صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز سوشی سواپ یکی از ارزهای دیجیتال محبوب + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز سوشی سواپ و معایب و مزایای این ارز دیجیتال در صفحه اقصتاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز سوشی سواپ یکی از ارزهای دیجیتال محبوب + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز سوشی سواپ و معایب و مزایای این ارز دیجیتال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای رمزارزها که با بلاکچین اتریوم اجرا می‌ شود، ارزی نیست جز سوشی سواپ (SushiSwap)! در ابتدا بایستی به این نکته اشاره کرد به این دلیل که تمامی توکن‌ های آن به یکباره عرضه شده اند، پس قابل استخراج نمی‌ باشد (از معایب این ارز دیجیتال)…

در پلتفرم سوشی سواپ، کاربران می‌ توانند با اضافه کردن نقدینگی خود به یک استخر خاص، به یک تامین‌ کننده ی نقدینگی تبدیل شوند و در قالب توکن‌ های سوشی (SUSHI)، پاداش دریافت کنند!

ارز دیجیتال سوشی سواپ یک مبادله ی غیرمتمرکز (DEX) مجهز به قراردادهای هوشمند، سازنده بازار خودکار (AMM) اختصاصی خود است (به بیان ساده تر، به جای استفاده از اوردربوک همچون مبادلات سنتی (اجتناب از مشکلات نقدینگی)، از یک الگوریتم قیمت گذاری برای قیمت گذاری دارایی استفاده می‌ شود).

این پروژه بلافاصله پس از راه اندازی، کاربران زیادی را به خود جلب کرد! و در تاریخ ۱ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در لیست صرافی بایننس قرار گرفت. البته در این بین، برخی کارشناسان بر این باورند که رمزارز سوشی سواپ نسخه ی بهبودیافته ی پروژه ی یونی سواپ است! نسخه ای که فضایی با کاربری آسان‌ تر را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

سوشی سواپ یکی از پلتفرم‌ های ارائه‌ دهنده ی استخرهای نقدینگی است؛ در این پلتفرم، کاربران می‌ توانند با اضافه کردن نقدینگی موردنظر خود به استخرها به کسب سود و درآمد از آن بپردازند…

توکن‌ های سوشی سواپ به عنوان پاداش و در قبال مشارکت کاربران در تامین نقدینگی به آن ها پرداخت می‌ شود… علاوه بر این، دارندگان توکن‌ های سوشی سواپ در مدیریت شبکه دخالت دارند. به بیان ساده تر، هدف مبادلات سوشی سواپ ایجاد هماهنگی بهتر برای مشارکت کنندگان در شبکه از طریق تقسیم درآمد و اثرات شبکه مبتنی بر جامعه است.

سوشی سواپ، خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده مختلف را بین کاربران امکان پذیر می‌ کند (امکان تبادل توکن SUSHI با اتریوم وجود دارد)! ۰.۳ درصد از هزینه برای تسهیل هر مبادله اخذ می‌ شود؛ که ۰.۲۵ درصد آن به تامین کنندگان نقدینگی و ۰.۰۵ درصد به SUSHI تبدیل می‌ شود و به کاربران دارای رمز SUSHI توزیع می‌ شود…

شاید این سوال پیش آید که برای نگهداری از رمزارزهای سوشی سواپ بایستی چه کرد؟ در پاسخ بایستی گفت برای انتخاب کیف پول سوشی سواپ برای ذخیره توکن های سوشی سواپ، به یک کیف پول سازگار با اتریوم ۲۰ نیاز است! از جمله کیف پول های سخت افزاری مناسب برای نگهداری از رمزارزهای سوشی سواپ می توان به Ledger یا Trezor اشاره کرد. همچنین از جمله کیف پول های نرم افزاری که می‌ توان آن ها در تلفن همراه هوشمند یا رایانه شخصی بارگیری کرد، می توان به متامسک (Metamask) و والت کانکت (WalletConnect) اشاره کرد (که توسط پلتفرم SushiSwap پشتیبانی می‌ شوند).

همچنین با مراجعه به هر یک از صرافی‌ های آنلاین چون صرافی بایننس ، صرافی io ، صرافی بالانسر و همچنین صرافی هیت‌ بی‌ تی‌ سی می‌ توان به خرید و فروش توکن های SUSHI اقدام کرد.

در انتها می توان گفت سوشی سواپ، راهی آسان و سریع در اختیار کاربران قرار می‌ دهد تا دارایی‌ های ارز رمزنگاری شده خود را با اطمینان رد و بدل کنند و با مشارکت رمزنگاری در یک مجموعه نقدینگی، کارمزد دریافت نمایند! بسیاری از کارشناسان دنیای رمرزارزها بر این باورند که توکن سوشی در مرحله ی تثبیت قیمت قرار دارد؛ در صورتی که توکن سوشی وارد منطقه ی پشتیبانی شود، قیمت آن می‌ تواند تا 40 دلار نیز افزایش یابد! البته همه ی این اعداد نسبی هستند و قیمت توکن سوشی به حجم معاملات آن بستگی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان