جلسه هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

دکتر مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جلسه هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس حضور یافت و مهمترین مسائل جاری و برنامه های آتی این موسسه مورد بحث و

جلسه هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

دکتر مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جلسه هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس حضور یافت و مهمترین مسائل جاری و برنامه های آتی این موسسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در آخرین جلسه هیات مدیره این موسسه مهمترین مسائل پیش روی منطقه ویژه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
دکتر مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این جلسه تاکید کرد :سرخس و منطقه ویژه اقتصادی از اولویتهای اصلی استان قدس رضوی در بحث اشتغال و محرومیت زدایی و ایجاد رونق اقتصادی می‌باشد .
وی ادامه داد: رویکرد جدید مدیریت منطقه در موضوع ترانزیت و تمرکز بر محور حمل و نقل ریلی مثبت می‌باشد و رشد آمارهای ترانزیتی و تخلیه و بارگیری گویای همین مطلب است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: ترانزیت اولویت اصلی در این منطقه می‌باشد و با ایجاد زیرساخت زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی از وین و روسیه در این منطقه فراهم شده است و امیدواریم با تکمیل فرایندها در این خصوص طی دو سال آینده شاهد افزایش ترانزیت و صادرات تا مرز ۱۰میلیون تن در سال باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان