همه چیز درباره عرضه اولیه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان)

در این مطلب از صفحه اقتصاد، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان) شامل تاریخ عرضه اولیه و همچنین مبلغ موردنیاز برای شرکت در این عرضه اولیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

همه چیز درباره عرضه اولیه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان)

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ( فجهان ) شامل تاریخ عرضه اولیه و همچنین مبلغ موردنیاز برای شرکت در این عرضه اولیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری صفحه اقتصاد ، بر اساس اخبار منتشر شده در وبسایت کدال، ۸ نماد بورسی به دنبال افزایش سرمایه هستند. بر این اساس شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با نماد فتوسا از «پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت» خبر داد. پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی از مراحل ابتدایی افزایش سرمایه محسوب می‌شود و نماد فجهان، ساروم و شپترو از اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه خبر دادند.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۶۲ درصدی فجهان

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ هیئت مدیرة شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور تامین مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت طرح‌های توسعه مجتمع ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه ۳۳۴۲ درصدی فسرب

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی سرب و روی ایران مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۲۲,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱,۰۸۲,۱۲۰ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۱۰۷۶۰۱۲۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۹۰ درصدی فتوسا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۴۳ درصدی ساروم

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ هیئت مدیرة شرکت سیمان ارومیه مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهسازی خط تولید یک ارائه گردید.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی فولاژ

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: جبران مخارج سرمایه‌ای انجام‌شده طرح توسعه‌ای یزد یک

صدور مجوز افزایش سرمایه ۵۹ درصدی دسبحان

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سبحان دارو (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: تامین مالی، نوسازی و تجهیز خط تولیدی جامدات و خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی و پشتیبانی جهت اخذ تاییدیه GMP

صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۷ درصد کتوکا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: اجرای طرح تولید ۱۰ هزار تن آجر کربن منیزیت

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه شپترو

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ هیئت مدیرة شرکت پتروشیمی آبادان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تأمین هزینه‌های بهسازی و نوسازی تجهیزات کارخانه واصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

منبع: نبض بورس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان