صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز تتا نتورک + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال THETA

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز تتا نتورک و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال THETA در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز تتا نتورک + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال THETA

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز تتا نتورک و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال THETA خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تتا نتورک (Theta Network) با نماد THETA از جمله ارزهای دیجیتال متفاوت و حتی قابل توجه بازار گسترده ی رمزارزها شناخته می شود (THETA توکن اختصاصی تتا نتورک است) چرا که توجه خود را معطوف به تبلیغات دیجیتال و پخش محتوای ویدیویی کرده است!

همانگونه که می دانید هر یک ارزهای دیجیتال ارائه شده در بازار کریپتوکارنسی با هدف حل یکی از مشکلات اقتصادی و یا چالش های روزمره انسان ها آغاز به فعالیت کرده اند (البته بجز میم کوین ها!). البته در این بین، برخی از رمزارزها نسبت به برخی دیگر از آن‌ ها، اهداف بزرگ‌ تر و ارزشمندتری را دنبال می‌ کنند…

رمزارز تتا نتورک یکی از رمزارزهای قدرتمند بازار کریپتوکارنسی یک پروتکل منبع باز است که از یک شبکه ی بلاکچین غیرمتمرکز استفاده می‌ کند. لازم به بیان است بلاکچین تتا تلفیق ایده آلی است از بلاکچین و صنعت بازی! بلاکچین تتا توانسته است فرصت‌ های ویژه ای را برای کاربران و فعالان خود ایجاد نماید؛ به این صورت که هر کاربر می‌ تواند به راحتی با استکینگ رمزارز Theta (به معنای دریافت سود در ازای نگهداری یک ارز دیجیتال و یک جایگزین کم‌ هزینه برای استخراج و ماینینگ) یا انتشار محتوای ویدیویی (اشتراک‌ گذاری ویدئو‌ها به صورت غیرمتمرکز) از هر طریقی کسب درآمد کند…

اما درباره تاریخچه این شبکه بلاکچینی و همچنین رمزارز اختصاصی آن بایستی گفت تتا نتورک در سال 2017 میلادی، توسط میچ لیو (Mitch Liu) فعال در حوزه ی تبلیغات آنلاین و بازی های موبایلی در همکاری با جیئی لانگ (Jieyi Long) فعال در حوزه ی تکنولوژی‌ های پخش مستقیم VR پایه گذاری شده است.

تتا نتورک به عنوان برترین و پیشروترین بلاکچین در ارائه ویدیو بر بستر این فناوری، مزیت بسیار فوق العاده ای دارد: کسب درآمد از طریق پخش محتواهای ویدیویی برای تماشا توسط دیگر کاربران (جایگزین به‌ صرفه و بهینه‌ تری برای پلتفرم‌ های اشتراک‌ گذاری فعلی ویديو)! (توجه داشته باشید این درآمد با اعطای توکن ارز دیجیتال به کاربران پخش‌ کننده محتواهای ویدیویی و مشاهده توسط سایر کاربران کسب می‌ شود) در این سیستم درآمدی اشتراکیِ فوق جذاب، هر کاربر از هر نقطه ی دنیا می‌ تواند با استفاده از گوشی موبایل، رایانه شخصی یا حتی یک تلویزیون هوشمند در این سیستم سهیم باشد و در عوض ارز دیجیتال تتا را دریافت کند… نبایستی فراموش کرد که شبکه بلاکچین تتا دارای سرعت انتشار داده بالایی است! به طوری به راحتی می‌ توان در آن به انتشار ویدئوهای موردنظر پرداخت…

به بیان ساده تر رمزارز تتا از اینترنت شما استفاده می‌ کند! بنابراین هر چقدر سرعت اینترنت بالاتری داشته باشید، می‌ توانید ارز دیجیتال تتای بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. این ارز دیجیتال با هیچ یک از بخش‌ های دیگر کامپیوتر شما از جمله Cpu و… کاری نخواهد داشت و فقط اینترنت شما را درگیر خواهد کرد!

اما از جمله خبرهای جالب توجه پیرامون این رمزارز می توان به س رمایه‌ گذاری شرکت سامسونگ در پروژه ی تتا نتورک اشاره کرد! هنگامی که شرکت سامسونگ خبر داد قصد دارد پلتفرم تتا را در گوشی‌ های گلکسی خود بارگذاری نماید، ارز دیجیتال اختصاصی این بلاکچین، ۲۶۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد!

شاید این سوال پیش آید که برای سرمایه گذاری در رمزارز تتا از کدام کیف پول ها می توان استفاده کرد؟

در پاسخ بایستی گفت از جمله کیف‌ پول‌ها ارز دیجیتالی که می توان از آن ها برای نگهداری توکن تتا استفاده کرد، می توان به کیف‌پول تراست والت (Trust Wallet)، کیف‌پول تتا والت (Theta Wallet) و همچنین کیف‌ پول سیفپال (Safepal) اشاره کرد (هر کیف پولی که از استاندارد ERC20 پشتیبانی می‌ کند). همچنین توکن‌ های تتا برای خرید در صرافی‌ هایی مانند BKEX ، صرافی بایننس ، Bithumb ، Huobi ، Upbit در دسترس می باشند و بیشترین معاملات ارز دیجیتال تتا در این صرافی‌ های رمزارزی انجام می‌ شود.

گمان می رود این بلاکچین تتا و رمزارز اختصاصی آن، با توجه به رویکرد اصلی و همچنین تیم رهبری و توسعه‌ دهنده ای که دارد (مستقر در سیلیکون ولی واقع در ایالات متحده آمریکا)، در آینده به عنوان برترین و سودآورترین رمزارزها و شبکه‌ های دیجیتال شناخته شود. در حال حاضر تعداد ۱ میلیارد واحد از این توکن در جهان وجود دارد که تنها ۸۷۰.۵ میلیون واحد از آن در حال حاضر در حال تبادل در شبکه موجود است! با توجه به صعود چشمگیری که این ارز دیجیتال داشته است، کارشناسان زیادی آینده بسیار خوبی برای این ارز دیجیتال پیش بینی کرده‌ اند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان