صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره عرضه اولیه کیمیاتک + مبلغ مورد نیاز

عرضه اولیه شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک با نماد کیمیاتک و مبلغ قیمت پایه هر سهم 950 تومان می باشد. کیمیاتک کی عرضه می شود؟

همه چیز درباره عرضه اولیه کیمیاتک + مبلغ مورد نیاز
صفحه اقتصاد- عرضه اولیه شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک با نماد کیمیاتک و مبلغ قیمت پایه هر سهم 950 تومان می باشد.

بر اساس خبرها و جزئیات اعلام شده، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک امروز شنبه ۲۸ آبان در بورس عرضه اولیه خواهد شد.

بر اساس بررسی ها تعداد 200 میلیون سهم شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک معادل 5 درصد سهام این شرکت، شنبه آینده با نماد معاملاتی کیمیاتک در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه خواهد شد.

این عرضه توسط گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش در بازار دوم معاملات بورس از طریق کارگزاری بانک ملت صورت می گیرد و قیمت پایه هر سهم 950 تومان و قیمت پایه کل 190 میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش صفحه اقتصاد، طبق بررسی ها، کارگزاران خریدار در شرایطی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی می باشند که 10درصد ارزش سهام مورد معامله طبق قیمت پایه را بصورت ضمانتنامه بانکی واریز یا ارائه دهند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به بورس تهران تحویل بدهند.

گروه صنعتی آریان کیمیا تک ایران چگونه شرکتی است؟

بر اساس گزارشات گروه صنعتی آریان کیمیا تک ایران با نماد بورسی کیمیاتک، یک مجموعه تولیدی بزرگ و موفق ایرانی می باشد که بیش از 18 سال سابقه در زمینه محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی داشته و مشغول فعالیت است. تولید محصولات دارویی، آرایشی و مراقبتی پوست و مو در شرکت آریان کیمیا تک بر اساس استاندار‌های روز دنیا انجام می‌شود و عمده فعالیت‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارشات شرکت آریان کیمیا تک از معدود تولیدکنندگان لوازم آرایشی-بهداشتی به حساب می آید که دارای مجوز تولید دارو و محصولات دارویی می باشد. این شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی خاورمیانه به حساب می آید که در بازارهای جهانی به صورت فعال حضور دارد.

همچنین علاوه بر ایران، توانسته است که توجه بسیاری از کشورهای دیگر را به محصولات خود جلب کند و بر تولید ملی تاثیرات مثبتی داشته باشد.

شرکت تولید کننده دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک (Daruyi Arayeshi Behdashti Ariyan Kimiya Tak) با شماره ملی ( ۱۰۱****۵۴۶۰ ) و کد ثبتی (۱۹۱۵۸۱) در اداره ثبت شرکت ها در تاریخ یازدهم شهریور ماه 1381، در استان و شهر تهران ثبت شده است. این مجموعه در زمینه توزیع سراسری، تولید، ثبت، صادرات، واردات فوریتی، واردات ثبتی، توزیع استانی تجهیزات پزشکی مشغول به فعالیت می باشد.

تولیدات شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به ماسک جراحی اشاره کرد.

اعضای هیئت مدیره شرکت عبارت است از: مهدی فضلی با عنوان رئیس هیئت مدیره ، علی ابراهیمی کردلر با عنوان عضو هیئت مدیره ، علیرضا کیانی آذربایجانی با عنوان عضو هیئت مدیره ، مسعود گودرزی با عنوان عضو هیئت مدیره ، سیدمحمدباقر فاضلیان با عنوان نایب رئیس هیئت مدیره می باشد.

شرکت آریان کیمیا تک، تحت لیسانس شرکت کال اند کو جمهوری فدرال آلمان با چندین سال سابقه، در امر تولید و فرمولاسیون مواد اولیه و محصولات بهداشتی و آرایشی فعال بوده و محل کارخانجات آن در منطقه هولشتاین شهر هامبورگ قرار دارد و با مجوز رسمی مورد تایید اتاق بازرگانی لوبک آلمان، با ماهیت تامین و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به شماره 191581 در جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده و امروزه محصولات متنوع و با کیفیت خود در چهار گروه محصولات مراقبت از پوست (کرم‌ها، لوسیون‌ها و …) محصولات مراقبت از مو (شامپوها، نرم‌کننده‌ها و …) محصولات آرایشی (رژلب، ریمل و..) عطر و ادکلن (زنانه و مردانه) را هم اینک در برندهای مختلف مانند مای، شون و نئودرم تولید و روانه بازارهای مختلف می‌نماید.

شروع فعالیت شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک

این مجموعه در سال 1381 (2003 میلادی) فعالیت خود را با تولید و عرضه برند مای به بازار داخل ایران آغاز کرد. کارخانه تولیدی محصولات این مجموعه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قرار دارد که با بیش از 44 هزار متر مربع مساحت، بزرگترین کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران، محسوب می‌شود. همچنین، این مجموعه در حال حاضر از طریق کانال‌های متعدد فروش از جمله فروش مویرگی، فروش نمایندگی‌ها، فروش زنجیره‌ای و فروش آنلاین به مصرف‌کنندگان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند.
آریان کیمیا تک به عنوان برترین تامین‌کننده دانش محور محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه و حضور در 5 قاره برای تامین و فروش محصولات دارویی آرایشی و بهداشتی با کیفیت و قیمت متناسب ایفا نقش می‌کند و هر روزه در راستای بهبود کیفیت و کسب رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.

افتخارات شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی از وزارت صنایع و معادن در سال 1391

کسب عنوان پیشتاز بازار در حوزه آرایشی و بهداشتی در سال 1392 (قهرمان صنعت)

کسب تندیس‌های (برند برتر، کیفیت برتر) و تندیس (رضایت مشتری) در سال 1392

کسب عنوان برند برتر در حوزه آرایشی و بهداشتی در سال‌های 1397، 1398 و 1399

کسب عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال‌عای 1397 و 1398

کسب عنوان واحد صنعتی نمونه (تولیدکننده برتر) در سال 1397

کسب عنوان برند ملی در برند مای، در سالعای 1397، 1398 و 1399

کسب عنوان برند ملی در برن شون در سال 1399

برندهای زیرمجموعه شرکت داروسازی آریان کیمیا تک ایران

مای (مای‌فارما، مای من، بلک دایموند)، شون، نیوتیس، نئودرم، کالیستا، مامابی‌بی، ژوآن

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان