دیوید نامدار اولین سرمایه گذار بیت کوین و اتریوم کیست؟

دیوید نامدار یک ایرانی دو رگه در اولین راند جذب سرمایه در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۴ سرمایه گذار اتریوم بوده است.

دیوید نامدار اولین سرمایه گذار بیت کوین و اتریوم کیست؟

دیوید نامدار یک ایرانی دو رگه در اولین راند جذب سرمایه در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۴ سرمایه گذار اتریوم بوده است.
به گزارش صفحه اقتصاد، ایده اتریوم توسط ویتالیک بوترین در سال ۲۰۱۳ طی یک سپید نامه ارائه شد. او در مجله بیت کوین فعالیت می‌کرد و اعتقاد داشت بیت کوین دچار کاستی هایی است که باید برطرف شود. در نهایت او در ژانویه ۲۰۱۴ به همراه چند توسعه دهنده دیگر ایده خود را کامل تر کرد و در ماه اوت همان سال، برای پیاده‌سازی پروژه خود جذب سرمایه کرد.
دور اول جذب سرمایه پروژه اتریوم در 22 جولای 2014 در سوئیس آغاز شد. وب‌سایتcrunchbase این عملیات را انجام داد. یک شمارنده بی‌درنگ از مقدار اتر فروخته‌ شده داشت و تیم با آسودگی خاطر شاهد افزایش اعداد بودند. بیش از 7 میلیون اتریوم حدود 2.2 میلیون دلار فقط در 12 ساعت اول فروخته شد.

شروع به کار این پروژه از دسامبر و ژانویه 2014 بود، زمانی که اکثر افراد پروژه شروع به کار برای پروژه کردند، انتظار طولانی و سخت بود. همه خسته و فرسوده شده بودند و بیشتر آنها پروژه را ترک کردند زیرا آن را باور نداشتند.

یک ایرانی دو رگه جزو اولین سرمایه گذارن اتریوم بود

اولین سرمایه گذار تاریخ اتریوم ایرانی است؟

دیوید نامدار یا David j. Namdarدر اولین راند جذب سرمایه ثبت شده در ‎crunchbase در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۴ سرمایه گذار اتریوم بوده است.

اولین سرمایه گذار تاریخ اتریوم ایرانی است؟

علاوه بر این، دیوید نامدار هم بنیان گذار پروژه NFT.COMبوده است.

دیوید نامدار تا کنون ۳۲ مورد سرمایه گذاری با پورتفوی شخصی داشته است بعضی از مهم ترین سرمایه گذاری های کریپتویی دیوید نامدارعبارت است از پروژه آی سی پی (icp پروژه سروم )serum پروژه پارا سواپ(paraswap )و … بوده است.

دیوید جاشوا نامدار (زاده ۲۹ مارس ۱۹۸۵) یک کارآفرین آمریکایی و سرمایه‌گذار است. مشارکت او در رمزارزها در سال 2012 آغاز شد. او به عنوان یک سرمایه گذار اولیه بیت کوین و کارآفرینی در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته شده است. دیوید نامدار در مقاله فایننشال تایمز در سال 2013 جزو مؤمنان بیت کوین محسوب می شد.

منبع: اقتصادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان