صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز کرو دائو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال CRV

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز کرو دائو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال CRV در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز کرو دائو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال CRV

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز کرو دائو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال CRV خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کرو فایننس (Curve Finance) یک صرافی رمزارزی غیرمتمرکز یا دکس (DEX) می باشد که فرایند مبادله توکن‌ های مختلف ERC-20 را تسهیل نموده است و برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به ویژه استیبل‌کوین‌ ها در حوزه دیفای مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

البته شاید این سوال پیش آید که استیبل کوین ها چه هستند؟ در پاسخ بایستی گفت استیبل کوین ها نوعی کریپتوکارنسی می باشند که برای کاهش نوسانات قیمت طراحی و عرضه شده اند و همچنین ارزش مبادله ای دارند… لازم به بیان است این نوع ارزهای دیجیتال به پول فیات مانند دلار ایالات متحده ی آمریکا، دیگر ارزهای رمزنگاری شده، فلزات گرانبها و یا ترکیبی از هر سه وابسته می باشند… البته دلیل این وابستگی، تلاش برای ثابت نگه داشتن قیمت آن‌ ها است. هر واحد از یک استیبل کوین بدون توجه به شرایط کلی بازار همیشه قیمت ثابتی دارد! به همین دلیل است که استیبل کوین ها را با عنوان ارزهای دیجیتال پایدار و با ثبات نیز می‌ شناسند.

توجه داشته باشید کرو فایننس از یک بازارساز خودکار (Automated Market Maker یا به‌ اختصار AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می‌ کند. بازارساز خودکار یک الگوریتم ریاضی است که برای معاملات بی‌ واسطه در صرافی‌ های رمزارزی غیرمتمرکز، بازار ایجاد می‌ کند (مهیا کردن شرایط برای انجام شدن یک معامله)! این الگوریتم به‌ صورت خودکار و با استفاده از مکانیسم عرضه و تقاضا، قیمت دارایی‌ ها را تعیین می کند و به کاربران اجازه می‌ دهد تا بدون ثبت سفارش خرید و فروش و حتی بدون نیاز به طرف مقابل معامله (فروشنده یا خریدار) معاملات خود را انجام دهند!

پلتفرک کرو فایننس که با تمرکز بر ارائه ی یک بستر به کاربران برای معامله و خرید فروش آسان دارایی‌ های مبتنی بر اتریوم شناخته می شود، در ژانویه ی سال ۲۰۲۰ میلادی توسط مایکل اگروف دانشمند روسی، بر روی بلاکچین اتریوم آغاز به کار کرده است! کرو فایننس یکی از بزرگ ترین پروتکل‌ ها در حوزه ی امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای می باشد.

توکن این پروتکل، رمزارز CRV نام دارد. ارز دیجیتال Curve Dao Token یا توکن CRV به عنوان یک ابزار مدیریتی، تشویقی، روشی برای پرداخت کارمزدها و همچنین روشی برای کسب درآمد بلندمدت برای تامین‌‎ کنندگان نقدینگی در کرو فایننس عمل می‌ کند.

شاید این سوال پیش آید که رمزارز CRV را از کدام صرافی های ارز دیجیتال می توان خریداری نمود؟ در پاسخ بایستی گفت بیشتر معاملات توکن کرو دائو توسط صرافی بایننس (Binance) پردازش می‌ شود. البته این توکن در صرافی‌ های رمزارز شناخته‌ شده ی دیگری نیز همچون هوبی گلوبال (Huobi Global)، کوین بیس (Coinbase)، اوکی اکس (OKEx) و… نیز لیست شده است.

همچنین برای نگهداری (ذخیره و مدیریت) از رمزارز کرو دائو که یک توکن ERC-20 می باشد، می توان از از کیف پول‌ های رمزارزی که از توکن‌ های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌ کنند، استفاده کرد! از جمله کیف پول‌ های رمزارزی لجر (Ledger)، تراست (Trust) و متامسک (MetaMask).

در انتها لازم به بیان است امنیت شبکه کرو دائو به‌ لطف ممیزی منظم قراردادهای هوشمندی که برای ایجاد استخرهای نقدینگی کاربرد دارد، تامین می‌ شود!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان