صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه رایتل + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت خدمات ارتباطی رایتل (سومین اپراتور سراسری تلفن همراه) و همچنین مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه رایتل + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت خدمات ارتباطی رایتل و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

اما در گزارش منتشر شده نام شرکت رایتل نیز به چشم می خورد! شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، یکی از سه اپراتور بزرگ تلفن‌ همراه ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ شستا (هلدینگ ارتباطات شستا یا شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) شناخته می شود (شستا سهامدار صددرصدی رایتل می باشد).

اما درباره جزئیات بیشتر پیرامون این اپراتور بزرگ تلفن‌ همراه بایستی چنین گفت که شرکت خدمات ارتباطی رایتل سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است که سیم کارت‌ های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را با نام تجاری رایتل ( RighTel ) ارائه می ‌کند! رایتل از دو کلمه رای به معنای خرد، هوش، فکر و اندیشه و همچنین تل (Tel) تشکیل شده است (این شرکت با هدف فعالیت در حوزه فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سال 1386 شمسی پایه گذاری شد). رایتل با شعار زندگی در دستان شما آغاز به کار کرد و در حال حاضر نیز با شعار رایتل، همراه هوشمند در حال فعالیت می باشد.

این اپراتور سراسری تلفن همراه اولین ارائه دهنده ی سیم کارت نسل سوم در ایران است که در ابتدا قرار بود این خدمات تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ شمسی در انحصار این شرکت باشد که این انحصار تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۳ شمسی تمدید شد… تعداد مشترکین رایتل تا بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر بوده است (پیش‌ شماره سیم‌ کارت‌ های دائمی ۰۹۲۰ و سیم‌ کارت‌ های اعتباری ۰۹۲۱ و ۰۹۲۲)!

هم اکنون در بیش از ۱۲۰۰ شهر کشور و بیش از ۷۵۰ شهر، پوشش نسل چهارم از طریق رومینگ با شبکه همراه اول برقرار است و برای ۹۰۰۰ کیلومتر از جاده ‌های ایران نیز آنتن ‌های نسل سوم رایتل نصب شده است. علاوه بر این، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیش از ۸۵ کشور جهان، خدمات رومینگ بین‌ الملل خود را ارائه می‌ کند! لازم به بیان است در حال حاضر امکان استفاده از تمام سیم‌ کارت‌ های رایتل در کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، امارات متحده عربی، ایتالیا، فرانسه، سوئد، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، هند، لبنان، عراق، عربستان و… فراهم شده است.

جالب است بدانید در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ شمسی و در دیدار بین دو تیم بارسلونا و لوانته، تبلیغات شرکت خدمات ارتباطی رایتل نیز جزو تبلیغات کنار زمین به صورت کامپیوتری بود…!

در انتها لازم به بیان است تاکنون اطلاعات دقیقی پیرامون زمان عرضه اولیه شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان