آیا سازمان بورس برای فروش سهام به حقوقی‌ها دستوری صادر کرده است؟

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا سازمان بورس برای فروش سهام به حقوقی‌ها دستوری صادر کرده است؟ پرداخته شده است. 

آیا سازمان بورس برای فروش سهام به حقوقی‌ها دستوری صادر کرده است؟

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا سازمان بورس برای فروش سهام به حقوقی‌ها دستوری صادر کرده است؟ پرداخته شده است.
مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان درباره اینکه آیا سازمان بورس دستوری به حقوقی‌ها برای فروش سهام داده است یا خیر، گفت: چنین موضوعی وجود نداشته و صحت ندارد یا حداقل چنین چیزی در خصوص شرکت نفت و گاز پارسیان نبوده است.

«محمدرضا مایلی» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سازمان بورس دستوری به حقوقی‌ها برای فروش سهام داده است یا خیر، افزود: باید گفت که چنین موضوعی وجود نداشته و این مسئله صحت ندارد یا حداقل چنین چیزی در خصوص شرکت نفت و گاز پارسیان نبوده است که بیش از پنج یا ۶ نماد در بورس و فرابورس دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ما باید به سهامدار و هیات مدیره خود پاسخگو باشیم، بنابراین شرکت از ابتدای سال همان روند عادی خود را طی می‌کند و با توجه به پیش‌بینی‌ها و سیاست‌هایی که در پیش گرفتیم بیشتر در سمت خرید فعال بودیم.

مایلی با بیان اینکه به عنوان یک حقوقی سرجمع خرید و فروش‌های ما به نفع خرید بوده است، گفت: اگر در نمادی هم به دلایلی فروشی انجام شده است منابع آن را صرف خرید در نماد دیگر خود کردیم و با توجه به پیش‌بینی‌ها و انتظارات تورمی که داریم، به نظر می رسد که نگهداری و اضافه کردن سهام به پرتفو می‌تواند استراتژی بهتری باشد.

مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با تاکید بر اینکه سرجمعی از انتظارات خریداران و فروشندگان می‌تواند تعیین کننده روند بازار باشد، بیان‌داشت: روندهای کوتاه‌مدت را نمی‌توان به دلایل هیجانی و احساسی تعمیم داد اما بنده به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با توجه به انتظاراتی که از متغیرهای کلان اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی دارم، این بوده و هست که خرید استراتژی مناسب‌تری است.

به گفته وی، منابع ما برای خرید نامحدود نیست و گاها جابجایی‌هایی را در معاملات داریم و در برخی از سهم‌ها ممکن است فروش‌هایی هم داشته باشیم.

مایلی افزود: فروش‌های ما به عنوان یکی از حقوقی‌ها و ۱۰شرکت بزرگ بازار همواره جهت متعادل کردن بازار و در صف‌های خرید بوده است و سعی ما این است تا در جریان بازار اختلالی ایجاد نکنیم و اگر در بازار با تقاضای مازادی مواجه بودیم ضمن ورود به بازار اقدام به عرضه خواهیم کرد.

مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان در پایان اضافه‌کرد: ضمن اینکه سرجمع خرید ما از ابتدای سال تاکنون چندین برابر میزان فروش بوده است و منابعی که از سود سهام شرکت‌ها هم دریافت می‌کنیم تا جایی که امکان‌پذیر و قابل نگهداری در شرکت باشد صرف سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خود یا گاها سیاست‌هایی می‌شود که هیات مدیره اتخاذ می‌کند.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان