

کیف پول لجر (Ledger) به عنوان یکی از امن‌ ترین کیف پول ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال می باشد (دارای گواهینامه CSPN یا گواهینامه سطح اول امنیت از ANSSI)! کیف پول سخت افزاری لجر تقریبا از تمام ارزهای دیجیتال معتبر همراه با هزاران توکن دیگر شامل ۲۶ رمزارز و بیش از ۱۵۰۰ توکن پشتیبانی می کند (یک کیف پول چند ارزی)… بد نیست بدانید شرکت فرانسوی لجر (Ledger) در حال حاضر بزرگ ترین تولیدکننده کیف پول رمزارز سخت افزاری است. این شرکت اولین کیف پول خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر کرد و تا اکنون موفق به فروش بیش از ۱ میلیون دستگاه شده است.

توجه داشته باشید کیف پول های ارز دیجیتال سخت افزاری لجر، کلیدهای خصوصی را به‌ صورت کاملا امن و آفلاین نگهداری می کنند! چنانچه اگر قبل از خرید این نوع کیف پول رمزارز، جعبه آن باز نشده باشد، بایستی خیالتان راحت باشد که هک کردن غیرممکن است…

کیف پول ارز دیجیتال مدل لجر نانو اس (Ledger Nano S) مشهورترین محصول شرکت فرانسوی لجر (Ledger) می باشد که امتحان و صلاحیت خود را از نظر امنیت پس داده است (یکی از قابل اعتمادترین و مطمئن‌ ترین کیف پول‌ های رمزنگاری شده)! این کیف پول با قیمت حدود ۶۰ دلار یکی از اقتصادی‌ ترین کیف پول ها در میان تمام کیف پول‌ های سخت‌ افزاری ارز دیجیتال در جهان است.

البته در این میان، شرکت فرانسوی لجر (Ledger) مدل دیگری از کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال تحت‌ عنوان نانو ایکس (Ledger Nano X) را نیز ارائه کرده است که از امکانات بیشتری همچون صفحه‌ نمایش بهتر (یکی از مشکلاتی که به لجر نانو اس وارد بود، کوچک بودن صفحه آن محسوب می شد)، بلوتوث و همچنین باتری 100 mAh (در حالت فعال تا چندین ساعت شارژ دارد) برخوردار است. لازم به بیان است قیمت مدل ایکس (Ledger Nano X) دو برابر بیشتر از مدل اس (Ledger Nano S) آن یعنی حدود ۱۲۰ دلار است.

توجه داشته باشید کیف پول نانو ایکس (Ledger Nano X) از قابلیت اتصال به سیستم عامل IOS برخوردار است؛ در حالی که نانو اس (Ledger Nano S) تنها از طریق کامپیوتر، لپتاپ و یا سیستم عامل اندروید کار می‌ کند.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نیز همچون دیگر دستگاه های تولید شده توسط لجر، از سیستم امنیت state-of-the-art برخوردار است! همچنین این دستگاه از MCU دو هسته ای برخوردار است که سیستم عامل BOLOS را اجرا می کند و ارتباط بین کامپیوتر یا گوشی و دستگاه لجر را به صورت امن مدیریت می کند.

شاید این سوال پیش آید که اگر کیف پول لجر نانو ایکس خراب شود یا دچار مشکل شود، چه بایستی باید بکنیم؟ در پاسخ بایستی گفت در این شرایط می توان با استفاده از عبارت ریکاوری 24 کلمه ای، کوین های خود را بازگردانی کرد (بایستی یک دستگاه جدید خریداری کرد و از طریق عبارت ریکاوری 24 کلمه ای، سکه‌ های خود را بازیابی نمود).

در صورت خرید این کیف پول سخت افزاری، در پکیج خریداری شده مواردی همچون لجر نانو اس، کارت دستورالعمل، جا سوییچی، بند حامل دستگاه، کارت بازیابی و همچنین کابل یو اس بی وجود دارد.

در انتها بد نیست بدانید کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر برای استفاده های روزمره مناسب نیست! لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) به عنوان یک کیف پول سخت افزاری، با این هدف طراحی شده است که ارز‌های دیجیتال کاربران خود را در فضایی امن و ایمن نگهداری کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان