صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه حریر خوزستان + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت حریر خوزستان از اولین تولید کننده های تیشو در ایران و همچنین مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه حریر خوزستان + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت حریر خوزستان و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

اما در گزارش منتشر شده نام شرکت حریر خوزستان از شرکت های زیرمجموعه شستا نیز به چشم می خورد! طبق گزارش منتشر شده، هلدینگ شستا و هلدینگ های تابعه زمستان 1400 شمسی پرتراکمی را از نظر عرضه اولیه سهام شرکت های تابعه در لازار بورس خواهند داشت به نحوی که هشت شرکت شامل شرکت ستاره خلیج فارس، شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، شرکت خدمات ارتباطی رایتل، شرکت سرمایه گذاری صنایع لاستیک، پخش اکسیر، شرکت حریر خوزستان، شرکت هلدینگ سلولوزی و همچنین شرکت توفیق دارو را روانه تابلو بازار سهام خواهد کرد.

اما درباره شرکت حریر خوزستان بد نیست بدانید این شرکت از اولین تولید کننده های تیشو در ایران می باشد که در سال 1363 شمسی و با سرمایه ای 1 میلیون ریالی تاسیس شد! شرکت حریر خوزستان طی شماره ثبت 398 در نهم تیر ماه سال 1363 شمسی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شهرستان دزفول به عنوان سهامی خاص به ثبت رسید؛ چیزی در حدود 14 سال بعد و در تاریخ بیست و دوم دی ماه سال 1377 شمسی این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد!

در اواخر سال 1374 شمسی، مالکیت شرکت حریر خوزستان به سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) واگذار شد و در سال 1382 شمسی نیز تمامی سهام این شرکت فعال در گروه صنایع سلولزی به شرکت محصولات کاغذی لطیف زیر گروه شرکت هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) به عنوان یکی از شرکت های مدیریتی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) منتقل شد (شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) مالکیت 80 درصد از سهام مدیریتی این شرکت را بر عهده دارد)…

کارخانه شرکت حریر خوزستان به مساحت 49 هزار مترمربع، در منطقه صنعتی هفت تپه استان خوزستان واقع شده است. این شرکت به تولید محصولاتی همچون انواع کاغذ تیشو برای تولید دستمال کاغذی، کاغذ توالت، حوله کاغذی، سفره کاغذی، ملحفه بهداشتی، پوشک بچه و همچنین نوار بهداشتی می پردازد.

این شرکت کاغذ تیشو را در گراماژهای مختلف از 13 تا 45 گرم و با استفاده از خمیر صددردرصد طبیعی با بهره گیری از ماشین آلات متعلق به برند Over Mechanical ایتالیا تولید می­ کند (یکی از بهترین برندهای موجود در دنیا در حوزه ساخت تیشو). جالب است بدانید تولید شرکت حریر خوزستان بیش از 15 هزار تن در سال می باشد (تامین 30 درصد از سهم بازار داخلی محصول تیشو)!

بد نیست بدانید در شرکت حریر خوزستان حدود 133 پرسنل مشغول به کار هستند (به صورت مستقیم و چیزی در حدود 1000 نفر به صورت غیر مستقیم) که در سه شیفت کاری مشغول به تولید 10 هزار تن کاغذ در سال می باشند!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان