صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه توفیق دارو + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت توفیق دارو (مرکز تحقیق و توسعه سرمایه گذاری دارویی تامین) و مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه توفیق دارو + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت توفیق دارو و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

اما در گزارش منتشر شده نام شرکت دانش بنیان توفیق دارو از شرکت های زیرمجموعه شستا نیز به چشم می خورد!

شركت تحقيقاتی و مهندسی توفيق دارو به عنوان مرکز تحقیق و توسعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و با هدف توسعه دانش بنیان فناوری های نوین داروسازی در زمینه تولید مواد اولیه، محصولات نهایی و همچنین خدمات مهندسی داروسازی فعاليت خود را در سال ١٣٧٨ شمسی به عنوان يک شركت علمی و دانش‌ بنيان با بهره گیری از فناوری های روز آغاز کرد.

عرضه اولیه توفیق دارو

شرکت توفیق دارو در سال 1381 شمسی همراه با ادامه فعالیت ها در حوزه تحقیق و توسعه، وارد عرصه‌ ی تولید مواد اولیه دارویی، پپتید و زیست‌ شناسی مولکولی نیز شد و با تمركز بر توسعه ی دانش فنی داروهای روز دنيا، بسیاری از پروژه های خود را به تولید انبوه رساند.

توفيق دارو در حال حاضر در حوزه توليد API در خانواده‌ های مختلف درمانی فعاليت مستمر و چشمگیر دارد.

از جمله افتخارات توفيق دارو می توان به کسب عنوان چهره ماندگار سازمان تامین اجتماعی، تقدیرنامه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، تقدیرنامه سومین جشنواره زیست فناوری، تقدیرنامه کنفرانس اقتصاد مقاومتی و جهاد علمی و عملی و همچنین تقدیرنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان