صفحه اقتصاد پیش بینی می کند:

پیش بینی سود صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران + جزئیات

توضیحاتی درباره صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران به عنوان یک صندوق‌ سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت و سود آن در صفحه اقتصاد منتشر شد!

پیش بینی سود صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران + جزئیات

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، به بررسی و پیش بینی سود صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت به عنوان کم ریسک ترین و مطمئن ترین گزینه سرمایه گذاری، سود نقدی محاسبه شده را اغلب به صورت ماهانه و یا براساس زمان‌ بندی از قبل مشخص شده ای به حساب ارائه شده توسط فرد سرمایه گذار پرداخت می کنند .

لازم به بیان است قیمت هر واحد صندوق‌ سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت به صورت روزانه و بر اساس ارزش خالص روز دارایی‌ های آن صندوق محاسبه می‌ شود. توجه داشته باشید از زمانی که واحدهای سرمایه‌ گذاری صندوق‌ سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت برای فرد یا افراد سرمایه‌ گذار صادر می‌ شود، سود محاسبه می شود؛ همچنین در صورت ابطال واحدها، اصل و سود باقیمانده به فرد یا افراد سرمایه‌ گذار پرداخت می شود.

صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت این امکان را به فرد یا افراد سرمایه‌ گذار خود می دهند که به جای دریافت سود نقدی، آن را دوباره در صندوق، سرمایه‌ گذاری کنند و از سود مرکب آن بهره‌مند شوند…!

صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران به عنوان یک صندوق‌ سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت فعالیت خود را از هجدهم خرداد ماه سال 1398 شمسی با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب 1384 شمسی آغاز کرد.

این صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت ثبت شده به شماره 11649 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و ثبت شده به شماره 47080 نزد مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد.

نام صندوق سرو سودمند مدبران
مدیر صندوق

شركت مشاور سرمايه گذاری ترنج

متولی صندوق موسسه حسابرسی شاخص انديشان
ضامن نقد شوندگی -
حسابرس

موسسه حسابرسی آزموده كاران

sarv.fund

اطلاعات سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران

قیمت صدور هر واحد
84,255
قیمت ابطال هر واحد 83,694
قیمت آماری هر واحد 83,694
تعداد واحد سرمایه گذاری
95,612,249
ارزش خالص دارایی 8,002,102,492,256 ریال

بازدهی صندوق سرمایه گذاری

بازدهی ۱ ماه گذشته 17.07 درصد
بازدهی ۳ ماه گذشته 41.02 درصد
بازدهی ۶ ماه گذشته 23.86 درصد
بازدهی ۱ سال گذشته 21.24 درصد

- ارتباط با صندوق سرمایه گذاری

محل اقامت صندوق توسط مدیر صندوق به نشانی تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلفام، پلاک 38، واحد 101 تعیین شده است و نشانی سایر شعب صندوق به شرح ذیل می باشد:

ردیف نام شعبه کد شعبه آدرس تلفن دفتر نام نماینده مدیر مستقر در شعبه
1 مرکزی 1 تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلفام، پلاک 38، واحد 101 26231278 بنوش رومی
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان