صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز هولو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال HOT

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز هولو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال HOT در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز هولو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال HOT

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز هولو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال HOT خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رمزارز هولو از جمله رمزارزهایی است که در ماه های آغازین سال 2021 میلادی، رشد قیمتی 5000 درصدی را تجربه کرد و همین اتفاق سبب شد تا بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

ارز دیجیتال هولو، تغییر در نحوه ی توزیع، ذخیره و پردازش داده‌ ها را در سر دارد! ایده ای که سبب تغییر ارتباطات میان افراد می شود… به بیان ساده تر پروژه ی ارز دیجیتال HOT برای ایجاد یک اینترنت توزیع شده با در نظر گرفتن استقلال کاربر یا کاربران خود ساخته شده است (فراهم ساختن یک اینترنت انسانی‌ تر). پلتفرم هولو به دنبال خلق یک پل ارتباطی امن بین کاربران خود و اینترنت سنتی می باشد.

اما درباره تاریخچه ی رمزارز هولو (مبتنی بر شبکه ERC-20) بد نیست بدانید این ارز دیجیتال به عنوان اصلی‌ ترین برنامه محاسباتی غیرمتمرکز، توسط آرتور براک و اریک هریس در سال 2018 میلادی عرضه شده است!

جالب است بدانید ارز دیجیتال HOT با بهره‌ مندی از جدیدترین فناوری‌ های بلاکچین، نیازی به استیکینگ و استخراج ندارد! این فناوری پست بلاکچین (Post-Blockchain) نام دارد (برای جدا کردن یکپارچگی داده‌ ها از امنیت داده‌ ها). درواقع رمزارز هولو تصمیم دارد شرایطی را ایجاد نماید که کاربر یا کاربران برای استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال نیازی به نصب برنامه‌ های کاربردی مختلف نداشته باشند! به بیان ساده تر، توکن هولو بدون شبکه‌ های نرم‌ افزاری کامپیوتری در دسترس افراد قرار می‌ گیرد.

می توان گفت ارز دیجیتال هولو از نظر امنیت بسیار قوی می باشد و نمی‌ تواند مورد هک و حمله قرار گیرد. این شبکه برای حل مشکل مقیاس‌ پذیری از تقسیم‌ بندی در بلاکچین استفاده می‌ کند، که میزان تراکنش برای هر نود یا گره کاهش می یابد…

ارز دیجیتال هولو به کاربر یا کاربران خود این امکان را ‌می‌ دهد تا به هنگام تراکنش و ارتباط با برنامه‌ هایی که نیازهای آنها را برآورده ‌می‌ کنند، بدون اینکه به نهادهای متمرکز وابسته باشند، داده‌ ها و هویت آنلاین خود را کنترل کنند! با توجه به چالش‌ های زیادی که شبکه بلاکچین با آن رو به‌ رو است، نیاز به چنین پلتفرمی به شدت احساس ‌می‌ شود… بنابراین ‌دور از انتشار نیست که این ارز دیجیتال با استقبال زیادی مواجه شود.

هولوچین (Holochain) یا بلاکچین اختصاصی هولو بستری را ایجاد کرده است که توسعه‌ دهندگان خود را قادر ‌می‌ سازد تا برنامه‌ های توزیع‌ شده‌ ای را که از زبان برنامه‌ نویسی JavaScript استفاده ‌می‌ کنند، ایجاد کنند (در راستای بهینه‌ سازی عملکرد قراردادهای هوشمند و برنامه‌ های کاربردی غیرمتمرکز). هدف اصلی ارز دیجیتال HOLO و شبکه هولوچین ارائه­ ی یک پلتفرم کاربردی و ایجاد پلی میان کاربران است! به گونه‌ ای که افراد بتوانند به راحتی، تمام برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری را بر روی سیستم های خود اجرا کنند و نیاز به هیچ برنامه­ خاصی نداشته باشند…!

ویژگی منحصربه فرد پلتفرم هولو، نحوه ی عملکرد آن است! این بلاکچین همانند یک ماشین تخصصی عمل می‌ کند؛ و توکن‌ های این بستر نیز در راستای میکروتراکنش‌ ها توسعه یافته‌ اند… پلتفرم هولو می‌ تواند میلیاردها تراکنش را به طور همزمان پردازش کند! این عمل دلیل اصلی تمایز ارز دیجیتال هولو از دیگر ارزهای دیجیتال است. هولو عملکرد بسیار خوبی در به اشتراک‌ گذاری داده‌ها با هاستینگ دارد؛ کاربران در این پلتفرم می‌ توانند با حداقل سرمایه و با استفاده از روش میزبانی ابری، مشاغل خود را توسعه دهند.

البته شاید این سوال پیش آید که ارز دیجیتال هات را از کجا می توان خرید؟ در پاسخ بایستی گفت توکن‌ های Holo از طریق چندین صرافی رمزارزی معتبر از جمله Uniswap و Binance در دسترس می باشند (در حال حاضر بیش از 50 درصد از معاملات رمزارز هولو در صرافی ارز دیجیتال بایننس انجام می‌ شود)… همچنین بهترین کیف پول نرم افزاری برای رمزارز هولو، crypto.com است، چرا که استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان