صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه پی پاد + مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد و مبلغ مورد نیاز خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره عرضه اولیه پی پاد + مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد و مبلغ مورد نیاز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چند روز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به عنوان یکی از شــــرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.

دستاوردها و افتخارات پرداخت الکترونیک پاسارگاد

گواهینامه سه ستاره مدیریت دانشی
گواهی رتبه بندی و احراز صالحیت شرکتهای انفورماتیکی
دریافت گواهی کارگروه ارزیابی شرکتها و موسسات دانش بنیان
گواهی نامه سه ستاره چهارمین دوره جایزه مسئولیتهای اجتماعی مدیریت
مجوز فعالیت نظام صنفی رایانه‌ای کشور
اخذ گواهینامه سه ستاره در جایزه مسئولیت اجتماعی
اخذ تقدیرنامه EFQM
اخذ گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است.
الکترونیک پاسارگاد، از زیر مجموعه‌های فناپ و سهامدار نهایی بانک پاسارگاد، در تیر ماه سال ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ با نماد "پی ­پاد" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است و انتظار می‌رود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه اولیه این نماد باشیم.

در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می‌پردازیم.

تغییر سال مالی در «پی پاد»

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در روز شنبه هفتم آبان ماه سال جاری مجمع عمومی فوق العاده خود را برگزار نمود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده سال مالی این شرکت از ۲۹ اسفند ماه به ۳۰ آذر ماه تغییر یافت.

افزایش سرمایه

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین سرمایه در گردش جهت خرید دارایی‌های ثابت و سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین سرمایه در گردش جهت خرید دارایی‌های ثابت و سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای ارائه گردید.

تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده

پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین سرمایه در گردش جهت خرید دارایی‌های ثابت و سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله اول افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین سرمایه در گردش جهت خرید دارایی‌های ثابت و سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان