صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز ماتیک یا متیک متعلق به شبکه پالی گان + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز ماتیک یا متیک و معایب و مزایای این ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز ماتیک یا متیک متعلق به شبکه پالی گان + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز ماتیک یا متیک و معایب و مزایای این ارز دیجیتال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ارز دیجیتال ماتیک یا متیک (MATIC) متعلق به شبکه پالی گان (Polygon که در گذشته با نام Matic Network شناخته می‌ شد) می باشد (از ارز دیجیتال ماتیک یا متیک برای پرداخت هزینه‌ ها، پاداش و همچنین حفظ امنیت شبکه‌ استفاده می‌ شود)! پلتفرم پالی گان در اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی راه اندازی شد.

جالب است بدانید پالی گان ، اولین پلتفرم دارای ساختار مناسب برای افزایش مقیاس پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم است که قابلیت استفاده برای یکپارچه کردن تمامی محصولات و خدمات غیرمتمرکز را نیز دارا می باشد.

به بیان ساده تر می توان گفت پالی گان پلتفرمی متن باز است که به تمام توسعه‌ دهندگان خود این اجازه را می‌ دهد تا شبکه بلاکچین اختصاصی خود را ایجاد نمایند… هدف اصلی پالی‌ گان، ارائه چارچوبی برای ایجاد شبکه‌ های بلاکچین است که می‌ توانند به هم متصل شوند.

اما بهتر است به موضوع رمز ارز MATIC بپردازیم! رمزارز ماتیک یا متیک یک توکن ERC-۲۰ است که بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌ شود. توکن ماتیک یا متیک از ماه فوریه سال 2021 میلادی، افزایش قیمتی در حدود 33 برابر را تجربه کرد! در این بین شاید این سوال پیش آید که استخراج ارز دیجیتال پالی‌ گان ماتیک به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت رمز ارز ماتیک همچون بسیاری از رمزارزها که در ساختار خود از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌ کنند و قابلیت استخراج دارند، نیست (بایستی از صرافی‌ های ارز دیجیتال خریداری شود).

از جمله صرافی‌ های ارزدیجیتال متمرکز پالی‌ گان ماتیک می توان به صرافی کوین بیس ، صرافی بایننس ، صرافی هوبی ، صرافی کراکن و همچنین صرافی FTX اشاره کرد! همچنین صرافی های ارزدیجیتال یونی سواپ ، سوشی سواپ و همچنین DFNY از جمله صرافی‌ های غیر متمرکز پالی‌گان ماتیک می باشند!

برای نگهداری توکن ماتیک می‌ توان از کیف پول‌ های مختلفی همچون کیف پول تراست والت ، کیف پول اتمیک والت ، کیف پول متاتسک و همچنین کیف پول والت کانکت استفاده کرد (توجه داشته باشید به این دلیل که رمز ارز متیک یک توکن ERC20 است، در هر کیف پولی که از شبکه اتریوم پشتیبانی کند، قابلیت ذخیره‌ سازی آن نیز وجود دارد)!

در انتها لازم به بیان است رمزارز ماتیک یا متیک در رسانه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان