صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه صنایع سرام آرا + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت صنایع سرام آرا به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده قطعات سرامیکی و مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه صنایع سرام آرا + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت صنایع سرام آرا و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

اما در گزارش منتشر شده نام شرکت صنایع سرام آرا از شرکت های زیرمجموعه شستا نیز به چشم می خورد!

شرکت صنایع سرام آرا به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده ی تک گل، نوار حاشیه، قطعات دکوری و ویژه سرامیکی در ایران در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه سال 1382 شمسی به صورت یک شرکت سهامی خاص با هدف تولید انواع محصولات پخت سوم کاشی و سرامیک تاسیس گردید؛ همچنین این شرکت در بهمن ماه سال 1383 شمسی نیز به بهره برداری رسید.

شرکت صنایع سرام آرا تولید کننده انواع قطعات دکوری، تکمیلی مربوط به کاشی های دیواری، کف و پرسلانی می باشد.

عرضه اولیه صنایع سرام آرا

لازم به بیان است شرکت صنایع سرام آرا با بهره گیری از کار تیمی، دانش فنی کشورهای ایتالیا و همچنین اسپانیا را در زمینه تولید محصولات دکوری به ایران منتقل کرده است و با انتخاب مناسب مواد و استفاده بهینه از ماشین آلات، توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان در این زمینه معرفی نماید. بد نیست بدانید ظرفیت اسمی تولید این کارخانه، ۵ میلیون قطعه در سال است.

شرکت صنایع سرام آرا به تولید و عرضه ی دامنه گسترده ای از محصولات (با بیش از 1000 طرح تولیدی در سال) شامل انواع کاشی‌ های دکوری، کاشی‌ های تک گل، کاشی‌ های باند، کاشی‌ های لندنی، کاشی‌ های شیشه ای، کاشی‌ های کوتینگی، کاشی‌ های تزئینی، کاشی‌ های کوتینگ پولیشی و همچنین کاشی‌ های دیجیتالی در ابعاد مختلف (سایزهای 60×1 تا 90×30 سانتیمتر) می پردازد.

حدود ۲۷ درصد از سهام شرکت صنایع سرام آرا متعلق به شرکت سرمایه گذاری صدرتامین می باشد. شرکت سرمایه­ گذاری صدرتامین در سال 1378 شمسی و با سرمایه ثبتی یک میلیارد ريالی تحت پوشش شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی (شستا) به عنوان یکی از هلدینگ های تخصصی در حوزه صنایع کاشی و سرامیک در قالب یک شرکت سهامی خاص تاسیس شد.

در سال 1387 شمسی و با توجه به سند چشم­ انداز شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی (شستا)، جهت­ گیری جدیدی برای هلدینگ صدرتامین تعیین شد؛ جهت گیری که در آن ورود به حوزه صنعت کانی­ های فلزی و غیرفلزی در دستور کار این هلدینگ قرار گرفت.

صنایع معدنی در کنار صنایع پتروشیمی جزو صنایع استراتژیک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و به دلیل مزیت نسبی ایران و میزان ذخایر قابل توجه آن، این صنعت در دسته ی صنایع برتر و پیشرو در اقتصاد ملی شناخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان