بازدید از مراحل پایانی ایجاد آزمایشگاه غذا و داروی منطقه آزاد ماکو

صفحه اقتصاد - معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو به اتفاق امام جمعه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو از آزمایشگاه مشترک غذا و داروی

بازدید از مراحل پایانی ایجاد آزمایشگاه غذا و داروی منطقه آزاد ماکو

صفحه اقتصاد - معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو به اتفاق امام جمعه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو از آزمایشگاه مشترک غذا و داروی منطقه آزاد ماکو که به همت سازمان منطقه آزاد و دانشگاه آزاد اسلامی در حال راه اندازی است، بازدید کردند.

بهنام امیریان در حاشیه این بازدید در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت:‌ امروز به اتفاق امام جمعه محترم و رئیس دانشگاه آزاد از آخرین مراحل راه اندازی این آزمایشگاه که برای اولین بار در منطقه آزاد ماکو راه اندازی می شود بازدید میدانی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این آزمایشگاه برای اولین بار با همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ماکو و دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه راه اندازی می شود افزود: این آزمایشگاه به منظور تسریع در فرایند آزمایش های مربوط به مواد غذایی و آرایشی، بهداشتی ترانسفری از گمرک که پیش از این در شهرهای تهران، تبریز، ارومیه و حتی بندر عباس انجام می شد، راه اندازی می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد: با تاسیس این آزمایشگاه این اقدامات دیگر در خود منطقه انجام شده و مدت زمان پاسخگویی به آزمایشات به شدت کاهش خواهد یافت.

امیریان اضافه کرد: همچنین با احداث این مجموعه علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، برای خودمنطقه سودآور و درآمدزا می باشد و می تواند به شهرهای دیگر نیز خدمات ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان