صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز الگو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ALGO

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز الگو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ALGO در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز الگو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ALGO

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز الگو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ALGO خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دی ماه سال 1400 شمسی بود که رمزارز الگو (Algo) رشد قیمتی عجیبی را تجربه کرد و همین موضوع سبب شد تا توجهات بسیاری را به سوی خود جلب نماید!

اما در توصیف این پروژه بایستی گفت رمزارز آلگوراند (Algorand) یک شبکه ی بلاک چینی مستقل، غیر متمرکز، ایمن، مقیاس پذیر و کارآمد می باشد که طیف گسترده ای از برنامه‌ ها را پشتیبانی و حمایت می کند. جالب است بدانید ارز دیجیتال الگورند با ایجاد یک بلاکچین قوی و عملکردی نوآورانه، از نظر سرعت و قابلیت، خود را به یکی از رقبای سیستم‌های پرداختی سنتی تبدیل کرده است.

اما درباره تاریخچه رمزارز الگو (ALGO ، توکن بومی الگورند) بد نیست بدانید این پروژه در سال 2019 میلادی، توسط سیلویو میکالی استاد موسسه فناوری ماساچوست و با هدف تمرکززدایی، مقیاس گذاری و سرعت (چالش اساسی دیگر پلتفرم های رقیب)، راه اندازی شده است! الگورند از یک پروتکل اثبات سهام (Proof Of Stake ؛ نوع متفاوتی از مکانیزم اجماع ) استفاده می کند (این الگوریتم عامل موثری در بالا بردن امنیت، سرعت و تمرکززدایی در این ارز دیجیتال می شود)؛ بدین معنی که همه ی کاربرانی که رمزارز ALGO را در اختیار دارند، به طور خودکار واجد شرایط شرکت در کلیه عملکردهای پروتکل از جمله شرکت در اجماع با پیشنهاد و رای دادن در مورد بلوک ها متناسب با سهام خود هستند.

البته در این بین بایستی به این نکته اشاره کرد که اکثر رمزارزهایی که از پروتکل اثبات سهام استفاده می‌ کنند، قابلیت استخراج را ندارند! این موضوع درباره ارز دیجیتال Algorand نیز صادق است؛ یعنی الگو قابل استخراج نیست.

یکی از اصلی ترین ویژگی‌ های ارز دیجیتال ALGO در بالا بودن سرعت تراکنش‌ های آن است (یک تراکنش این رمزارز در حدود ۴.۵ ثانیه انجام می‌ شود و به کیف پول انتقال می‌ یابد). همچنین یکی دیگر از ویژگی‌ های بلاکچین آلگوراند مقیاس پذیری بالای آن است (یعنی با بالا رفتن تعداد کاربرانی که از این رمزارز استفاده می‌ کنند، تراکنش‌های زیادی را با سرعت بالا انتقال می‌ دهد).

همین مزیت ها و همچنین دیگر مزیت ها سبب شده است تا ارز دیجیتال الگورند در پروژه‌ های مختلفی همکاری داشته باشد!از جمله این پروژه‌ ها می توان به تاپ نتورک اشاره کرد که در زمینه ی ارتباطات ذخیره‌ سازی ابری مبتنی بر بلاکچین فعالیت دارد.

دی ماه سال 1400 شمسی بود که آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) بنیانگذار موسسه اسکای‌ بریج کپیتال (SkyBridge Capital) و یکی از چهره‌ های مطرح در حوزه ی سیاست و سرمایه‌ گذاری ایالات متحده آمریکا در مصاحبه ای با دیجیتال اَسِت نیوز (Digital Asset News اعلام کرد موقعیت الگورند در فضای ارزهای دیجیتال همچون موقعیت گوگل در سال‌ های ابتدایی راه‌ اندازی اینترنت است! او می گوید:

در حال حاضر ۲۵۰ میلیون دلار الگورند دارم! فکر می‌ کنم الگورند، گوگلِ ارزهای دیجیتال خواهد شد!

آنتونی اسکاراموچی بر این باور است که الگورند این شانس را دارد که روزی جایگزین اتریوم شود…

اما در پاسخ به این سوال که کدام صرافی‌ های رمزارزی برای خرید و فروش الگورند مناسب هستند نیز بایستی گفت ارز دیجیتال ALGO در صرافی‌های محبوبی همچون بایننس، کوین بیس، هیوبی، کوکوین، کراکن و بسیاری دیگر قابل خرید و فروش است. همچنین در میان انواع کیف پول های رمزارزی برای نگهداری از این ارز دیجیتال می توان به کیف پول تحت وب مای الگو (MyALGO ؛ کیف پولی که توسط تیم تخصصی الگورند طراحی شده است) ، کیف پول Algorand Core (قابل استفاده در سیستم عامل های اندروید و آی.اُ.اس) و همچنین کیف پول دسکتاپی و موبایلی اتمیک اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان