به‌همت سازمان منطقه آزاد ارس صورت می‌گیرد؛‌

تکمیل زیرساخت‌های سایت آپارتمانی ارس/ ترمیم بازار مسکن با بهره‌برداری از واحدهای جدید

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، زیرساخت‌های سایت آپارتمانی هواشناسی منطقه آزاد ارس با مشارکت این سازمان

تکمیل زیرساخت‌های سایت آپارتمانی ارس/ ترمیم بازار مسکن با بهره‌برداری از واحدهای جدید

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، زیرساخت‌های سایت آپارتمانی هواشناسی منطقه آزاد ارس با مشارکت این سازمان مراحل پایانی‌اش را طی می‌کند و به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

بنابر اعلام معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس، جهت تکمیل و بهره‌برداری از برق سایت آپارتمانی هواشناسی، قسمت عمده شبکه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس اجرا گردیده و قسمت انتهایی شبکه نیز در حال تکمیل می‌باشد.

فاضلاب سایت آپارتمانی هواشناسی توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان جلفا و با مشارکت اخیر سازمان منطقه آزاد ارس و خرید تاسیسات، جهت استفاده اهالی این سایت تامین شده است.

ایجاد راه دسترسی به سایت آپارتمانی هواشناسی به انضمام پل شهرک امیرالمومنین شامل زیرسازی، جدول کشی و غیره با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس انجام شده و عملیات روسازی و آسفالت راه مذکور در سالجاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

هم‌اکنون ۹۴۰ واحد مسکونی دارای پروانه ساختمانی در سایت آپارتمانی هواشناسی آماده سکونت و یا درحال ساخت می‌باشد که با تکمیل زیرساخت‌های آن، تاثیر بسزایی در تنظیم بازار عرضه و تقاضا و کاهش تورم در حوزه مسکن خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان