صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز ونوس + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال XVS

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز ونوس و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال XVS در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز ونوس + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال XVS

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز ونوس و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال XVS خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شبکه ونوس (Venus) به عنوان چهارمین محصول ارائه شده توسط لانچ پول (Launchpool) بایننس، یک سیستم بازار پول مبتنی بر الگوریتم می باشد که برای فراهم آوردن یک سیستم ارائه ی وام متشکل از ارزهای دیجیتال در اکوسیستم غیر متمرکز دیفای (DeFi) طراحی شده است! ونوس کاربران را قادر می سازد تا با ارائه ی وثیقه به شبکه، از ارزهای رمزپایه خود استفاده کنند و وام دریافت کنند (سود دریافتی در ازای این وام، به صورت خودکار محاسبه می‌ شود و در میان تامین کنندگان نقدینگی این پروژه تقسیم می شود)…

با استفاده از استیبل کوین ونوس افراد می‌ توانند با پرداخت کارمزد کمتر، با سرعت بیشتری از طریق ارزهای دیجیتال وام دریافت کنند! اما شاید این سوال پیش آید که استیبل کوین چیست؟ در پاسخ بایستی گفت استیبل کوین یک نوع کریپتوکارنسی است که برای کاهش نوسانات قیمت طراحی ‌شده است! همچنین به‌ عنوان ذخیره‌ کننده ی ارزش و وسیله‌ ای برای مبادله نیز کاربرد دارد.

توجه داشته باشید استیبل کوین به یک دارایی ثابت وابسته است! این دارایی می‌ تواند هر چیزی باشد؛ از طلا گرفته تا ارز فیزیکی یا نوعی دارایی که بتوان قیمت آن را مشخص کرد و درباره آن به توافق کلی رسید…

شبکه ونوس مانند بسیاری دیگر از شبکه‌ های دیفای به صورت غیرمتمرکز می باشد؛ یعنی تمام افرادی که در این شبکه فعالیت دارند، به اندازه دارایی هولد شده ی خود در مدیریت این شبکه سهیم هستند.

ارز دیجیتال ونوس (XVS) همچون بسیاری دیگر از رمزارزها همچون بیت کوین، اتریوم و… بر تمرکززدایی کامل از طریق کنترل و مدیریت پروتکل به ‌واسطه ی افراد جامعه معطوف است. جالب است بدانید مهم‌ ترین مزیت ارز دیجیتال ونوس، سرعت ‌بالای آن در کنار پایین بودن هزینه تراکنش‌ ها است که به‌ واسطه اجرای آن در زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) ممکن شده است.

لازم به بیان است افرادی که با استفاده از پروتکل ونوس نقدینگی خود را تامین می‌ کنند، نیازی به ارائه یک چک اعتباری ندارند! و می‌ توانند تنها از طریق برقراری تعامل با برنامه غیرمتمرکز ونوس (DApp) به‌ سرعت وام بگیرند… با توجه به اینکه هیچ موسسه ثالث و متمرکزی برای کنترل پروتکل ونوس وجود ندارد، کاربران محدود به منطقه جغرافیایی نخواهند بود! و سیاست خاصی برای اعتبارسنجی وجود ندارد. افراد با ارائه وثیقه کافی، قادر به دریافت وام خواهند بود.

برای خرید ارز دیجیتال می توان به صرافی ارز دیجیتال بایننس اشاره کرد! برای خرید و سرمایه‌ گذاری در رمزارز ونوس می‌ توان از ارزهایی مانند تتر (USDT)، بیت کوین (BTC)، بایننس کوین (Binance Coin) و همچنین Binance USD استفاده کرد. لازم به بیان است در حال حاضر، هیچ‌ یک از صرافی‌ های ارز دیجیتال خارجی، شرایط خرید و فروش ارز دیجیتال ونوس با استفاده از ارز فیات را فراهم نکرده‌ اند!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان