صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز سلر پاسخگوی مسائل حیاتی در دنیای ارزهای دیجیتال + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز سلر (به عنوان پروژه سوم بایننس لانچ پد) و معایب و مزایای این ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز سلر پاسخگوی مسائل حیاتی در دنیای ارزهای دیجیتال + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز سلر و معایب و مزایای این ارز دیجیتال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سلر نتورک یا شبکه سلر (Celer Network) به عنوان پروژه سوم بایننس لانچ پد (Binance Launchpad) که با علامت اختصاری CELR نمایش داده می‌ شود، پروژه‌ ای است با هدف رسیدگی و پاسخگویی به مسائل حیاتی در دنیای ارزهای دیجیتال که در آن از مقیاس‌ گذاری لایه ۲ برای انجام معاملات سریع، آسان، کم‌ هزینه و ایمن خارج از شبکه بلاکچین برای پرداخت‌ ها و قراردادهای هوشمند شبکه غیر‌ بلاکچین استفاده می‌ شود…

پروژه رمزارز سلر به عنوان پروژه‌ ای که بایننس برای فروش توکن‌ ها و جذب سرمایه (جذب سرمایه ۳۴ میلیون دلاری) معرفی کرده است، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ میلادی و با یک تیم چهار نفره متشکل از طراحان و توسعه‌ دهندگان فارغ التحصیل از دانشگاه‌ های پرینستون، موسسه فناوری ماساچوست و برکلی آغاز کرده است (مو دانگ (Mo Dong)، جوندا لیو (Junda Liu)، شیائوژو لی (Xiaozhou Li) و ژینگ‌کای لیانگ (Qingkai Liang)!

توکن سلر با علامت اختصاری CELR، یک توکن بر بستر ERC-20 و بر بستر بلاکچین اتریوم می باشد. از اصلی‌ ترین و مهم ترین ویژگی‌ های شبکه سلر می توان به پشتیبانی از چند بلاکچین مختلف اشاره کرد. در واقع الگوریتم مسیریابی این شبکه آن را به تنها مدل اقتصادی رمزارز تبدیل کرده است که عملکرد آن را ۲۰ برابر حالت معمول افزایش داده است و باعث شده است حالتی بهینه نسبت به دیگر شبکه‌ ها پیدا کند…

درباره هدف اصلی شبکه سلر (Celer) بایستی گفت این پروژه بر توسعه راهکار مقیاس‌ پذیری برون زنجیره‌ ای تمرکز دارد تا بلاکچین‌های مختلفی که بر بستر این پلتفرم اجرا می‌ شوند را مقیاس‌ پذیرتر کند… هدف توسعه‌ دهندگان رمزارز سلر ارائه معاملات با حجم بالا و سرعت قابل‌ قبول است.

شاید این سوال پیش آید که برای خرید و فروش توکن سلر نتورک بایستی چه کرد؟ در پاسخ بایستی گفت برای خرید و فروش توکن سلر نتورک همچون دیگر رمزارزها بایستی از صرافی‌ های ارز دیجیتال استفاده کرد.

از جمله کیف پول‌ های امن برای نگهداری از ارز دیجیتال سلر می توان به کیف پول تراست ولت (Trust Wallet ؛ یکی از برترین و مطمئن‌ ترین کیف پول های دنیای کریپتوکارنسی و قابل نصب و اجرا بر روی سیستم عامل اندروید و IoS)، مای اتر ولت (MyEtherWallet ؛ کیف پول‌ رایگان بر بستر اتریوم و ERC_20) و همچنین لومی والت (Lumi wallet) اشاره کرد.

در انتها می توان گفت با توجه به برنامه ریزی های انجام یافته توسط طراحان و توسعه‌ دهندگان این رمزارز، پروژه سلر نتورک (به عنوان یک پروژه بسیار بلندپروازانه) به سبب بهره گیری از مقیاس‌پذیری لایه ۲ می تواند آینده روشنی داشته باشد. با توجه به اینکه این ICO بر بستر بایننس لانچ‌ پد عرضه شده است، پتانسیل کوتاه‌ مدت این پروژه عالی به نظر می‌ رسد! در بلندمدت نیز به دلیل کاربردهای خوب و پیاده‌ سازی عالی، شبکه سلر یک پروژه بسیار جالب توجه خواهد بود. این شبکه می‌ تواند میلیاردها تراکنش در ثانیه را خارج از زنجیره و به صورت امن و بدون نیاز به اعتماد، مقیاس پذیر نماید و قدرت بلاکچین و برنامه‌ های غیرمتمرکز را به طور کامل نمایش دهد…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان