صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز دوج ایلان مارس + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ELON

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز دوج ایلان مارس و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ELON در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز دوج ایلان مارس + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ELON

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز دوج ایلان مارس و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ELON خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ارز دیجیتال دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) به عنوان یک فورک از رمزارز دوج کوین (و منتشر شده بر روی شبکه اصلی اتریوم با استفاده از استاندارد توکن ERC-20)، یک میم کوین به شمار می آید! اما در این بین، با دو سال مواجه می شویم! فورک یک ارز دیجیتال به چه معنا است؟ و میم کوین چیست؟

در ابتدا به توضیح درباره مفهوم فورک یک رمزارز می پردازیم. فورک به انشعاب و یا بروزرسانی یک نرم افزار گفته می شود که منشا آن پروژه های برنامه نویسی است! در حقیقت برنامه نویس با ایجاد تغییراتی در کد منبع یک پروژه، به تولد برنامه ای جدید از دل برنامه ی قبلی کمک می کند… توجه داشته باشید فورک ها معمولا یک عامل مفید برای شبکه می باشند که توسط خود برنامه نویسان شبکه ایجاد می شوند تا در کل شبکه، تغییرات مثبتی را ایجاد کنند… به بیان ساده تر، وقتی پروتکل یک ارز دیجیتال بروزرسانی می شود (به دلایلی همچون رفع اختلاف نظرات فنی، ایجاد اعتماد و بازگشت سرمایه‌ ی از دست رفته و یا حتی بروزرسانی شبکه بلاکچین)، فورک انجام شده است.

اما در توضیح میم کوین (MemCoin) نیز بایستی گفت این گروه از ارزهای دیجیتال، در اصطلاح عامیانه بیشتر جنبه سرگرمی دارند (این ارزهای دیجیتال بر پایه شوخی و سرگرمی ابداع می‌ شوند)! توجه داشته باشید فلسفه ی وجودی ارزهای دیجیتال این است که مشکلات یا چالش‌ هایی را در عرصه فناوری‌ های دیجیتال شناسایی می‌ کنند و سپس اقدام به ارائه ی راه حل‌ های اساسی برای حل مشکلات شناسایی شده می‌ نمایند… میم کوین‌ ها معمولا ارزش ذاتی یا کاربرد خاصی ندارند و به دنبال ارائه ی راه حل برای مشکلات خاصی نیستند!

در این بین، تیم سازنده و پشتیبان ارز دیجیتال دوج الون مارس بر این باورند که این رمزارز یک میم کوین مانند دوج کوین یا شیبا نیست! ایلان ماسک این رمزارز را به عنوان یک ارز بین سیاره‌ ای معرفی کرده است که در مریخ از آن استفاده خواهد شد… البته بسیاری از افراد و سرمایه گذاران نیز می گویند این ارز دیجیتال، هیچ مشکل و چالشی را در دنیای واقعی حل نمی‌ کند.

درباره تاریخچه این رمزارز به عنوان یک توکن ضد تورم و جامعه محور که ۱۰۰ درصد آن غیر متمرکز است، نیز بد نیست بدانید دوج ایلان مارس در ماه آپریل سال 2021 میلادی وارد بازار ارزهای دیجیتال گردید!

شاید این سوال پیش آید که از کدام صرافی های رمزارزی می توان دوج ایلان مارس رو خریداری نمود؟ در پاسخ بایستی گفت این رمزارز هنوز در صرافی‌‌ های ارز دیجیتال بزرگ لیست نشده است! و در حال حاضر می توانید آن را از صرافی یونی سواپ خریداری کنید (صرافی یونی سواپ محلی برای خرید و فروش رمزارز‌‌هایی است که مارکت کپ پایینی دارند).

رمزارز ELON در ماه اکتبر سال 2021 میلادی رشد عجیبی را تجربه کرد! در آن ماه میلادی، این رمزارز با لیست شدن در پلتفرم های OKEx و Crypto.com بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرد. همچنین در دی ماه سال 1400 شمسی نیز صرافى ارز دیجیتال هوبى و جمینای (Gemini) از لیست کردن ارز دیجیتال دوج ایلان مارس خبر دادند! در حال حاضر بیش از 500 تریلیون توکن از این رمزارز در حال گردش و معامله است و حداکثر عرضه آن هم 1,000,000,000,000,000 می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان