صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه گلدیرا + تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت گلدیران با نماد گلدیرا و تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره عرضه اولیه گلدیرا + تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت گلدیران با نماد گلدیرا و تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
قرار است امروز سهام شرکت گلدایران با نماد گلدیرا در بازار فرابورس عرضه شود. قیمت این عرضه چقدر است و چه کسانی می‌توانند این عرضه اولیه را بخرند؟
بر اساس اطلاعیه فرابورس،‌ امروز ۱۴ شهریور ماه ۲۲۸ میلیون سهم معدل ۶ درصد از کل سهام شرکت صنایع گلدیران با نماد «گلدیرا» با روش حراج عرضه می‌شود.
حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی برابر با ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم خواهد بود و قیمت مبنا ( کف قیمت) ۴۵۰ تومان است. نکته مهم در این خصوص عرضه اولیه این شرکت به افزایش سرمایه آن از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم خواهد بود.
طبق اطلاعیه پس از کشف قیمت در مرحله اول عرضه اولیه به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد معاملاتی «گلدیرا» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد بود.
در مرحله دوم افزایش سرمایه به میزانی که طی آن ۱۴ درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌ها به عموم عرضه می‌شود. لذا متقاضیان می‌بایست آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت خود پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد معاملاتی برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

درباره گلدیران

بر اساس آخرین صورت مالی شرکت، گلدیران سرمایه ۳۸۰ میلیارد تومانی دارد. گلدیران در دی ماه منتهی به سال ۱۴۰۰ فروش دو هزار و ۹۰۶ میلیارد تومانی داشته که افزایش دو برابری را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. از سوی دیگر هزینه تمام شده محصولات این شرکت در سال مالی گذشته رشد حدود ۹۶ درصدی را تجربه و به هزار و ۸۵۴ میلیون تومان رسید.

تاریخچه شرکت گلدیران

گروه گلدیران ارائه دهنده محصولات و خدمات در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در ایران بوده و علاوه بر عرضه محصول نهایی راهکارهای تجاری را طبق نیاز مشتریان ارائه می نماید. این شرکت در سال 1373 تاسیس شد و طی این سال ها همراه تلاش کرده تا کالاها را با قیمت و کیفیت مناسب در بازار ایران عرضه نماید.

گلدیران از یک شرکت تجاری به گروهی از شرکت های تخصصی تبدیل شده است و حال حاضر دارای بیش از 2800 پرسنل مستقیم می باشد. این شرکت با هدف ارائه آخرین تکنولوژی های روز دنیا در لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع در 2 بخش خانگی و صنعتی فعالیت دارد.

کارخانه های گلدیران در سال 1384 با هدف انتقال تکنولوژی و داخلی سازی برخی از محصولات تحت لیسانس با نظارت شرکت ال جی الکترونیک تاسیس گردید و در این راستا دو سایت بزرگ تولیدی راه اندازی گردید.

مجموعه تولیدی سیرجان شامل کارخانه های تولیدی تلویزیون، برد الکترونیکی، جارو برقی و یخچال فریزر است. با ظرقیت تولید سالانه یک میلیون و دویست هزار تلویزیون، 350 هزار دستگاه جارو برقی و 350 هزار دستگاه یخچال فریزر.

محموعه تولیدی کاسپین قزوین شامل کارخانه های تولید ماشین لبایشویی و ظرفشویی با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار دستگاه می باشد.

گلدیران که رویای تولیدات داخلی را در طول سال ها فعالیت در ذهن می پروراند قدم در مسیری ارزش آفرین نهاد و آن ایجاد یک برند ایرانی به نام جی پلاس G Plus در سال 1397 بود. جی پلاس با شعار قهرمان تازه گلدیران افق های گستردهای با پیش روی خود ترسیم کرده است.

معرفی 16 گروه در محصولات لوازم خانگی، صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع حکایت از نگرشی متفاوت برای این برند دارد.

شرکت گلدیران

جی‌پلاس، تنها بر بازار لوازم خانگی تمرکز‌ ندارد؛ بلکه افق‌های دیگری را‌ مدنظر قرار داده که پاسخگوی انواع نیازهای مشتریان و حامیان تولیدات ایرانی باشد.

کالاهای دیجیتال مانند مانیتور، کیبورد، کامپیوتر چندکاره، اسمارت وایت‌برد و موبایل هوشمند، توسط جی‌پلاس در بازار عرضه شده است.

فعالیت های گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران

تولید و تامین کالا

شبکه فروش و توزیع گلدیران

شرکت لجستیک گلدیران

مرکز تحقیقات گلدیران

فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس

نگرش تبلیغ نو

در یک نمای کلی، فعالیت‌های گلدیران در ۳ محور اصلی قابل دسته‌بندی است‌:
این فعالیت‌ها برای تامین رضایت دو گروه مشتریان شامل مصرف‌کنندگان (Consumers) و مشتریان تجاری (B2B) ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان