صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز کوانت + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال QNT

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز کوانت و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال QNT در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز کوانت + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال QNT

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز کوانت و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال QNT خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پروژه کوانت (Quant) به عنوان یک پلتفرم اختصاصی برای برقراری ارتباط موثر بین بلاکچین‌ های مختلف و ایجاد اتصال بین آن‌ ها (از طریق سیستم‌ عامل تعامل‌ پذیر خود) و همچنین فراهم ساختن همکاری متقابل بین آن ها معرفی شده است. البته جالب است بدانید کوانت برخلاف دیگر پروژه‌ های کریپتویی این کار را با پیاده‌ سازی یک شبکه بلاکچینی مجزا انجام نخواهد داد!

اما درباره تاریخچه شبکه کوانت به عنوان اولین پروژه برای حل مشکل همکاری متقابل از زمان ایجاد اولین پلتفرم عامل بلاکچین بد نیست بدانید ارز دیجیتال غیر متمرکز Quant در ژوئن سال 2018 میلادی با هدف اتصال بلاکچین‌ ها و شبکه‌ ها در مقیاس جهانی و بدون کاهش کارایی و قابلیت همکاری شبکه توسط گیلبرت وردیان (Gilbert Verdian) و پائولو تاسکا (Paolo Tasca) راه‌ اندازی شده است.

زیرساخت ایجاد شده توسط پروژه کوانت، فرصت ایده آلی است برای دیگر ارزهای دیجیتال که از محل اتصال با یکدیگر فعالیت‌ های خود را ارتقا دهند! اما برای این منظور از اُورلجر (Overledger یا سیستم‌ عامل شبکه کوانت) استفاده می‌ شود که به خوبی و بدون استفاده از نرم‌ افزارهای پیچیده می‌ تواند شکاف بین بلاکچین‌ های گوناگون را برطرف نماید…

توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از فناوری‌ های بکار رفته در محصولات پروژه کوانت دارای حقوق مالکیت هستند و برای استفاده از آن‌ ها به لایسنس یا مجوز نیاز دارید! چرا که شبکه Quant یک پروژه متن‌ باز نیست و کدهای پروژه در اختیار کاربران قرار نمی‌ گیرد. البته لازم به بیان است تمرکز شبکه کوانت بیشتر بر ارائه ی خدمات به شرکت‌ های بزرگ، کسب‌ و کارها، تشکیلات اقتصادی و همچنین سازمان‌ های دولتی است.

از جمله جذابیت های شبکه کوانت می توان به جمع آوری داده‌ ها در بستر سیستم‌ های مختلف در کم ترین زمان ممکن و سپس لینک کردن آن ها با یکدیگر اشاره کرد! این قابلیت می‌ تواند در سیستم‌ های تجاری همچون بانک‌ ها بسیار مفید و ارزشمند باشد.

شاید این سوال پیش آید که کارایی رمزارز کوانت در این شبکه چیست؟ در پاسخ بایستی گفت QNT به عنوان توکن اختصاصی پلتفرم کوانت به عنوان ابزار انتقال داده‌ ها و همچنین تامین امنیت شبکه کوانت عرضه شده است (رمزارز کوانت، مجوز استفاده از قابلیت‌ های شبکه ی کوانت است)! به بیان ساده تر، هر کاربری برای ایجاد برنامه‌ های چند زنجیره‌ ای غیرمتمرکز یا امکان اتصال بلاکچین‌ ها به یکدیگر باید حتما ارز کوانت را ذخیره کند.

توکن Quant (مبتنی بر استاندارد ERC-20 بلاکچین اتریوم) در صرافی‌ های رمزارزی مختلفی قابل خرید و فروش و همچنین معامله است. از جمله ی این صرافی‌ های رمزارزی می‌ توان به صرافی ارز دیجیتال بیترکس (Bittrex)، صرافی (Bilaxy)، صرافی 1inch، صرافی یونی سواپ و همچنین صرافی Hotbit اشاره کرد! همچنین رمزارز QNT را می توان در کیف پول‌ های رمزارزی نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری که از اتریوم پشتیبانی می‌ کنند، نگهداری کرد؛ کیف پول‌ های رمزارزی همچون تراست والت ، اتمیک، اکسودوس و لجر.

در انتها لازم به بیان است آینده ارز دیجیتال کوانت به عنوان یکی از صد ارز دیجیتال برتر در میان ارز‌های دیجیتال موجود به میزان افزایش استفاده از خدمات پلتفرم کوانت بستگی دارد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان