صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه حآفرین + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه ریل پرداز نوآفرین با نماد حآفرین و همچنین مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه حآفرین + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه ریل پرداز نوآفرین با نماد حآفرین و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، عرضه اولیه سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین با نماد حآفرین روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه سال 1400 شمسی به شیوه ثبت سفارش در فرابورس ایران انجام خواهد شد.

لازم به بیان است انجام عرضه اولیه حآفرین در سال 1399 شمسی، هر بار به دلیلی لغو می شد! همانطور که در بالا نیز ذکر شد به تازگی آگهی عرضه اولیه سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین با نماد حآفرین بر مبنای دستورالعمل جدید عرضه های اولیه و با کشف قیمت توسط صندوق های سرمایه گذاری منتشر شده است.

توجه داشته باشید عرضه اولیه ریل پرداز نوآفرین با نماد حآفرین در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات در دامنه قیمتی دو هزار و ۷۲۷ ریال تا سه هزار و ۳۳۳ ریال انجام خواهد شد.

اما درباره ریل پرداز نوآفرین بد نیست بدانید این شرکت با نام شرکت فنی و مهندسی ریل صنعت نوآفرین در حوزه حمل و نقل ریلی از انجمن صنفی شرکت‌ های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در ۲۱ خرداد ماه سال 1386 شمسی و به صورت مسئولیت محدود پایه گذاری گردید و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

نام این شرکت در ۲۳ مهر سال 1394 شمسی به ریل پرداز نوآفرین تغییر کرد! سرمایه اولیه شرکت ریل پرداز نوآفرین با ۳۱۹ نیروی انسانی در ابتدای تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بود؛ در حال حاضر این سرمایه به ۷۴۲.۸ میلیارد تومان رسیده است.

در حال حاضر شرکت ریل پرداز نوآفرین جزو شرکت‌ های زیرمجموعه گروه فدک می باشد که تحت نظارت راهبردی آن در حوزه حمل و نقل مسافری، ارائه محصولات فنی و همچنین مهندسی فعالیت دارد (این شرکت، تولید کننده قطعات شبکه ریلی ایران نمی باشد).

درآمدهای عملیاتی و سود خالص شرکت ریل پرداز نوآفرین در سال 1398 شمسی بالغ بر ۱۵۲.۶ و ۱۷.۴ میلیارد تومان بود که نسبت به سال قبل، چیزی در حدود ۳۷ و ۵۱ درصد رشد داشت! رشد سود خالص در سال 1399 شمسی به دلیل مواجهه با همه گیری بیماری کووید ۱۹ متوقف شد؛ لازم به بیان است دلیل عمده این اتفاق نیز ممنوعیت فعالیت در سه ماهه اول سال 1399 شمسی بوده است. پس از آغاز فعالیت در اواخر خرداد ماه و برقراری پروتکل های مراقبتی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، روند مثبت در ماه های پس از آن به وضوح دیده شد…

فهرست سهامداران عمده شرکت ریل پردازان نوآفرین عبارت است از:

  • شرکت تدبیر روشن تجارت منطقه آزاد انزلی (۱۹٫۹ درصد)
  • شرکت توسعه تجارت صبا منطقه آزاد انزلی (۱۵ درصد)
  • شرکت ریل پرداز تندر خاورمیانه منطقه آزاد انزلی (۱۵ درصد)
  • شرکت ارزش آفرینان فدک (۱۳٫۲ درصد)
  • شرکت ارزش آفرینان فدک سهامی خاص بخش اول (۱۳٫۳۲ درصد)
  • شرکت ارزش آفرینان فدک سهامی خاص بخش دوم (۱۳٫۳۲ درصد)
  • شرکت ارزش آفرینان فدک سهامی خاص بخش سوم (۸ درصد)
  • و شخص حقیقی (۲ درصد)

شرکت ریل پرداز نوآفرین دارای دو زیرمجموعه به نام‌ شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس با فعالیت در حوزه حمل و نقل مسافری لوکس و همچنین شرکت ریلی گردش ایرانیان با فعالیت در زمینه حمل و نقل مسافری با مالکیت ۷۶.۱ و ۷۵ درصدی می باشد!

در سال 1398 شمسی، شرکت ریل پرداز نوآفرین تعداد ۲۰ واگن مسافری را به عنوان سرمایه گذاری در شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس با مالکیت ۹۹ درصدی جهت راه‌ اندازی قطارهای لوکس گردشگری واگذار نمود.

در انتها لازم به بیان است شرکت ریل پرداز نوآفرین مالک قطارهای ۵ ستاره فدک می باشد! از مهم ترین ویژگی های قطارهای ۵ ستاره فدک می توان به قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، دارا بودن کوپه مهماندار مجهز به تجهیزات کترینگ گرم، تجهیز واگن‌ های مسافرین به سامانه اعلام و اطفا حریق، قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه مسافرین توسط خود آن ها (از ۲۲ درجه تا ۲۶ درجه در فصل های تابستان و زمستان)، دارا بودن سیستم IPTV تلویزیون و سامانه Wifi، مجهز به عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و ایجاد فضای آرام و دلنشین و… اشاره کرد. همچنین کترینگ ایرانی-اتریشی دنا به صورت اختصاصی کلیه اقلام پذیرایی سرو شده در قطارهای فدک را آماده می نماید! در ارائه ی غذاهای سرو شده در قطارهای فدک سعی شده است غذاهای بین المللی با ذائقه ایرانی سرو گردد… همچنین کلیه اقلام پذیرایی با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی تهیه می شوند و ارائه می گردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان