صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه سرمایه‌ گذاری صنایع لاستیک + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت سرمایه‌ گذاری و توسعه صنایع لاستیک و همچنین مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه سرمایه‌ گذاری صنایع لاستیک + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت سرمایه‌ گذاری و توسعه صنایع لاستیک و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

اما در گزارش منتشر شده نام شرکت سرمایه‌ گذاری و توسعه صنایع لاستیک (فعال در گروه صنایع تایر و لاستیک) نیز به چشم می خورد! شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) مالک 51.2 درصد از سهام مدیریتی شرکت سرمایه‌ گذاری و توسعه صنایع لاستیک می باشد.

اما درباره شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نخ تایر و منسوجات صنعتی خاورمیانه در شهر زنجان بد نیست بدانید این شرکت در سال 1375 شمسی و با دارا بودن کارخانه ای به مساحت حدود ۴۰۰ هزار متر مربع در کیلومتر ۱۵ آزاد راه زنجان-تهران پایه گذاری شد! این شرکت تولید رسمی خود را در نیمه دوم سال ۱۳۸۲ شمسی آغاز کرد…

تکنولوژی مورد استفاده در شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک با ظرفیت اسمی تولید ۱۵۰۰۰ تن فابریک دیپ شده در سال از نخ نایلون 6 و 6.6 و همچنین فابریک دیپ شده پلی استر از مرحله تاب و بافت به بعد از شرکت زیمر آلمان تهیه و تامین شده است! بد نیست بدانید شرکت زیمر آلمان به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین دارندگان دانش فنی و تکنولوژی در جهان می باشد.

عرضه اولیه سرمایه‌ گذاری صنایع لاستیک

جالب است بدانید شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک تنها کارخانه ای است که چرخه ی کامل فرآیند تولید نخ تایر را دارا است! البته از جمله دیگر محصولات تولیدی این کارخانه می توان به فابریک منجید ، فابریک تسمه نقاله ، تور ماهیگیری ، نخ یارن (BTY) و همچنین پلیمرهای صنعتی (ZSP) در مقیاس انبوه اشاره کرد.

لازم به بیان است در مهر ماه سال 1399 شمسی، شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک به عنوان یک شرکت دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی شد!

همچنین شرکت نخ تایر صبا (متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک) برای نخستین بار در ایران به دانش و تکنولوژی تولید پارچه ایربگ (با ظرفیت اسمی سالانه ۶ میلیون متر مربع) دست یافته است! همچنین تولید گرانول ۶۶ (به عنوان خوراک صنایعی همچون حمل و نقل و صنعت پارچه) برای اولین بار در ایران توسط شرکت نخ تایر صبا انجام شده است! شرکت نخ تایر صبا در حال حاضر به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر در دنیا در خصوص تولید گرانول ۶۶ شناخته می شود.

در انتها لازم به بیان است شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) توانست در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۰ شمسی رشد ۱۱۴/۷ درصدی در فروش و ۱۹۴ درصدی در سود خالص را نسبت به مدت مشابه سال قبل به خود اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان