صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز آیوتا + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال IOTA

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز آیوتا و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال IOTA در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز آیوتا + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال IOTA

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز آیوتا و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال IOTA خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شبکه آیوتا با هدف راحت تر کردن زندگی ماشینی پیرامون ما پا به عرصه ی ظهور گذاشته است…

پلتفرم آیوتا یک مجموعه ی تعاملی جدید و لایه ی انتقال داده برای اینترنت اشیا می باشد! آیوتا به عنوان یک فناوری جدید در حوزه کریپتوکارنسی‌ ها، یک پروتکل انتقال داده و ارزش بدون کارمزد است (عدم پرداخت کارمزد تراکنش، امکان معاملات بسیار خرد را فراهم می‌ کند). به همین سبب می توان گفت ارز دیجیتال آیوتا اولین رمزارزی است که به شکل حقیقی بدون کارمزد است!

فناوری آیوتا به‌ عنوان فناوری نسل سوم ارزهای دیجیتال (مانند رمزارز کاردانو) جلوتر از زمان ما است و به‌ نوعی پایه ی پیشرفت‌ های آینده نیز به‌ شمار می آید! با استفاده از فناوری آیوتا، مبادله ی داده و ارزش میان انسان‌ ها و ماشین‌ ها امکان‌ پذیر می‌ شود. به بیان ساده تر، شبکه ارز دیجیتال آیوتا با هدف مدیریت هوشمند و هدف‌ دار اینترنت اشیا اطراف ما به وجود آمده است. به همین دلیل می توان گفت این ارز دیجیتال، نقش مهمی در انقلاب صنعتی بعدی (مبادله اقتصادی ماشین‌ ها و انسان‌ ها) خواهد داشت.

جالب است بدانید در سال ۲۰۱۵ میلادی، آیوتا در عرضه اولیه ‌ی خود نتوانست بیش از ۱۵۰۰ بیت‌ کوین سرمایه جذب کند! اما در سال 2017 میلادی بود که این پروژه با عقد قرارداد با شرکت‌ هایی همچون سامسونگ، فولکس‌ واگن و یا حتی فوجیستو توانست سرمایه‌ گذاران بیشتری را به خود جذب نماید.

تکنولوژی آیوتا مبتنی بر شبکه تانگل (Tangle) است. شبکه تانگل، معاملات و مبادلات انجام‌ شده را به‌ صورت غیرقابل تغییری ثبت می‌ کند! پس می توان گفت تمام اطلاعات این شبکه قابل‌ اعتماد، غیرقابل پاک شدن و همچنین غیرقابل دستکاری هستند. در توضیح تانگل بایستی گفت شبکه تانگل مبتنی بر یک ساختار داده‌ ای تحت عنوان Directed Acyclic Graph (DAG) می باشد! تراکنش‌ هایی که در این پلتفرم رخ می‌ دهند، از طریق تایید دو تراکنش قبلی با برخی محاسبات خاص پردازش می‌ شوند…

رمزارز آیوتا به‌ عنوان یک ارز دیجیتال پیشرو، به کاربردی‌ تر شدن و فراگیر شدن اینترنت اشیا کمک می‌ کند. اما در توضیح بیشتر پیرامون شبکه آیوتا بایستی گفت اتصال وسایل و لوازم به اینترنت و کنترل آن‌ ها از طریق تلفن‌ های هوشمند همین حالا نیز امکان‌ پذیر است. اما تکنولوژی آیوتا این امکان را فراهم کرده است تا ماشین‌ ها و اشیای متصل به اینترنت، علاوه بر انجام کارهای ساده، توانایی انجام معاملات مالی را نیز داشته باشند. یک خانه هوشمند با بهره گیری از فناوری آیوتا می‌ تواند بروز مشکل در موتورخانه را به تعمیرکار مربوطه اطلاع دهد و حتی هزینه موردنیاز برای تعمیر این مشکل را نیز بپردازد! یا در صورت سوختن یک لامپ در خانه، به‌ طور مستقیم از فروشگاه لامپ سفارش دهد! و یا حتی لوازم موردنیاز آشپزخانه ی خانه هوشمند را نیز تامین کند…!

بایننس، هیت بی تی سی (Hit BTC)، صرافی هیوبی (Huobi)، صرافی گیت دات آی او (Gate.io) و همچنین صرافی بیتفینکس (Bitfinex) صرافی های رمزارزی هستند که می توان با استفاده از آن ها به خرید و فروش آیوتا پرداخت.

شاید این سوال پیش آید که از کدام کیف پول های رمزارزی می توان برای نگهداری از آیوتا استفاده کرد؟

در پاسخ بایستی تنها کیف پول امن و رسمی آیوتا، ترینیتی (Trinity) نام دارد. چرا که ترینیتی متناسب با نیاز کاربران طراحی‌ شده است و قابلیت نصب در انواع سیستم‌ عامل‌ های ویندوز، مک، لینوکس، iOS و همچنین اندروید را دارا است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان