صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره ارز دیجیتال آکیتا + بنیان‌گذاران ارز دیجیتال AKITA

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره ارز دیجیتال آکیتا و بنیان‌گذاران این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

همه چیز درباره ارز دیجیتال آکیتا + بنیان‌گذاران ارز دیجیتال AKITA

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره ارز دیجیتال آکیتا و بنیان‌گذاران این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
در یک سال گذشته تعداد زیادی از میم کوین‌ها در بازار عرضه شده‌اند. ارز دیجیتال AKITA یکی از این پروژه‌ها بوده که با الگوبرداری از شیبا اینو خلق شده است. البته باید عنوان کنیم که تیم توسعه دهنده آن سعی کرده تا زیرساخت‌های بهتری را برای رشد این پروژه فراهم کند.
سازگاری بیشتر، امکانات مختلف، عرضه کمتر و… از جمله فاکتورهایی است که باعث می‌شود تا این پروژه پتانسیل بیشتری برای رشد داشته باشد. ما در ادامه این مطلب، سعی داریم تا مروری بر روی جنبه‌های مختلف این پروژه داشته باشیم.

معرفی ارز دیجیتال AKITA

طی یک سال گذشته تعداد زیادی از پروژه‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. اما در این میان تعداد میم کوین‌ها نسبت به سال‌های گذشته، بسیار بیشتر بود. ارز دیجیتال آکیتا، یکی از میم کوین‌هایی است که در طی سال گذشته عرضه شد و توانست رشد قیمتی بسیار زیادی را تجربه نماید.

این ارز دیجیتال در واقع صرفاً با هدف انجام مبادلات مالی خلق شده است و ارزش یا امکانات ویژه‌ای را به کاربر ارائه نمی‌دهد. با این اوصاف این پروژه توانست در یک سال گذشته محبوبیت زیادی را کسب نماید.

نصف توکن‌های این پروژه به‌حساب ویتالیک بوترین، خالق اتریوم ارسال شد و نصف دیگر آن هم در استخر نقدینگی صرافی یونی سواپ قفل شد.

پیش از این هم تعداد زیادی از پروژه‌های جدید، بخشی از توکن‌های شبکه خود را به‌حساب ویتالیک بوترین، خالق اتریوم ارسال می‌کردند.

اما بوترین بلافاصله آنها را می‌سوزاند. اما در یک سال گذشته او توکن‌های مربوط به پروژه شیبا اینو و آکیتا آن را نگه داشته یا دست کم خبری از سوزاندن آنها منتشر نکرده است. همین مورد به نوبه خود سبب شده تا اغلب سرمایه‌گذاران تصور کنند که این پروژه می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

مازاد بر این بسیاری از افراد دو پروژه را با ساختاری مشابه می‌شناسند و امیدوار هستند تا آکیتا هم بتواند مانند شیبا اینو رشد چشمگیری داشته باشد. با این اوصاف این میم کوین هنوز فاصله زیادی با شیبا اینو دارد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا به شیوه‌ای دقیق این ارز دیجیتال و جنبه‌های مختلف آن را برای شما بررسی کنیم تا شما هم این فاصله را بهتر بدانید. اما قبل از آن بهتر است مروری بر روی تاریخچه آن داشته باشیم. بدون شک این موضوع می‌تواند درک شما از مقاله پیش‌رو را افزایش دهد.

تاریخچه و بنیان‌گذاران ارز دیجیتال AKITA

همان گونه که اشاره کردیم، در یک سال گذشته تعداد زیادی از میم کوین‌ها و ارزهای دیجیتال نوظهور پا به عرصه وجود گذاشتند. اغلب این پروژه‌ها از دوج‌کوین الگوبرداری کرده‌اند.

با این اوصاف پروژه AKITA به نحوی از شیبا اینو الگوبرداری نموده است. در حقیقت نماد و پسوند خود را هم از این ارز معروف دریافت کرده و قصد دارد تا چند سال آینده از آن پیشی بگیرد.

پروژه AKITA برای اولین بار در فوریه 2021 پا به عرصه وجود گذاشت. در آن زمان تیم توسعه دهنده بدون هیچ پشتوانه‌ای اقدام به ساخت این ارز دیجیتال بر روی پلتفرم اتریوم نمودند. آنها امیدوار بودند تا این ارز بتواند مورد توجه جامعه قرار گرفته و جای شیبا اینو را بگیرد.

با این اوصاف آنها به‌مرور دریافتند که باید امکانات و کاربردهای مختلفی را برای آن ایجاد کرده و از این طریق بتوانند تقاضا برای این ارز دیجیتال را افزایش دهند. بر همین اساس بود که برنامه‌ها و اقدامات مختلفی را در دست اجرا گذاشتند.

به‌گونه‌ای که اکنون این پروژه یک تیم اختصاصی معروف به Polarfox Lab داشته و متشکل از افراد متخصص و توانا است. افزون بر این موارد پروژه آکیتا دارای انجمنی قوی و متشکل از 45000 سرمایه‌گذار است که ناظران و کمک کننده‌های خود را دارند.

اگرچه در حال حاضر این پروژه حامی مالی مستقیمی ندارد، اما هزینه انجام پروژه‌های آن از طریق فروش ارز دیجیتال و البته بخشی از کارمزد معاملات حاصل می‌شود. اگرچه این مقدار چندان چشمگیر نیست، اما انتظار می‌رود تا در چند سال آینده این پروژه بتواند به کمک توسعه دهندگان و البته منابع درآمدی خود، بخشی از برنامه‌هایش را عملی کند.

نکته قابل توجه این است که تیم توسعه دهنده این پروژه در تاریخ می 2021 رشد چشمگیری داشته و افراد باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر به آن اضافه شده است. اسامی این افراد و البته وظایف آنها به شرح زیر است.

تیم رهبری:

  • Relic: سرپرست پروژه
  • Clem: توسعه‌دهنده اصلی

تیم توسعه: Polarfox، پل میان بلاک‌چینی Avalanche ، وب‌سایت AKITA

  • Hans Dampf: طراح وب‌سایت
  • Nicolas Hebrard: کیفیت و استحکام ساختار / اجرایی
  • Anthony Dalin: کیفیت و استحکام ساختار / اجرایی

تیم بازاریابی:

  • CryptoNurse (Geena Scalzo): مدیریت
  • Bernie (John Hua): بازاریابی و مدیریت
  • Austin Dash: بازاریابی
  • Tony Try: توسعه‌دهنده FinTech
  • Ryan MacGavin: انجمن

تیم Dreamswap:

  • Mehir Widekar: کیفیت و استحکام ساختار / اجرایی
  • Chaitenya Gupta: کیفیت و استحکام ساختار / اجرایی

لازم به ذکر است که در وب‌سایت اصلی این پروژه، توضیحی در رابطه با رزومه کاری و البته سابقه این اعضا ارائه نشده است. با این اوصاف تصور می‌شود که اغلب آنها دارای سطح بالایی از مهارت یا تجربه مرتبط باشند.

ویژگی‌های پلتفرم AKITA

تقریباً تمام پروژه‌های بلاک‌چینی موجود در دنیا و البته ارزهای دیجیتالی که ارائه می‌شوند، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. در حقیقت وجود همین ویژگی‌ها نیز عاملی است که باعث می‌شود تا این پروژه‌ها نسبت به نمونه‌های هم رده خود متمایز بوده و البته سرمایه‌گذاران را هم جذب نماید. ما در ادامه این مقاله مروری بر این ویژگی‌ها داشته‌ایم.

سازگاری بالا

شاید بتوان سازگاری بالا را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی دانست که در بلاک‌چین و البته ارز دیجیتال AKITA دیده می‌شود. همان گونه که قبلاً هم اشاره کردیم، این پروژه بر روی بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده است.

اتریوم به عنوان میزبان اصلی برای بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز و میم کوین‌های معروف شناخته می‌شود. ارز آکیتا هم مانند سایر پروژه‌های دیگر در این بستر ایجاد شده است.

این اقدام باعث شده تا این پروژه سازگاری بسیار بالایی داشته باشد. برای مثال این روزها اغلب کیف پول‌ها از بلاک‌چین اتریوم پشتیبانی می‌کنند. از طرفی دیگر تمام صرافی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز، شبکه انتقال ERC-20 را در خود دارند. همین مورد باعث می‌شود تا ارز دیجیتال AKITA با طیف زیادی از پلتفرم‌ها سازگاری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان