صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه دبیوتیک + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران با نماد دبیوتیک و همچنین مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه دبیوتیک + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران با نماد دبیوتیک و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

در میان اسامی شرکت های اعلام شده، نام شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران (ASICO) نیز به چشم می خورد. اما در بیان جزئیات بایستی گفت در شهریور ماه سال 1400 شمسی، شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران با نماد دبیوتیک و با سرمایه ۷۰.۲ میلیارد تومانی در گروه مواد و محصولات دارویی به عنوان صد و پنجاه و چهارمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام خود را به انجام رساند.

لازم به بیان است تعهد عرضه ۱۰ درصد دیگر طی سه ماه از سهامدار عمده شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران نیز اخذ شده است.

شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران یکی از شرکت های پیشرو برای ارتقای صنایع داروسازی پایه در زمینه ی ماده ی موثره ی دارویی است.

شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در بهمن ماه سال 1374 شمسی به صورت یک شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید!

مجوز تاسیس شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران توسط اداره صنایع استان مازندران در اردیبهشت ماه سال 1378 شمسی و با ظرفیت ۵۰۰ تن ۶APA و ۳۵۰ تن آمپی سیلین و آموکسی سیلین صادر شد؛ همچنین پروانه بهره برداری آسیکلوویر با ظرفیت ۲ تن در مرداد ماه سال 1398 شمسی و آزیترومایسین با ظرفیت ۱۰ تن در اسفند ماه سال 1397 شمسی از سازمان غذا و دارو اخذ شد.

این شرکت داروسازی در سال 1380 شمسی و با سرمایه ای ۱۲ میلیارد تومانی در راستای گسترش صنایع زیربنایی دارویی در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار و سطح زیربنایی ۲۵ هزار متر مربع در شهرستان ساری به بهره برداری رسید.

سرمایه شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در ابتدای تاسیس و با ۲۰۲ نیروی انسانی، ۱۰ میلیون تومان بود که طی هفت مرحله افزایش سرمایه به ۷۰.۲ میلیارد تومان رسید! لازم به بیان است تیپیکو (سرمایه گذاری دارویی تامین) ۱۰۰ درصد سهام شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران را تحت مالکیت دارد.

بد نیست بدانید شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران به صورت تخصصی به تولید آنتی بیوتیک های خوراکی بتالاکتام همچون پنی سیلین ها و سفالوسپورین ها، مواد حدواسط و ماکرولیدها با استفاده از تکنولوژی های مدرن شیمیایی، آنزیماتیک یا بیوتکنولوژی می پردازد…

شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی همچون ایزو 9001 ، ایزو 14001 ، ایزو 45001 و همچنین ایزو 10002 شده است.

در انتها لازم به بیان است تاکنون اطلاعات دقیقی پیرامون زمان عرضه اولیه شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران اعلام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان