صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه پخش دارویی اکسیر + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت پخش دارویی اکسیر (سومین شرکت توزیع دارویی متعلق به شستا) و مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه پخش دارویی اکسیر + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت پخش دارویی اکسیر و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

اما در گزارش منتشر شده نام شرکت پخش دارویی اکسیر از شرکت های زیرمجموعه شستا نیز به چشم می خورد!

شرکت پخش دارویی اکسیر در خرداد ماه سال 1387 شمسی و پس از انجام مراحل قانونی، موفق به اخذ موافقت اصولی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت انجام فعالیت توزیع دارو گردید. این شرکت پخش دارویی در مهر ماه سال 1387 شمسی نیز در اداره ثبت شرکت ها به عنوان یک سهامی خاص ثبت شد.

شرکت پخش دارویی اکسیر به عنوان سومین شرکت توزیع دارویی متعلق به شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) به منظور توسعه زیرساخت‌ های عملیاتی خود و همچنین انطباق با استانداردهای روز جهانی، دست به اجرای پروژه‌ های متنوع و گسترده همچون تملیک مراکز توزیع ارومیه، رشت و همچنین کرمان، ارتقا ظرفیت مراکز عملیاتی و همچنین توسعه ناوگان توزیع خود زده است!

اما درباره وضعیت درآمدی و سود شرکت پخش دارویی اکسیر بایستیگفت این شرکت در چهار ماه ابتدایی سال 1400 شمسی، رشد فروش 80 درصدی را در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته تجربه کرده است!

شرکت پخش دارویی اکسیر با دستیابی به فروش بالغ بر 12.600 میلیارد ریالی در سال 1399 شمسی، رشد فروشی معادل 40 درصد نسبت به سال 1398 شمسی را محقق کرده است… لازم به بیان است این روند افزایشی طی 4 ماهه نخست سال 1400 شمسی شتاب بیشتری به خود گرفته است و با تحقق فروش بالغ بر 5.700 میلیارد ریال، شرکت به رشد فروش 80 درصدی طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافته است!

لازم به بیان است از زمان آغاز همه گیری گسترده ویروس کرونا تا به امروز، شرکت پخش دارویی اکسیر خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت شامل توزیع سریع و سراسری داروهای تخصصی مقابله با ویروس کووید-19 از جمله داروی رمدسیویر و داروی فاویپیراویر، انواع داروهای ضد التهاب، انواع ویتامین‌ ها، انواع مکمل‌ ها و همچنین اقلام پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید-19 همچون ماسک، دستکش و محلول‌ های ضد عفونی در حجم‌ های بسیار زیاد را در اولویت اصلی فعالیت های خود قرار داده است…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان