جلسه هماهنگی عملیات اعزام حجاج از فرودگاه قشم برگزار شد

صفحه اقتصاد - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی عملیات نخستین اعزام زائران برای حج تمتع 1402 از فرودگاه قشم با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد

جلسه هماهنگی عملیات اعزام حجاج از فرودگاه قشم برگزار شد

صفحه اقتصاد - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی عملیات نخستین اعزام زائران برای حج تمتع 1402 از فرودگاه قشم با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزش، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه قشم و روسای کاروان های اعزامی از قشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ادریس راموز در این جلسه گفت: با تاکید ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برنامه ریزی های متعددی جهت انجام مقدمات بدرقه و استقبال از حجاج در فرودگاه قشم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم نیز همراه با مردم و بخش های مختلف جامعه، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم حج به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای جهان اسلام، به اجرای برنامه های متنوعی خواهد پرداخت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: برای تسهیل اعزام زائران جزیره، امسال برای نخستین بار اعزام حجاج از فرودگاه قشم به مکه مکرمه با پرواز مستقیم صورت می‌گیرد و در صورت اجرای موفق شاهد استمرار این رویه در سال های آینده خواهیم بود.
در ادامه این جلسه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزش این سازمان، مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه قشم و روسای کاروان حجاج اعزامی از فرودگاه قشم به سفر حج نیز به بیان نظرات خود جهت تسهیل امور و اجرای هرچه بهتر مراسم اعزام زائران خانه خدا پرداختند.
براساس این گزارش، 463 تن از زائران خانه خدا در قالب چهار کاروان در روزهای 25 و 26 خردادماه با دو پرواز مستقیم خط هوایی ایران ایر از فرودگاه جزیره قشم عازم سفر حج به کشور عربستان خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان