صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز آوه + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال Aave

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز آوه و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال Aave در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز آوه + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال Aave

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز آوه و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال Aave خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پروتکل مالی غیر متمرکز آوه (AAVE) به عنوان یک پروتکل متن‌ باز دیفای (DeFi) به کاربران خود این اجازه را می دهد که به وام ­دادن و وام ­گرفتن رمزارز بپردازند…

در شبکه آوه، افراد می‌ توانند با استفاده از امکانات سرمایه‌ گذاری موجود به کسب درآمد از این شبکه بپردازند و یا با استفاده از سیستم‌ های وام ‌دهی، ارزهای دیجیتال مختلفی را با نرخ بهره‌ های ثابت و یا حتی متغیر وام بگیرند (امکان انعقاد قراردادهای اعتباری با استفاده از تکنولوژی اتریوم).

به بیان ساده تر، وام ­دهندگان با واریز دارایی ­های دیجیتال در مجموعه ­های نقدینگی ویژه ایجاد سود می­ کنند! سپس وا­م گیرندگان می توانند با استفاده از این نقدینگی از رمزارز خود به عنوان وثیقه برای گرفتن وام فوری استفاده کنند. این پروژه به افراد امکان می­ دهد حدود ۲۰ رمزارز را قرض بگیرند و وام دهند (از جمله دای (DAI) ، اتریوم (ETH) ، رپد بیت کوین (WBTC) ، وای ارن فایننس (YFI) ، تتر (USDT) و…)! و این یعنی کاربران تعداد انتخاب­ های بیشتری خواهند داشت.

اما درباره تاریخچه شبکه آوه بایستی گفت این پروژه در نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی با نام ETHLend و توسط استانی کولچوف (Stani Kulechov) معرفی شد! اما در سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، نام تجاری آن به آوه (در زبان فنلاندی به معنای شبح) تغییر پیدا کرد.

ارز دیجیتال aAve (بر روی بلاکچین اتریوم) به عنوان توکن محلی شبکه آوه، در تلاش است تا بستری را مهیا نماید کهه افراد بتوانند در زمینه ی دیفای فعالیت کنند و با ارائه و یا دریافت وام به سودهای بالایی از این معاملات دست یابند…

شبکه Aave یک پلتفرم بر بستر بلاکچین است که متشکل از سه دسته از افراد یعنی وام دهندگان، وام گیرندگان و تامین کنندگان موجودی می باشد. روش دریافت وام با وثیقه گذاشتن رمزارز و یا دریافت سود با وام دادن ارزهای دیجیتالی یک سیستم وام دهی همتا به همتا است!

شاید این سوال پیش آید که چگونه می توان از شبکه آوه وام دریافت کرد؟

در پاسخ بایستی گفت ابتدا در اپلیکیشن aAve وارد شوید؛ سپس از گزینه Borrow استفاده کنید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید از آن شبکه وام دریافت کنید… به یاد داشته باشید مبلغ وامی که دریافت می کنید دقیقا ارتباط مستقیمی دارد با مقدار سرمایه و دارایی دیجیتالی شما در این شبکه!

مشهورترین کیف پول رمزارزی موجود برای ارز دیجیتال Aave کیف پول متامسک (Metamask) می باشد. کیف پول رمزارزی متامسک به صورت یک افزونه کروم می باشد؛ و برای استفاده از آن لازم است به یکی از مرورگرهای کروم و یا فایرفکس متصل شوید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان