صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه زرنام + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد، توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت صنعتی فرهیختگان زرنام با نماد زرنام تاریخ و مبلغ مورد نیاز خواهیم داشت

همه چیز درباره عرضه اولیه زرنام + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت صنعتی فرهیختگان زرنام با نماد زرنام تاریخ و مبلغ مورد نیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید.
یک شرکت غذایی به عنوان سومین عرضه اولیه شرکت بورس تهران به زودی راهی بازار سرمایه می‌شود.
مهدی امینی در حاشیه بازدید خبرنگاران و فعالان بازار سرمایه از گروه صنعتی - پژوهشی زر، از درج نماد زرنام در شرکت بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و گفت: هدف از عرضه های اولیه، انگیزه دادن به بازار است، به همین دلیل عرضه‌های اولیه معمولا با قیمت پایین‌تر نسبت به ارزش واقعی عرضه می شود، این موضوع درمورد زرنام نیز صدق می‌کند که در حقیقت این شیرینی مجموعه زر به بازار سرمایه است.
مدیر اجرایی گروه زر در پاسخ به این پرسش که چند درصد این شرکت عرضه خواهد شد، عنوان کرد: هنوز درصد سهام ارایه شده در عرضه اولیه مشخص نیست، اما سقفی که برای عرضه تعیین شده که همان حداقل 25 درصد است.
وی همچنین در خصوص زمان این عرضه اولیه تصریح کرد: برای زمان عرضه اولیه، این مجموعه منتظر اعلام سازمان بورس و شرکت بورس تهران است که با توجه به شرایط بازار تعیین خواهد شد.
یک شرکت غذایی به عنوان سومین عرضه اولیه شرکت بورس تهران به زودی راهی بازار سرمایه می‌شود. این شرکت کدام است و چه زمانی عرضه می شود؟
با توجه به اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری و با توجه به اعلام آمادگی گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام برای عرضه سهام در بازار دوم بورس تهران، گزارش ارزشگذاری این شرکت با نماد " زرنام " در تارنمای کدال قرار گرفت و اعلام گردید اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می‏ توانند سؤالات را از امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان روز دوشنبه دوم خرداد در سامانه تدان مطرح کنند تا این نماد به عرضه اولیه نزدیک شود.
شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.

شرکت صنعتی فرهیختگان زرنام

درج نماد زرنام

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران به نقل از مدیریت پذیرش، با توجه به موافقت هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در جلسه مورخ ۱۶ / ۰۴ / ۱۴۰۰ با پذیرش سهام شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه‌ی هیئت پذیرش از سوی آن شرکت، از تاریخ ۱۳ / ۱۱ / ۱۴۰۰ شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام به عنوان پانصد و نود و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش « محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر»، گروه و طبقه «تولید نشاسته و محصولات وابسته»، با کد «۴۲۳۲» و نماد «زرنام» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

تاریخچه شرکت زرنام

نوع فعالیت : بازرگانی
فیلد فعالیت : واردات انواع کالاهای مجاز بازرگانی از جمله مواد اولیه صنایع غذایی .
تاریخچه : گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام در تاریخ 29/10/1389با شماره 2153 در البرز به ثبت رسید و در حال حاضر با کارت بازرگانی شماره 680103 صادره به تاریخ 11/05/1390 مشغول به فعالیت بازرگانی می باشند.مرکز پژوهش‌های دانش‌بنیان فرهیختگان زرنام (ZRC) در سال 1391 با هدف گسترش و ترویج علوم و صنایع غذایی، اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی و تلاش در جهت شناخت استعدادهای افراد در زمینه صنعت غذا و علوم مرتبط در جامعه علمی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز با رویکردی دانش‌محور در حوزه تحقیق و پژوهش با حضور در نمایشگاه‌های تخصصی و نیز همایش‌ها و کنگره‌ها عملکرد موثری داشته و انتشار کتب تخصصی در زمینه علوم گندم و ماکارونی و همکاری با مراجع علمی و دانشگاه‏ها و همچنین حمایت از پایان‌نامه‏های کارشناسی‌ارشد را در سرلوحه کار خود دارد. مرکز پژوهش‌های دانش‌بنیان فرهیختگان زرنام به عنوان اولین مرکز پژوهشی در کشور می‌باشد که موفق به دریافت پروانه پژوهش می‌شود.

گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام ۲۹ دی سال ۸۹ بصورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری شهرستان ساوجبلاغ به ثبت رسید و فعالیت را به موجب پروانه‌های بهره‌برداری اخذ شده از وزارت صنایع و معادن آغاز کرد. ۳۰ بهمن سال ۹۹ نام شرکت پالایشگاه غلات زرد تغییر پیدا کرد و ۱۹ اسفند سال ۹۹ مجدداً به نام سابق تغییر یافت.

محصولات شرکت زرنام

این کارخانه به عنوان یکی از صنایع پیشرو در بخش صنایع تبدیلی با ارزش افزوده بالا است. در این پالایشگاه زیستی غلات می‌توان از تمام اجزای غلات، محصولات متنوع مانند انواع نشاسته خام، انواع قند‌های مایع (گلوکز و فروکتوز)، مالتودکسترین، دکستروز، جوانه ذرت، محصولات جانبی خوراک دام و طیور و آبزیان (فیبر، گلوتن، ذرت شکسته) تولید کرد.

سرمایه شرکت و سهامداران

سرمایه شرکت با ۸۰۰ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۵۰ میلیون تومان بوده که طی ۶ مرحله افزایش سرمایه به هزار میلیارد تومان رسیده است. ۴۱ درصد سهام به مرتضی سلطانی، ۲۵ درصد سهام به آرش سلطانی، ۱۰ درصد سهام به محسن امینی، ۱۰ درصد سهام به مهدی امینی و ۱۰ درصد دیگر به شرکت توسعه صنعتی غذایی زر تعلق دارد.

هدف از عرضه اولیه زرنام

هدف از عرضه‌های اولیه، انگیزه دادن به بازار است، به همین دلیل عرضه‌های اولیه معمولا با قیمت پایین‌تر نسبت به ارزش واقعی عرضه می‌شود، این موضوع درمورد زرنام نیز صدق می‌کند که در حقیقت این شیرینی مجموعه زر به بازار سرمایه است.

مدیر اجرایی گروه زر در پاسخ به این پرسش که چند درصد این شرکت عرضه خواهد شد، عنوان کرد: هنوز درصد سهام ارایه شده در عرضه اولیه مشخص نیست، اما سقفی که برای عرضه تعیین شده که همان حداقل ۲۵ درصد است.

شرکت صنعتی فرهیختگان زرنام

زمان عرضه اولیه زرنام

وی همچنین در خصوص زمان این عرضه اولیه تصریح کرد: برای زمان عرضه اولیه، این مجموعه منتظر اعلام سازمان بورس و شرکت بورس تهران است که با توجه به شرایط بازار تعیین خواهد شد.

مقدار فروش «زرنام» طی ۳ ماه

گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام در مدت ۳ ماهه منتهی به خرداد ۹۴۱ میلیارد تومان فروش داشت. فروش خرداد ماه حدود ۴۱۵ میلیارد تومان بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان