صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز وتور + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال VTHO

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز وتور و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال VTHO در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز وتور + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال VTHO

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز وتور و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال VTHO خواهیم داشت! با ما همراه باشید. زنجیره تامین از معدود صنایعی است که به سرعت با فناوری بلاکچین ترکیب شد! از این رو، این صنعت همگام با توسعه بلاکچین روز به روز شفاف تر، امن تر، سریع تر و همچنین کم هزینه تر می شود. در این بین، وی چین در تلاش است با ادغام دو تکنولوژی یا به عبارت بهتر دو مفهوم اینترنت اشیا (IoT) و بلاکچین (BlockChain)، مدیریت زنجیره تامین را متحول کند!

وی چین تور (یا VeChainThor) بلاکچین اختصاصی VeChain می باشد که در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط سانی لو (Sunny Lu) راه‌ اندازی شد؛ با وی چین و دو ارز دیجیتال آن یعنی وت (VET) و وتور (VeThor) صفر تا صد زنجیره تامین را می توان مدیریت کرد. توجه داشته باشید وی چین یک سیستم دوآل توکن (دارای دو ارز دیجیتال) می باشد! رمزارز وتور (VTHO) برای پرداخت کارمزد ایجاد تراکنش کاربرد دارد (چیزی شبیه به گس اتریوم) و وت (VET) نیز رمزارز اصلی شبکه است و به عنوان توکن پرداختی یا پول مورد استفاده در قراردادهای هوشمند کاربرد دارد.

البته لازم به بیان است وی چین در آغاز فعالیت خود مستقل نبود و به عنوان پلتفرمی سوار بر بلاکچین اتریوم شناخته می شد! نماد رمزارز وی چین در آن زمان VEN (یک توکن اتریومی) بود؛ پس از گذشت دو سال، اولین بلاک در بلاکچین اختصاصی آن با نام وی چین تور ساخته شد. در ادامه، تمامی توکن‌ های VEN به نسبت 1 به یک با توکن‌ های VET عوض شدند! همچنین بعد از ظهور بستر اختصاصی وی چین، زمینه برای تولد دومین توکن آن یعنی VTHO نیز فراهم شد.

وی چین یکی از نخستین ایده ها در دنیای رمزارزها بود که سرویس‌ های زنجیره تامین بلاکچینی را در اختیار شرکت‌ های بزرگ و همچنین کسب و کارهای کوچک قرار داد… وی چین با اتکا به دستگاه‌ های مختلف حاضر در فناوری اینترنت اشیا کار می‌ کند! این موضوع به شرکت‌ ها و کسب و کارها اجازه می‌ دهد تا هر مرحله از چرخه ی عمر محصول را مشاهده و ثبت کنند (بهره گیری از دستگاه های ردیاب فیزیکی برای ردیابی هر مرحله از زنجیره تامین)… یک به یک مراحل زنجیره تامین در یک دفتر کل غیر قابل تغییر و شفاف نگهداری می‌ شود (مزیت استفاده از فناوری بلاکچین)؛. به لطف این فناوری می توان از رسیدن مواد و کالاها به مقصد بدون هر گونه دستکاری، اطمینان پیدا کرد!

اما بهتر است به بررسی موضوع اصلی این مقاله یعنی رمزارز وتور بپردازیم. ارز دیجیتال وتور (VeThor) به عنوان توکن ثانویه شبکه VechainThor که در قالب سوخت (Gass) برای تراکنش‌ های این شبکه نیز شناخته می شود، از جمله رمزارزهای پرمخاطب دنیای کریپتوکارنسی شناخته می شود. به بیان ساده تر، برای انتقال داده در شبکه وی چین تور (یا VeChainThor) به توکن VTHO نیاز است (مقدار توکن VTHO موردنیاز برای هر تراکنش، بستگی به حجم داده‌ هایی دارد که قرار است منتقل شوند)!

البته توجه داشته باشید برای عملکرد صحیح بلاکچین وی چین تور (یا VeChainThor) به هر دو توکن VET و VTHO نیاز است! یعنی برای ایجاد و دریافت توکن های وتور (مبتنی بر استاندارد VIP128) به توکن‌ های وت نیاز است… برای این کار می‌ توان با نگهداری توکن وت، توکن‌ های وتور به دست آورد و سپس از این توکن‌ ها برای پرداخت کارمزد معاملات استفاده نمایید.

شاید این سوال پیش آید که خرید و فروش ارز دیجیتال VTHO به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت در حال حاضر امکان خرید و فروش ارز دیجیتال وتور در صرافی رمزارزی متمرکز Oceanex.pro و صرافی رمزارزی غیرمتمرکز Vtho.exchange وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان