صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره کیف پول تراست والت + بررسی امنیت و مزایا

توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول تراست والت به عنوان بهترین کیف پول ها برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره کیف پول تراست والت + بررسی امنیت و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول تراست والت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اگر تصمیم دارید از بیت‌ کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید، ابتدا بایستی یک کیف پول دیجیتالی داشته باشید.

جالب است بدانید هیچ یک از دو آدرس کیف پول ارز دیجیتال که یک ترکیب پیچیده از اعداد و حروف بزرگ و کوچک است، شبیه به هم نیست! در این بین لازم به بیان است آدرس یک کیف پول ارز دیجیتال، هویت واقعی صاحب خود را به هیچ وجه نشان نمی‌ دهد!

در حال حاضر انواع مختلفی از کیف پول‌ های ارز دیجیتال در دسترس مردم می باشد! هر یک از این کیف پول‌ های ارز دیجیتال امکانات متفاوتی را ارائه می دهند؛ امکاناتی همچون امنیت بالا، راحتی بیشتر و یا حتی رفتار کاربر پسندانه تر.

در این بین، کیف پول تراست والت (Trust Wallet) به عنوان یک کیف پول غیرمتمرکز، یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره و همچنین نگهداری انواع متعدد ارزهای دیجیتال است. از تراست ولت به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال موبایلی یاد می شود! درباره تاریخچه این کیف پول بد نیست بدانید تراست والت در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط ویکتور رادچنکو (Viktor Radchenko) و در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا پایه گذاری شد.

از جمله ارزهای دیجیتالی که در این کیف پول پشتیبانی می شوند می توان به رمزارز بیت کوین، رمزارز بیت‌ کوین‌ کش، رمزارز دش، رمزارز اتریوم، رمزارز ریپل، رمزارز اتریوم کلاسیک، رمزارز لایت‌ کوین، رمزارز ترون، رمزارز زی‌ کش، رمزارز زی‌ کوین و… اشاره کرد.

سازندگان کیف پول تراست والت، امنیت دارایی کاربران خود را تضمین می کنند! زیرا این کیف پول از ویژگی‌ های امنیتی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال بهره مند است. در توضیح هر چه بیشتر پیرامون این امنیت بایستی گفت تراست والت تمام کلیدهای خصوصی دارایی را رمزگذاری می نماید و پس از آن یک کلید خصوصی اصلی ایجاد می نماید! در انتها نیز با استفاده از یک الگوریتم، برای هر کاربر یک عبارت ۱۲ کاراکتری منحصر به‌ فرد ایجاد می کند. این عبارت دوازده کاراکتری به‌ عنوان عبارت بازیابی شناخته می شود.

توجه داشته باشید توسعه دهندگان کیف پول تراست والت به کیف پول کاربران خود دسترسی ندارند (و همچنین ذخیره نکردن اطلاعات خصوصی کاربران)! همچنین در این اپلیکیشن نیازی به ارائه اطلاعات شخصی و هویتی نیست. تراست والت برای هر دو سیستم عامل iOS و همچنین Android قابل دریافت است! یعنی هر فردی که به تلفن همراه هوشمند و یا کامپیوتر دسترسی داشته باشد می تواند به راحتی هر چه تمام اپلیکیشن تراست ولت را دانلود نماید و نصب کند… به یاد داشته باشید برای نصب تراست والت همیشه از گوگل پلی و اپ‌ استور استفاده کنید (از نصب اپلیکیشن های کیف پول که در وبسایت های متفرقه ارائه شده است، خوداری کنید تا امنیت رمزارزهای شما به خطر نیفتند).

یکی از ویژگی های منحصر به‌ فرد و جالب توجه تراست والت، پرداخت سود به کاربران خود است! تراست والت به کاربرانی که رمز ارز خریداری نمایند و آن (یا آن ها) را در این کیف پول ذخیره کنند، سود پرداخت می کند (چیزی مشابه سود حساب بانکی است).

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان