مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رشد ۶۱ درصدی صدور و تمدید پروانه کسب از ابتدای سال

صفحه اقتصاد - مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دو ماه نخست سال جاری 145 پروانه کسب صادر و تمدید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

صفحه اقتصاد - مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دو ماه نخست سال جاری 145 پروانه کسب صادر و تمدید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه 66 فقره پروانه کسب صادر و 79 فقره تمدید شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت تعداد 207 مورد پرونده برای پروانه کسب در مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ثبت شده و 21 پروانه نیز ابطال شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری همچنین چهار مورد تقاضای تغییر شغل، شش مورد نیز تقاضای دریافت کارت مباشرت در این مدیریت به ثبت رسیده است.

امیری با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش نظارت و رصد بازار، افزود: در این مدت بیش از 2360 بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از 47 درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در دو ماهه نخست امسال 10 پرونده به اداره تعزیرات ارسال شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 710 کیلوگرم اقلام غیراستاندارد و غیربهداشتی معدوم شده که این رقم نسبت به سال گذشته حدود 90 درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: همچنین در سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته دوره های آموزشی مختلفی با هدف آشنایی اصناف فعال قشم با چارچوب های قانونی، آشنایی با قوانین و مقررات و روش های نوین ارتباط با مشتریان برگزار می شود

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان