صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز اسکیل نتورک + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال SKL

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز اسکیل نتورک و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال SKL در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز اسکیل نتورک + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال SKL

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز اسکیل نتورک و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال SKL خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اسکیل (Skale) به عنوان یک شبکه بلاکچینی انعطاف‌ پذیر، شبکه ی لایه دوم و زنجیره جانبی در شبکه ی اتریوم به شمار می آید که محیطی با بازدهی بالا، تاخیر کم و هزینه ی پایین را برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز (Dapp) ایجاد می کند.

پروژه ی اسکیل به دنبال برطرف کردن یکی از بزرگ‌ ترین مشکلات دنیای کریپتوکارنسی یعنی کارمزدهای بالا می باشد! شبکه ی اتریوم به عنوان بزرگ‌ ترین پروتکل در دنیای دیفای، نیازمند پرداخت کارمزدهای گس بسیار بالا برای هر تراکنش است… این مووضع سبب ایجاد محدودیت برای توسعه دهندگانی می‌ شود که از این شبکه استفاده می‌ کنند.

شبکه اسکیل جولای سال ۲۰۲۰ میلادی توسط جک اوهلرن (Jack O'Holleran) و استن کلاکدو (Stan Klakdo) راه اندازی شده است.

اسکیل شبکه‌ ای است درون یک شبکه دیگر (اتریوم)! این پروتکل با اختصاص دادن نودهای ولیدیتور تصادفی به هر زنجیره، باعث امنیت، مقیاس‌ پذیری و همچنین کاهش کارمزد تراکنش‌ های شبکه اتریوم می‌ شود. علاوه بر این، افرادی که می‌ خواهند Dapp های خود را بر روی این شبکه تولید کنند، می‌ توانند این سایدچین‌ ها را به همراه نودهایی که به صورت تصادفی انتخاب می‌ شوند، اجاره کنند با آنها را خریداری نمایند…

اتریوم به طور معمول کند است و معاملات را به کندی تایید می کند! استفاده از اسکیل نتورک سرعت تایید معاملات از طریق اتریوم را بهبود می بخشد؛ زیرا اسکیل می تواند بسیار سریع تر عمل کند (حداکثر تا 2000 معامله در ثانیه در هر زنجیره را انجام دهد).

اسکیل نتورک (SKALE Network) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز با نماد SKL می باشد (یک توکن ERC-777)! آن دسته از سرمایه‌ گذارانی که توکن اسکیل نتورک را خریداری نموده اند، برای دریافت پاداش‌ های بیشتر، بایستی رمز ارزهای خود را به صورت بلندمدت نگهداری کنند! همچنین این ارز دیجیتال در بین نودهای ولیدیتور نیز توزیع می‌ شود؛ درصد زیادی از توکن‌ های SKL برای این نودها اختصاص داده شده است تا برای تایید تراکنش‌ ها تشویق شوند و شبکه را امن نگه دارند.

شاید این سوال پیش آید که رمز ارز اسکیل را از کجا می توان خریداری نمود؟

در پاسخ بایستی گفت رمز ارز اسکیل را می‌ توان از صرافی‌ های ارز دیجیتالی همچون بایننس (Binance) ، کوین بیس (Coinbase) ، هیوبی (Huobi) ، FTX ، کوکوین (Kucoin) ، Gate.io ، نسخه دوم یونی‌ سواپ (Uniswap V2) ، زیرو اکس (0X) و همچنین وان اینچ (1Inch) خریداری نمود. در حال حاضر فعال ترین صرافی رمزارزی که در آن ارز دیجیتال اسکیل نتورک معامله می‌ شود، صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) با سهم ۲۵.۷۷ درصد از حجم معاملات روزانه است.

عرضه کل رمزارز SKL برابر با ۴,۵۰۴,۷۸۸,۳۸۸ واحد بوده است که از این میزان، ۱,۲۴۵,۱۸۳,۶۲۲ توکن SKL در بازار در حال گردش است. این توکن در بیست و دوم اسفند ماه سال 1399 شمسی با بیشترین قیمت یعنی ۱.۲۲ دلار معامله شده است!

همچنین ارز دیجیتال SKL می توان در کیف پول‌ های رمزارزی متامسک (Metamask)، بیتسکی (Bitsky)، فورماتیک (Formatic)، پورتیس (Portis)، توروس (Torus) و همچنین تراست ولت نگهداری نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان