صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز توموچین + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال توموچین

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز توموچین و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال TomoChain در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز توموچین + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال توموچین

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز توموچین و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال TomoChain خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ارز‌دیجیتال توموچین (TomoChain) به عنوان یک پروژه بلاکچینی غیرمتمرکز که در دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط لانگ وونگ (Long Vuong) مدیر عامل TomoChain Pte منتشر شده است (رمزارز توموچین در ابتدای راه اندازی بر روی شبکه اتریوم و به عنوان یک توکن ERC-20 ایجاد شده بود! اما در دسامبر سال 2018 میلادی با راه اندازی شبکه بلاکچینی توموچین، توکن تومو به عنوان توکن بومی به این شبکه منتقل شد)، در تلاش است با بالا بردن تعداد تراکنش ها در هر ثانیه (TPS) مشکل مقیاس پذیری بلاکچین ها را حل کند…

به بیان ساده تر رمزارز توموچین مشکلاتی همچون ازدحام شبکه، مدت زمان انتظار طولانی برای اعتبارسنجی معامله و همچنین هزینه های کارمزد بالای معامله در یک بلاکچین را پایان خواهد داد! توموچین بلاکچین قابل توسعه ای است که از طریق مکانیسم PoS (یا Proof-of-Stake) قدرت می گیرد و توسط شرکت های جهانی در بازارهای مختلف استفاده می شود.

توموچین در تلاش است از طریق فرآیند Sharding و ایجاد سیستم رای دهی مبتنی بر Staking ، مشکل مقیاس پذیری را حل کند! شبکه رمزارزی توموچین با این روش توانسته است زمان تایید تراکنش را به 2 ثانیه برساند و در هر ثانیه، حدود ۵ هزار تراکنش را انجام دهد (یکی از سریع ترین شبکه های بلاکچینی موجود)! به همین دلیل میزان کارمزد این شبکه نیز بسیار پایین است…

ارز دیجیتال توموچین با نماد TOMO در مارکت ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. لازم به ببان است برای انجام هر فعالیتی در این شبکه مانند تبدیل شدن به یک Master Node، Skating و یا مشارکت در تصمیم­ گیری های این شبکه حتما بایستی ارز دیجیتال تومو را داشته باشید.

از جمله کیف پول های رمزارزی مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال TOMO می توان به کیف پول اختصاصی TOMO WALLET (کیف پول رسمی توموچین در دو نسخه Android و iOS)، کیف پول MEW و همچنین کیف پول TRUST WALLET و کیف پول های دیگری همچون Trezor ،Ledger و MetaMask.

در انتها لازم به بیان است تعداد واحدهای در گردش توموچین، ۸۷.۳۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۰۰ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی ارز دیجیتال که در آن توموچین معامله می‌ شود، صرافی Binance با سهم ۵۲.۴۸ درصد از حجم معاملات روزانه است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان