صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره شیبا پرحاشیه ترین ارز دیجیتال + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره معایب و مزایای ارز دیجیتال شیبا (SHIB) و همچنین تاریخچه این ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره شیبا پرحاشیه ترین ارز دیجیتال + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، به بررسی معایب و مزایای ارز دیجیتال شیبا و همچنین تاریخچه این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) به عنوان ارز دیجیتالی که مورد حمایت ایلان ماسک قرار داشته است و امکان معامله آن در بسیاری از صرافی های معتبر نیز وجود دارد، در اریبهشت ماه سال 1400 شمسی و در مدت شصت روز، رشدی 24 هزار درصدی را تجربه کرد! به همین دلیل می توان گفت مهم ترین ویژگی شیبا، سودهای چند صد درصدی در طول مدت یک‌ شب است!

درباره تاریخچه این رمزارز بد نیست بدانید توکن شیبا در آگوست سال 2020 میلادی (مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی) راه اندازی شد. این رمزارز توسط یک فرد با نام مستعار Ryoshi و برای سرگرمی، روانه بازار شد! هدف او از انجام این کار، بررسی رفتار یک رمزارز بدون تبلیغ و پشتوانه‌ مالی در جامعه‌ ای صد درصد غیر متمرکز بود…

توجه داشته باشید شیبا یک توکن است و از بلاکچین اتریوم استفاده می کند(این رمزارز، بلاکچین اختصاصی ندارد، به همین دلیل نمی‌ توان آن را کوین دانست). اما درباره انتخاب نام شیبا نیز لازم به بیان است شیبا اینو، سگی از نژادهای بومی ژاپن به شمار می آید و به اعتقاد مردم کشور ژاپن، نژادی رها و سرکش است؛ به بیان ساده تر این نژاد مهارناشدنی است!

وبسایت شیبا به آدرس shibatoken.com در دسترس می باشد که در ابتدای ورود می توان وایت پیپر (White paper) آن را دانلود کرد. وایت پیپر در حقیقت به گزارشی جامع و کامل از عملکرد یک طرح یا پروژه و همچنین مشکلی که حل می کند، اشاره دارد…

همواره به یاد داشته باشید مطالعه وایت پیپر ارزهای دیجیتال پیش از سرمایه گذاری بر روی آنها بسیار بااهمیت است! مطالعه وایت پیپر ارزهای دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا پروژه را به خوبی هر چه تمام درک کنید و با آن آشنا شوید (این پروژه در صدد رفع چه مشکلی است). مطالعه وایت پیپر، توانایی سنجش اعتبار توکن پروژه را در اختیار شما قرار می دهد و به طبع آن شما می توانید با دید بازتری پیرامون سرمایه‌گذاری کردن یا سرمایه گذاری نکردن بر روی آن تصمیم گیری کنید.

اما بازگردیم به موضوع بررسی ارز دیجیتال شیبا! جالب است بدانید بر خلاف دوج کوین که در ایالات متحده آمریکا و اروپا مورد توجه گسترده قرار گرفت، شیبا نیز در کشورهای شرق آسیا (به ویژه چین) مورد حمایت گسترده ای قرار گرفت.

شاید این سوال پیش آید که آیا سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال شیبا کار عاقلانه ای می باشد یا خیر؟ در پاسخ بایستی گفت رمزارز دوج کوین نیز در ابتدا یک شوخی بود اما افراد بسیاری توانستند از آن به سود خوبی دست یابند.

همواره به یاد داشته باشید سرمایه گذاری بر روی کوین ها و توکن ها نیازمند دانش و آگاهی فراگیر است؛ بدین مفهوم که بایستی دانسته های خود را پیرامون کوین یا توکن موردنظر، به صورت پیوسته بروز نمایید و از جدیدترین برنامه ها و فعالیت های آن کوین یا توکن مطلع باشید.

چنانچه تصمیم به خرید ارز دیجیتال شیبا دارید، می توانید به سادگی هر چه تمام آن را از طریق بایننس و دیگر صرافی ها همچون Huobi , Okex، Coin Kong و Kucoin خریداری نمایید (در حال حاضر 10 الی 12 صرافی بین‌ المللی امکان خرید و فروش این رمزارز را از طریق خرید تتر در صرافی خود فراهم کرده‌ اند). مانند دیگر ارزهای دیجیتال، نوسانات قیمت در بازار شیبا اینو نیز دیده می‌ شود!

توجه داشته باشید کیف پول هایی که تا به امروز از شیبا پشتیبانی می کنند، کیف پول های تراست ولت (Trust Wallet) و متاماسک (Metamask) و لومی ولت (Lumi wallet) می باشند.

در انتها لازم به بیان است بازار ارزهای دیجیتال، بازاری بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است؛ پس به هیچ عنوان بدون داشتن دانش و تجربه لازم وارد این بازار نشوید!

بیشتر بخوانید:

قیمت ارزهای دیجیتال امروز | قیمت بیت کوین امروز

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان