صفحه اقتصاد بررسی می کند:

بهترین میم کوین ها در سال ۲۰۲۱ میلادی برای کسب سود کدامند؟

توضیحاتی درباره ماهیت میم کوین ها و همچنین بهترین میم کوین ها در سال 2021 میلادی برای سرمایه گذاری و کسب سود در صفحه اقتصاد منتشر شد!

بهترین میم کوین ها در سال 2021 میلادی برای کسب سود کدامند؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره ماهیت میم کوین ها و همچنین بهترین میم کوین ها در سال 2021 میلادی برای سرمایه گذاری و کسب سود خواهیم داشت! با ما همراه باشید. میم کوین ها (Memecoin) از جمله موردتوجه ترین مفاهیم در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می آیند! میم کوین ها عبارتند از آن دسته از ارزهای دیجیتال که بر پایه یک شوخی یا متاثر از جک‌ های تصویری اینترنتی، جوامع آنلاین و همچنین اینفلوئنسرها ایجاد شده اند! جالب است بدانید ممکن است برخی از میم کوین ها حتی ارزش بالایی پیدا کنند…!

بهترین میم کوین ها برای کسب سود

میم کوین ها در درجه اول به هیچ وجه قصد جدی بودن ندارند! و تنها به عنوان یک شوخی ایجاد شده اند! اما پس از مدتی و به سبب برخی اتفاقات، ناگهان رشد می کنند و…

رمزارزها از دیدگاه‌ های مختلف به دسته‌ بندی‌ های گوناگون تقسیم بندی می شوند:

  • آلت کوین ها،
  • استیبل کوین
  • و میم کوین ها

مفهوم میم کوین با ظهور دوج کوین متولد شد! رمزارزی که محبوب دل ایلان ماسک است (ایلان ماسک فقط با یک توئیت، قیمت یک ارز دیجیتال را در یک چشم بر هم زدن چند برابر کرد)!

دوج کوین به عنوان اولین میم کوین، در سال ۲۰۱۳ میلادی و توسط بیلی مارکوس (Billy Markus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) خلق شد. نماد و لوگوی این رمز ارز یک سگ از نژاد شیبا اینو است! اگر چه هدف مشخصی برای پروژه این رمزارز تعریف نشده بود، اما سر و صدای زیادی به پا کرد و توجه های بسیاری را به خود جلب نمود… در نهایت در سال ۲۰۲۰ میلادی، ایلان ماسک تصمیم گرفت از این رمزارز حمایت نماید و قیمت آن به ناگهان منفجر شد!

بهترین میم کوین ها برای کسب سود

یا در مثالی دیگر، شیبا اینو نیز یک میم کوین است (این توکن ناشناخته حتی وایت پیپری برای معرفی نقشه راه خود ارائه نداده بود)! این رمز ارز پس از عرضه، رشد قیمت شدیدی را تجربه کرد، اما طی دو روز، قیمت آن به ناگهان یک دهم شد! البته لازم به بیان است شیبا اینو در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین های بازار ارزهای دیجیتال است و ایلان ماسک به این رمزارز نیز توجه دارد!

به یاد داشته باشید با توجه به بدون پشتوانه بودن میم کوین ها، احتمال تغییرات وقوع قیمتی شدید در تمام آن‌ ها وجود دارد (کاهش قیمت بسیار بسیار شدید و یا افزایش قیمت بسیار بسیار شدید).

شاید این سوال پیش آید که تفاوت مهم میم کوین ها با بیت کوین و اتریوم در چیست؟

در پاسخ بایستی گفت تفاوت مهم میم کوین ها (همچون دوج کوین) با بیت کوین و اتریوم در کاربرد آن‌ ها است! پروژه‌ هایی همچون بیت کوین و اتریوم با هدف از میان برداشتن مشکلات دنیای واقعی توسعه یافته‌ اند… اما این موضوع پیرامون میم کوین ها صحت ندارد!

بیت کوین یک سیستم پولی دیجیتال منحصر به‌ فرد و غیر متمرکز است که مردم در آن کنترل دارایی‌ های خود را در اختیار دارند! اتریوم نیز بستری بزرگ برای ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن های غیر متمرکز است. اما این مباحث درباره میم کوین همچون دوج کوین وجود ندارد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان