صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه آ اس رم + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ASR

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه آ اس رم و تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ASR در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه آ اس رم + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ASR

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه آ. اس. رم و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ASR خواهیم داشت! با ما همراه باشید. توکن هواداری یا فن توکن باشگاه آ اس رم ( A.S. Roma ) با نماد اختصاری ASR در همکاری با اپلیکیشن Socios از ماه ژونئ سال 2020 میلادی ارائه شده است! توکن آ. اس. رم (یا AS Roma Fan Tokens) یک توکن کاربردی است که شیوه های جدیدی را برای تعامل طرفداران با باشگاه مورد علاقه ی خود فراهم می سازد.

توکن هواداری آ اس رم

تعداد واحدهای عرضه شده از توکن ASR به تعداد 2,135,261 و تعداد کل واحدهای آن 10,000,000 است. توکن هواداری ASR بلاکچین اختصاصی خود را ندارد و با استاندارد نگارش BEP20 بر بستر بلاکچین اتریوم عرضه شده است.

اپلیکیشن Socios توسعه یافته بر پایه ی فناوری بلاکچین و رمزارز چیلیز (یا CHZ به عنوان یک ارز دیجیتال با استاندارد ERC20 در بلاکچین اتریوم) می باشد! هدف این اپلیکیشن تسهیل روابط میان باشگاه های ورزشی و طرفداران آن ها، ساماندهی هواداران و همچنین تعامل بیشتر آنها با تیم ورزشی موردعلاقه ی خود است.

هدف اصلی توکن هواداری باشگاه ایتالیایی آ. اس. رم همچون دیگر توکن‌ های هواداری، افزایش تعامل و مشارکت مستقیم میان تیم های فوتبا و هواداران خود است! ایده ای خلاقانه که امکان تاثیرگذاری بر فعالیت‌ ها و تصمیمات آن باشگاه ورزشی را برای عموم فراهم می‌ کند.

توکن هواداری آ اس رم

در حال حاضر فعال ترین صرافی ارز دیجیتال که در آن توکن هواداری آ. اس. رم (یا AS Roma Fan Token) معامله می‌ شود، صرافی بایننس (Binance) با سهم ۳۴.۲۱ درصد از حجم معاملات روزانه است. از دیگر صرافی های رمزارزی که می توان به خرید و فروش فن توکن ASR بر روی آن ها پرداخت می توان به Mandala Exchange و Pionex و BKEX و همچنین Paribu اشاره کرد.

همچنین از جمله کیف پول های رمزارزی مناسب برای نگهداری از توکن هواداری باشگاه آ. اس. رم می توان کیف پول کوینومی ، کیف پول متامسک ، کیف پول تراست والت ، کیف پول اتمیک و همچنین کیف پول سخت افزاری لجر را ذکر کرد.

در انتها درباره باشگاه فوتبال آ.اس. رم بد نیست بدانید این باشگاه ورزشی واقع در شهر رم کشور ایتالیا در سال ۱۹۲۷ کیلادی بنا نهاده شده است. باشگاه فوتبال آ.اس. رم همواره در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا حضور داشته‌ است! این تیم فوتبال سه بار فاتح سری آ شده‌ است! آن‌ ها موفق شده‌ اند در فصل های ۴۲-۱۹۴۱، ۸۳-۱۹۸۲ و ۰۱-۲۰۰۰ میلادی قهرمان این رقابت‌ ها شوند. آن‌ ها همچنین نه بار قهرمان جام حذفی فوتبال ایتالیا و دو بار نیز قهرمان سوپر جام فوتبال ایتالیا شده‌ اند. در رقابت‌ های اروپایی، آ. اس. رم موفق به قهرمانی در اینتر-سیتیز فیرز کاپ و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا ۸۴-۱۹۸۳ و نایب قهرمانی در جام یوفا ۹۱-۱۹۹۰ شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان