صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز تراست والت توکن + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال TWT

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز تراست والت توکن و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال TWT در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز تراست والت توکن + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال TWT

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز تراست والت توکن و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال TWT خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رمزارز تراست والت توکن با نماد اختصاری TWT به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال که طیف وسیعی از امکانات و اختیارات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد! البته همانطور که می دانید تراست والت (Trust Wallet) نیز یک کیف پول رمزنگاری شده (یک کیف پول چند ارزی) برای پلتفرم‌ های موبایلی (نسخه اندروید و iOS) می باشد!

درباره تراست والت به عنوان بهترین کیف پول برای توکن‌ های شبکه بلاکچین اتریوم جالب است بدانید این کیف پول به گونه‌ ای طراحی شده است که به هنگام ایجاد حساب کاربری جدید، از هیچ فردی KYC درخواست نمی‌ کند و به عنوان یک کیف پول غیرمتمرکز، داده‌ های کاربران را ذخیره نمی‌ کند! پس می توان گفت امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران، ویژگی اصلی و اساسی آن است. همچنین دانلود و استفاده از آن کاملا رایگان است! این کیف پول رمزارزی، فقط و فقط کارمزد پردازش تراکنش‌ ها را از کاربران خود دریافت می‌ کند.

رمزارز تراست والت توکن به عنوان یک توکن BEP-20 و یکی از اولین ارزهای دیجیتال که در سال 2017 میلادی و در بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) راه اندازی شده است (مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس)، یک ابزار کاربردی است که برای فراهم ساختن ارزش اضافی برای کاربران کیف پول تراست والت طراحی شده است (این برنامه هیچ کاربردی خارج از اکوسیستم تراست والت ندارد).

افرادی که رمزارز TWT را در اختیار دارند، می توانند در تصمیمات حاکمیتی مربوط به کیف پول تراست والت مشارکت داشته باشند! برای مثال می توانند در ارتباط مدیریت پروتکل رای دهند و یا اینکه در بروزرسانی های تراست ولت شرکت داشته باشند…

توجه داشته باشید رمزارز تراست والت توکن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS بهره می گیرد! درباره الگوریتم اثبات سهام به عنوان یکی از الگوریتم‌ های اجماع در شبکه‌ های بلاکچین بایستی گفت این الگوریتم در سال 2011 میلادی و به منظور حل برخی از مشکلات الگوریتم اجماع اثبات کار یا PoW معرفی شد. الگوریتم اثبات سهام از یک فرآیند انتخاباتی شبه تصادفی استفاده می‌ کند و در آن برخی از گره‌ ها، کار تایید بلوک‌ های یک شبکه بلاکچینی را انجام می‌ دهند…

در حال حاضر، تراست والت توکن همانند دیگر ارزهای دیجیتال معتبر از جمله Tether (USDT) ، Bitcoin (BTC) و BNB در صرافی‌ های معتبر و شناخته شده ای از جمله بایننس قابل معامله است!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان