صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه یوونتوس + بررسی تاریخچه و آینده توکن JUV

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه یوونتوس و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده توکن JUV در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه یوونتوس + بررسی تاریخچه و آینده توکن JUV

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه یوونتوس و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده توکن JUV خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آذر ماه سال 1398 شمسی بود که باشگاه فوتبال یوونتوس ( Juventus Football Club )، توکن‌ های هواداری مبتنی بر بلاکچین خود را با همکاری اپلیکیشن Socios ارائه کرد! ایده ای که نحوه ی تعامل این باشگاه ورزشی را با طرفداران خود تغییر داد. این نخستین بار در دنیای فوتبال بود که یک باشگاه فوتبال صاحب نام به استفاده از توکن مبتنی بر بلاکچین روی می آورد…

البته در این بین درباره اپلیکیشن Socios توسعه یافته برپایه ی فناوری بلاکچین و رمزارز چیلیز (یا CHZ به عنوان یک ارز دیجیتال با استاندارد ERC20 در بلاکچین اتریوم) بد نیست بدانید هدف آن تسهیل روابط میان باشگاه های ورزشی و طرفداران آن ها، ساماندهی هواداران و همچنین تعامل بیشتر آنها با تیم ورزشی موردعلاقه ی خود است. Chiliz.net اولین صرافی رمزارزی در دنیا است که ارز دیجیتال را وسیله‌ ای برای کسب درآمد در جهان ورزش قرار داده است!

اما توکن هواداری باشگاه یوونتوس به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌ های فوتبال در ایتالیا و جهان (با کسب ۱۱ جام اروپایی-بین‌ المللی و در مجموع با کسب ۶۹ جام معتبر) با نماد اختصاری JUV از طریق سیستم ارائه توکن طرفدار (FTO یا Fan Token Offering) توزیع شده است! با بهره گیری از این توکن، طرفداران باشگاه فوتبال ایتالیایی یوونتوس (با دارا بودن چیزی در حدود ۴۲۳ میلیون هوادار در سراسر نقاط جهان و همچنین با داشتن بیش از ۶۰ میلیون نفر دنبال کننده جهانی در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های ارائه شده) می توانند در تصمیم گیری ها و نظرسنجی های باشگاه مشارکت نمایند و حتی پاداش دریافت کنند.

در حال حاضر فعال ترین صرافی رمزارزی که در آن فن توکن یوونتوس معامله می‌ شود، صرافی بایننس (Binance) با سهم ۳۵.۲۶ درصد از حجم معاملات روزانه است (توکن هواداری یوونتوس در زنجیره خود 20,000,000 توکن دارد که از این تعداد 1,315,932.00 JUV در حال گردش می باشد). بالاترین قیمت توکن هواداری باشگاه یوونتوس در تاریخ یکم دی ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و معادل ۳۶.۹۲ دلار بوده است!

اما برای خرید توکن هواداری باشگاه یوونتوس به عنوان یکی از بزرگ ترین و موفق ترین باشگاه های فوتبال در جهان می توان از صرافی های ارز دیجیتالی همچون صرافی بایننس ، صرافی آپ بیت و… بهره برد.

توکن هواداری JUV براساس استاندارد ERC20 و بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است! پس می توان این توکن را در کیف پول‌ های رمزارزی همچون کیف پول کوینومی ، کیف پول متامسک ، کیف پول تراست والت ، کیف پول اتمیک و همچنین کیف پول سخت افزاری لجر نگهداری کرد.

در انتها درباره باشگاه یوونتوس لازم به بیان است این باشگاه ورزشی واقع در شهر تورین کشور ایتالیا، سومین باشگاه قدیمی فوتبال ایتالیا بعد از جنوا و اودینزه محسوب می‌ شود! باشگاه یوونتوس اولین باشگاه تاریخ فوتبال اروپا است که توانسته است هر سه جام معتبر اروپایی را فتح کند! یوونتوس به انتخاب فدراسیون بین‌ المللی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان دومین تیم برتر قرن بیستم اروپا نیز شناخته شده‌ است… این باشگاه ورزشی همچنین به عنوان هفتمین باشگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی از سوی فدراسیون بین‌ المللی تاریخ و آمار فوتبال معرفی شد.

یوونتوس در لیست مجله فوربز، رتبه دهم را در میان ارزشمندترین باشگاه‌ های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی به خود اختصاص داد (با ارزش تخمینی ۱۵۱۲ میلیون دلار).

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان