آشنایی با هوروسکوپ و آسترولوژی + پیش بینی آسترولوژی برای سال ۱۴۰۲

هوروسکوپ واژه ای لاتین می باشد! هوروسکوپ به عنوان یک کلمه یونانی ” ὡρόσκοπος ” به معنی طالع بینی است. پیش بینی آسترولوژی برای سال 1402

آشنایی با هوروسکوپ و آسترولوژی + پیش بینی آسترولوژی برای سال 1402

هوروسکوپ واژه ای لاتین می باشد! هوروسکوپ به عنوان یک کلمه یونانی " ὡρόσκοπος " به معنی طالع بینی است. هوروسکوپ یا طالع بینی در هزاران سال گذشته توسط ابزارهای مختلف و براساس مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و همچنین ستارگان انجام می شده است. دقت داشته باشید طالع‌ بینی یعنی تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان.

طالع بینی را می‌ توان زیرمجموعه ی ستاره‌ بینی دانست، که به طور معمول با توجه به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می‌ شود؛ البته توجه داشته باشید طالع‌ بینی اعداد، طالع‌ بینی اسامی، طالع‌ بینی رنگ (علاقه به رنگ خاص) و… نیز وجود دارد.

هوروسکوپ یا طالع بینی در دربار پادشاهان، پیش بینی کننده ی وقایع آینده و همچنین نوعی هشدار بوده است؛ هم چون هشدار به دنیا آمدن موسی (ع) و یا هشدار هفت سال قحطی در سرزمین مصر و… بنابراین وقتی به تاریخ تمدن های بزرگ نگاه می کنیم متوجه منجمینی می شویم که به طور مرتب فرایندهای آسمانی را تحت نظر داشته اند تا بتوانند تنها سرنوشت و آینده را پیشگویی کنند!

امروزه هوروسکوپ به آسترولوژی تبدیل شده است! آسترولوژی توسط " کلادیوس بطلیموس " پایه گذاری شد. این علم از خرافات و موهومات قدیمی دور شده است و به نوعی تحلیل و پیش بینی براساس حرکت ستارگان و سیارات در جهت آگاهی بشر تبدیل شده است. امروزه نمودارهای طالع بینی یا نمودار هوروسکوپ، تحت عنوان نمودارهای آسترولوژیک شناخته می شوند.

دقت داشته باشی آسترولوژی ، موضوعی است که مکان ماه، خورشید و سیارات را در مقابل زمینه آن ها در منطقه البروج به هنگام تولد یک شخص بررسی می‌ کند. این روش مدعی است که قادر به پیش‌ بینی شخصیت و رفتار افراد و همچنین مطالعه انرزی سیارات و تاثیر آن ها در زندگی انسان ها می باشد. این انرژی سیارات نه تنها بر شخصیت افراد، که بر کل انرژی های سیاره نیز تاثیر می گذارد و باعث جریان آگاهی می گردد.

پس می بینیم که طالع بینی یا هوروسکوپ از یک علم صرفا به صورت پیشگویی تبدیل به علمی هدایت کننده شده است! البته هیچ تعهد یکپارچه ای درباره هوروسکوپ وجود ندارد؛ فرهنگ های باشتانی هر کدام روش ها و آموزه های خود را اعمال می کردند! فرهنگ شرقی، فرهنگ چینی، فرهنگ اسلامی، فرهنگ ایرانی، فرهنگ تبتی، فرهنگ سومری و… که البته آسترولوژی غربی تکامل یافته ی تمام آن ها می باشد.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

مبدعان آسترولوژی آن را چنین معرفی می‌کنند: «علم مطالعه انرژی سیارات و تأثیر آنها در زندگی انسان که بر اساس آن می‌شود شخصیت و رفتار افراد را پیش‌بینی کرد.»

«در طالع شما چه خبر است؟ عنصر ماه تولدتان راجع به شما چه می‌گوید؟ کار و بار و سفر و حضرتان را با وضع افلاک چک کرده‌اید؟ آنها که در چنین عوالمی به ‌سر می‌برند، پیش از این برای سردرآوردن از کار آسمان و پیداکردن جواب این سوال‌ها کلی از این و آن پرس‌وجو می‌کردند، در کنج و پستویی یک طالع‌بینِ سفارش‌شده گیر می‌آوردند و عنان زندگی‌شان را دو دستی تقدیمش می‌کردند.

حالا اما کار آسان شده ‌است. کافی است واژه «آسترولوژی»، صورتِ مدرن طالع‌ بینی، را در اینترنت جست و جو کنید تا یک ‌دوجین وبسایت و کانال و پیج با وعده‌های عجیب و ادعاهای گنده سر راهتان سبز شوند که مدعی هستند آسترولوژی، آدم‌ها را بر اساس وضع آسمان در زمان تولدشان طبقه‌بندی می‌کند و نسخه می‌پیچد و هیچ حد و مرزی هم برای خودش قائل نیست. پا در کفش پزشکان می‌کند: «متولدان فلان ‌ماه، مستعد ابتلا به بهمان بیماری‌اند و باید چنین و چنان کنند.»

ادای روانشناس‌ها را درمی‌آورد: «متولدان این ماه با متولدان آن ماه سازگاری دارند.» ناخنکی به اقتصاد می‌زند: «در فلان روز که وضع ستارگان چنان است، معامله کنید.» چند زمینه تخصصی مجعول هم برای خودش خلق کرده ‌است که کاسبی‌اش هیچ ‌وقت از رونق نیفتد. به تعدادی از محصولاتشان نگاه کنید! دوره جذب انرژی سیارات، بسته کسب ثروت از چارت تولد، بازکردن انسدادهای ذهن، دریافت آگاهی از مقصد روح، رهایی از کارمای منفی رسیده از اجداد و … که هر کدام به قیمت چند صد هزار تا چند میلیون تومان به ‌فروش می‌رسد.

آسترولوژی چیست و از جان ما چه می‌خواهد؟

مبدعان آسترولوژی آن را چنین معرفی می‌کنند: «علم مطالعه انرژی سیارات و تأثیر آنها در زندگی انسان که بر اساس آن می‌شود شخصیت و رفتار افراد را پیش‌بینی کرد.»

آسترولوژرها ادعا می‌کنند که می‌توانند با درنظرگرفتن محل قرارگیری سیارات در زمان تولد فرد چیزی ترسیم کنند به‌ نام چارت تولد که در آن ۱۲ خانه وجود دارد. هر خانه، مشخص‌کننده وجهی از فرد است. ظاهر و مشخصات فیزیکی، درآمد و دارایی‌های غیر مالی، والدین و محل زندگی، تحصیل و شغل، ازدواج و طلاق، ترس‌ها و اهداف و حتی جرم و جنایت و مرگ.

آسترولوژرها بعد از دریافت اطلاعات تولدی شما شامل روز و ساعت و دقیقه و شهر ادعا می‌کنند که سیاره حاکم، نشان زودیاک و عنصر غالب وجودی شما را تشخیص می‌دهند. مثلا اگر متولد مرداد باشید، به شما می‌گویند نشان زودیاک‌تان شیر (لئو) است، سیاره‌تان خورشید، عنصرتان آتش و چنین ویژگی‌هایی دارید؛

شجاعت، اعتمادبه‌نفس، خودخواهی و فقدان آینده‌نگری. به این‌ ترتیب همه کسانی که به ‌طور تصادفی در تاریخ مشخصی به ‌دنیا آمده‌اند، در یک گروه قرار می‌گیرند؛ فارغ از ویژگی‌های ارثی و اکتسابی‌شان، فارغ از تأثیر تربیت و آموزش و شرایط اقتصادی و اجتماعی و خانوادگی و بدون در نظر گرفتن اراده و اختیار شخصی.

خیلی‌ها هم که گرفتاری شغلی، تحصیلی، مشکل مسکن، چالش عاطفی و … دارند و دنبال یک راه میانبر هستند خیلی راحت پول گزافی را خرج بسته‌ها یا مشاوره آنلاین آسترولوژی می‌کنند.

به عنوان مثال چند روز قبل ۱۴۰۱.۲.۳ بود و یکهو سروکله آدم هایی پیدا شد که مدعی شدند ارتعاشات زمین در این تاریخ برای جذب رویاها و اهداف قوی‌تر است. نکته جالب این بود که می‌گویند اگر زمین در تاریخ رند رویاهای ما را بهتر جذب می‌کند تکلیف آنهایی که تقویم‌شان شمسی نیست چه می‌شود؟ تاریخ که برای آنها رند نیست و ارتعاش زمین از کجا می‌فهمد چه کسی با تقویم شمسی زندگی می‌کند و چه کسی با میلادی؟

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

آسترولوژرها منجم نیستند

الهه آرشیان، دانش‌آموخته اخترفیزیک، برخی ادعاهای آسترولوژی را از نظر علم نجوم بررسی کرد.

سروکله آسترولوژی از کجا پیدا شد و چه ربطی به علم نجوم دارد؟

طالع ‌بینی، آسترولوژی یا به ‌بیان دقیق‌تر، «احکام نجوم» مربوط به نجوم قدیم است که درباره دنیا دیدگاه متفاوتی از امروز داشت. قائل به نظریه «زمین ‌مرکزی» و معتقد بود که همه ستارگان و سیارات داخل افلاکی قرار دارند که آنها را با حرکتی مدور و ارادی حول زمین می‌چرخانند.

از آن ‌جا که حرکت این افلاک از روی عقل کامل است پس با رصد وضع آنها و تفسیر موقعیت‌شان می‌توانیم درباره اتفاقات زمینی و سرنوشت انسان‌ها سرنخ‌هایی بیابیم. طبق این جهان‌بینی، افلاک و اجرام آسمانی، بیان‌کننده اراده‌ای بالاتر از اراده بشر بودند و درنتیجه وضع آنها نشان‌دهنده سرنوشت و اتفاقات قلمداد می‌شد.

در چنین نگاهی است که شکل آسمان در زمان تولد فرد، معنی دارد ولی ما الان به ‌کمک نجوم جدید، داده‌های رصدی و تلسکوپ‌ها می‌دانیم که زمین، مرکز عالم نیست و یکی از سیاره‌های منظومه شمسی است. می‌دانیم سیاره‌ها نه در افلاک بلکه در مدارهایی دور خورشید می‌چرخند. پس مبنایی که طبق آن طالع‌بینی پذیرفتنی بوده ‌است، امروز وجود ندارد.

نکته مهم‌ این‌ که آسترولوژرها منجم نیستند و آن‌ چه به‌ عنوان علم آسمان از آن یاد می‌کنند، حتی واقعیت نجومی هم ندارد. آنها به شما می‌گویند در فلان روز به‌ خاطر مقارنه مشتری و زحل، فلان اتفاق خواهد افتاد. از آن‌ جا که ما در مراکز ترویج علم با مشتریان این افراد زیاد مواجه می‌شویم، سعی می‌کنیم ابتدا مبنای نجومی ادعایشان را بررسی کنیم.

جالب است بدانید که بعد از بررسی‌ متوجه می‌شویم اصلا در تاریخ مذکور، مقارنه‌ای وجود ندارد که بعد فرد بخواهد از آن نتیجه‌ای (طبعا به‌ اشتباه) بگیرد. خب اصلا «مقارنه» که این ‌همه رویش مانور می‌دهند، یعنی چی؟ وقتی از دید ما در زمین دو جرم در آسمان به‌ صورت ظاهری در کنار هم قرار می‌گیرند که صرفا یک پدیده نجومی است و از نظر فیزیک جدید نمی‌تواند هیچ اثری روی ما در زمین داشته باشد.

آسترولوژی واژه‌هایی را از نجوم قرض می‌گیرد. چقدر این واژه‌ها قابل ‌اعتنا هستند؟

آسترولوژرها به شما می‌گویند علم‌شان از گذشته‌های دور راه را به انسان‌ نشان می‌داده ‌است و از طرف دیگر از نپتون و پلوتو و انرژی و ارتعاش حرف می‌زنند. در گذشته اصلا نپتون و پلوتویی - پلوتو امروز سیاره کوتوله محسوب می‌شود - وجود نداشته ‌است. تنها سیاره‌های پر نور یعنی در نهایت تا زحل قابل رصد بوده‌اند و سیاره‌های بعد از آنها با چشم دیده نمی‌شده‌اند تا امروز که به ‌کمک تلسکوپ قابل ‌دیدن ‌هستند.

انرژی و ارتعاش هم از مفاهیم مورد استفاده در نجوم قدیم نبوده‌اند. بیایید فرض کنیم آسترولوژرها دانش‌شان را ارتقا داده‌اند اما آیا این کلیدواژه‌هایشان معنایی هم دارند؟ واژه «انرژی» وقتی درباره اجرامی صحبت می‌کنیم که فاصله بسیار زیادی از ما دارند، چه معنایی دارد؟ با در نظر گرفتن این فاصله طولانی، از یک جرم خارج از منظومه شمسی اگر منبع تولیدکننده انرژی و امواج الکترومغناطیس باشد، مقدار ناچیزی به زمین می‌رسد.

منجم‌ها سال‌هاست در تلاش ‌هستند تا با چیدن تلسکوپ‌های رادیویی به شکل آرایه در پهنه‌های وسیعی از زمین و بزرگ‌ترکردن دریچه تلسکوپ‌ها و فرستادن تلسکوپ‌های فضایی مثل «هابل» و «جیمز وب» به فضا در قالب پروژه‌های هزینه‌بر، این امواج را دریافت کنند اما من با اطمینان به شما می‌گویم شدت نور چراغ ‌قوه گوشی شما از شدت نور نزدیک‌ترین ستاره - که نور هم جزو خانواده بزرگ امواج الکترومغناطیس است که از آسمان می‌رسد - بیشتر است.

یا مثلا وقتی آسترولوژرها از «ارتعاش» سیارات حرف می‌زنند، باید پرسید که منظورشان دقیقا چیست؟ ارتعاش مادی از آن نوعی که مثلا درباره امواج دریا سراغ داریم؟ که خب در این‌ صورت به ماده کافی برای انتقال این ارتعاش نیاز داریم که قطعا در این فواصل میان‌ستاره‌ای وجود ندارد.

یا امواج غیر مادی مثل امواج الکترومغناطیس؟ امواج الکترومغناطیس خانواده‌ای بسیاربزرگ از «امواج رادیویی» با طول موج بلند، انرژی پایین و تعداد نوسانات کم در ثانیه تا «گاما» با طول موج کوتاه، انرژی بالا و تعداد نوسانات زیاد در ثانیه هستند و هر کس که قدری نجوم بداند با قاطعیت به شما می‌گوید که سیاره مشتری نمی‌تواند مولد گاما باشد و فرستنده‌های رادیو و تلویزیون شما در مقایسه با دیگر کهکشان‌ها، امواج رادیویی خیلی قوی‌تری می‌دهند.

بنابراین اگر بپذیرید که تقدیرتان را امواج (یا به ‌قول آسترولوژرها، ارتعاش) رقم می‌زند، باید در منابع تولید موج در زمین یعنی مثلا یک فرستنده‌ رادیویی دنبال سرنوشت‌تان باشید چون به ‌مراتب امواج قوی‌تری دارند.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

وقتی شنونده چشم‌ و گوش ‌بسته ادعاهای طالع‌بینان نباشیم، به اشتباهات فراوانی برمی‌خوریم.

بله، مثلا از خودتان بپرسید «قمردرعقرب» که آسترولوژرها بر مبنای آن درباره تصمیمات شما بهتان پیشنهادهایی می‌دهند، چه معنایی می‌دهد؟ قمردرعقرب یعنی ماه در صورت فلکی کژدم یا عقرب باشد. ستاره‌ها در آسمان اشکال خیالی می‌سازند که انسان‌ها نام‌های مختلفی بر آنها گذاشته‌اند و آسمان را با آنها قسمت‌بندی می‌کنیم. خب ماه در حرکتش می‌تواند در صورت فلکی کژدم قرار بگیرد. ما می‌دانیم که شکل صورت‌های فلکی در واقع نوعی قرارداد بین ماست و حتی در فرهنگ‌های مختلف می‌تواند نام و شکل آنها متفاوت باشد.

همچنین ستاره‌های یک صورت فلکی صرفا از زمین چنین دیده می‌شوند و می‌توانند میلیاردها کیلومتر از هم فاصله داشته ‌باشند. ماه، قمری است که دور زمین می‌چرخد، غیرمنیر است و نور خورشید را بازتاب می‌دهد. در حرکت ماه به ‌دور زمین ما هر بار قسمتی از بخش روشن آن را می‌بینیم و اَهلّه شکل می‌گیرد؛ منطق تأثیرگذاشتن شکل و موقعیت ماه بر زندگی شما مثل این است که من بهتان بگویم در دفتر کارم نشسته‌ام پس‌فردا باران می‌آید. آیا این دو گزاره ارتباطی با هم دارند؟ من این حرف را بر چه اساسی می‌زنم؟ گزارش آب‌ و هوا را چک کرده‌ام یا حدس می‌زنم؟

«جهش کوانتومی» یکی دیگر از واژه‌های محبوب آسترولوژرهاست و جالب است بدانید که کوانتوم مربوط به ابعاد بسیار کوچک است. به‌ عنوان مثال مکانیک کوانتومی به بررسی پدیده‌هایی در حوزه اتم و ذرات ریزاتمی می‌پردازد. خب حالا جهش‌های کوانتومی چطور می‌تواند منجر به تحولات کیهانی در یک روز یا سال خاص شود؟ همه مفاهیمی که طالع‌بین‌ها از نجوم قرض گرفته‌اند، تعریف علمی و دقیق خودشان را دارند ولی نزد آنها به‌ معنایی ناصحیح و مغالطه‌آمیز به ‌کار برده می‌شوند.

چرا ادعاهای آسترولوژی را باور می‌کنیم؟

دکتر «روزبه شمسا»، دانش‌آموخته علوم ‌شناختی از دانشگاه شهید بهشتی، درباره ریشه و پیامدهای باور به آسترولوژی توضیح می‌دهد.

تحلیل نادرست را به ابهام ترجیح می‌دهیم

روانشناسی، ریشه باور به آسترولوژی را در کجا پی‌می‌گیرد؟ دکتر شمسا توضیح می‌دهد: «همه ما در زندگی دستخوش شکست می‌شویم. ممکن است سرمایه‌گذاری‌های مالی‌مان نتیجه‌بخش نباشد، رابطه صمیمانه‌مان به سرانجام دلخواه نرسد و کلی اتفاق دردناک دیگر برایمان پیش بیاید. بار روانی شکست آن ‌قدر سنگین است که تمایل داریم از بروز مجدد این‌ مسائل جلوگیری کنیم.

بعضی‌هایمان ممکن است برای کم‌کردن احتمال ضرر سرمایه‌گذاری‌های‌مان از متخصص اقتصاد کمک بگیریم و برای فهم ناکامی‌های‌مان در روابط صمیمانه، برویم سراغ روان‌شناس. بعضی‌ها هم ممکن است برای پیشگیری از بروز این مشکلات یا حل‌شان بروند سراغ ماوراء‌الطبیعه.

سال ۲۰۱۳ موسسه علوم ‌اجتماعی «لایب‌نیتس» اعلام کرد که ۲۵درصد از مردم آلمان به‌ اعتبار پدیده‌های فوق ‌طبیعی و روش‌های درمانی شبه‌علمی حداقل تا حدودی اعتقاد دارند و گردش مالی سالانه مربوط به خدمات و محصولات مرتبط با این حوزه، بیش از ۱۵ میلیارد یورو تخمین زده‌ شد.

خب به‌ نظر می‌رسد یک بازار بزرگ پشت چنین باورهایی وجود دارد؛ باوری که فرد در آن به ادعاهای بی‌اساس روی می‌آورد چون داشتن یک تحلیل نادرست که به ما تبیینی از علل شکست‌ هایمان بدهد، بهتر از ابهام و وضعیت نامشخص است. بنابراین وقتی کسی ادعا می‌کند که توان تحلیل و پیش ‌بینی دارد، عده‌ای حرف او را باور می‌کنند. اما چرا گروهی، اقتصاددان و روانشناس را انتخاب می‌کنند و گروه دیگر، به فال‌بین و آسترولوژر مراجعه می‌کنند؟»

مسئولیت نمی‌پذیریم

شمسا ادامه می‌دهد: «نحوه تفکر و توانایی شناختی در این میان، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. ذهن انسان از دو فرآیند استدلال کیفی متفاوت استفاده می‌کند:

۱) فرایندهای «شهودی» که نیاز به حافظه کاری (کارکرد شناختی پیچیده ذهن در به‌خاطرآوردن و مدیریت اطلاعات) ندارند، نسبتا سریع‌ و خودکارند و به‌ صورت موازی عمل می‌کنند.

۲) فرآیندهای «تحلیلی» که به حافظه کاری نیاز دارند، کند هستند و به ‌صورت مشورتی و سریالی عمل می‌کنند.

توانایی شناختی که یک پیش ‌بینی‌کننده مهم در میزان باور به امور فراطبیعی است، شامل سه فاکتور می‌شود:

۱) توانایی حل مسئله

۲) توانایی یادگیری از تجربه‌های پیشین

۳) توانایی استدلال و طرح‌ریزی

پژوهش‌ها نشان می‌دهد افراد با تفکر تحلیلی بالاتر، باورهای فراطبیعی کمتری دارند و به نظریه‌های توطئه کمتر معتقدند و هر چه توانایی شناختی بالاتر باشد، میزان اعتقاد به باورهای فراطبیعی کمتر خواهد بود. کسانی که به‌ سمت آسترولوژی می‌روند، می‌خواهند زودتر به نتیجه برسند و تبلیغ‌کنندگان آسترولوژی هم روی این نکته دست می‌گذارند.

آنها ادعا می‌کنند که شما با پیروی از توصیه‌هایشان «خیلی‌ زود» و «بدون شک» به ‌نتیجه خواهید رسید. در باور به امور ماوراء‌الطبیعه، هیجان‌پذیری منفی یا روان‌رنجوری هم تأثیرگذار است؛ به این ‌معنا که فرد به ‌لحاظ روانی، قوی نیست و به افسردگی، اضطراب، احساس گناه، حسادت و … گرایش دارد.

کسانی که چنین احساساتی را بیشتر تجربه می‌کنند، به ‌احتمال بیشتری به ‌سمت آسترولوژی می‌روند. به‌ علاوه آسترولوژی، بار مسئولیت را از دوش افراد برمی‌دارد. آسترولوژی به شما می‌گوید بدون آن‌ که نیازی به تسلط به علم اقتصاد داشته ‌باشید یا بدون طی‌کردن مسیر پرزحمت و طولانی کمک‌گرفتن از روانشناس، می‌توانید به نتیجه برسید.

در نابسامانی به ‌سر می‌بریم

آیا وقتی از زمینه‌های فردی باورهای فراطبیعی حرف می‌زنیم، به‌ این معناست که شرایط اجتماعی نقشی در این موضوع ندارند؟ شمسا معتقد است: «وقتی جامعه‌ در برهه‌ای دچار نوساناتی می‌شود، اعضای آن با مانع بزرگی بر سر راه خود مواجه می‌شوند. برای مثال وقتی رکود و تورم در یک جامعه بالا باشد، میزان خطاها و شکست‌های افراد بالا می‌رود بنابراین بخشی از تمایل به باورهای فراطبیعی می‌تواند از آشفتگی‌ها و ناامنی‌های اجتماعی ناشی شود.

ما در بیابان از شدت تشنگی به توهم (سراب) پناه می‌بریم. توهم، به افراد کمک می‌کند از فروپاشیدگی جلوگیری کنند، البته که تأثیرش مقطعی است. آسترولوژی هم توهم ایجاد تغییر در وضع موجود به افراد می‌دهد که پیامدهایی در سطح فردی و اجتماعی به‌ دنبال دارد.

در دام آسترولوژی افتادن مساوی است با محروم شدن از راه‌ حل‌های درست و از دست دادن سرمایه‌های مادی و غیر مادی که در نتیجه آن احتمال شکست بیشتر می‌شود و میزان آسیب‌زدن افراد به خود از جمله احتمال رفتارهای پر خطر مثل آسیب جسمی زدن به خود افزایش می‌یابد. در سطح اجتماعی هم آبشخور سرمایه‌گذاری ‌های ناسالم می‌شود که فرصت رشد را از بین می‌برد.»

فال و طالع بینی برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج حمل 2023 (فال ماه فروردین)

طالع بینی برج حمل در سال 2023: احساس می کنید بزرگتر از زندگی هستید و امسال بسیار اعتماد به نفس دارید. چیزی که به همراه دارید شجاعت عاطفی است: شما آماده هستید که روابطی را که از اولین دوره آن گذشته است رها کنید. با این حال، ممکن است زمانی که نوبت به پایان دادن به این موقعیت‌ها می‌رسد، مایل نباشید کارهای سنگین انجام دهید.

اما به همین دلیل است که اگر بخواهید با معشوق خود بمانید یا هر رابطه دیگری که فکرش را بکنید، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید. خوب یعنی چی؟ منیت خود را کنار بگذارید و خود را وقف درک بهتر یا عمیق تر شریک زندگی خود کنید و با آنچه می یابید صلح کنید.

وقتی سال 2023 آغاز می شود، سیاره حاکم بر شما مریخ وارونه خواهد شد. این را بهانه ای برای استراحت در اوایل سال جدید بگیرید. همه چیز می تواند به سرعت شلوغ شود و یک دوره بسیار شلوغ در انتظار شما خواهد بود. زهره به جریان عاشقانه کمک می کند، در حالی که مریخ شور و اشتیاق را به روابط راکد تزریق می کند. فال 2023 می بیند که شما در مورد نیازهای خود در عشق و سایر زمینه های زندگی صادق و قاطع هستید.

در این سال، دوستان شما حمایت مهمی را ارائه می دهند که به شما در عشق کمک می کند و شما را در حرفه خود تثبیت می کند. صحبت از زندگی حرفه ای شما، چند روز نشان می دهد که فراوانی در راه است. خود را برای ترک عادت بد (یا رابطه بد) آماده کنید زیرا پلوتو رو به عقب خواهد رفت.

این واقعیت که سیاره حاکم شما از اواسط ژانویه از شرایط سخت خارج شده است، نشان می دهد که ممکن است با فرصت های مرتبط با فرصت های شغلی روبرو شوید. تا زمانی که مراقب هزینه های مالی خود باشید مشکلی پیش نمی آید. مواظب باشید که تصمیمات تکانشی نگیرید.

در ماه ژوئیه-آگوست، آسمان شروع به ارائه فرصت هایی برای مربیانی می کند که می خواهند خانه و ماشین بخرند. شما از نظر شغلی در 6 ماه اول سال بسیار خوش شانس هستید. از این 6 ماه به خوبی استفاده کنید. فرصت هایی مانند این ممکن است امسال دیگر برای شما پیش نیاید. 22 ژوئیه تا 4 سپتامبر، تاریخ هایی است که باید از نظر شغلی و تجاری مراقب باشید.

خورشید گرفتگی در 20 آوریل نشان می دهد که در پروژه های مشترک خود گام های محکمی بر خواهید داشت. ممکن است مربیانی باشند که تصمیم به ازدواج بگیرند. برای کسانی که متاهل هستند، این ماه گرفتگی می تواند در مورد ازدواج و تصمیم گیری های جدید در مورد املاک و مستغلات اتفاق نظر ایجاد کند. ماه گرفتگی در 5 اردیبهشت، تصمیم گیری مجدد و وصول مطالبات مربیان در مورد ساختارهای مالیاتی، نفقه، ارث، مسائل مربوط به غرامت را روشن می کند.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج ثور 2023 (فال ماه اردیبهشت)

طالع بینی سالانه ثور 2023: حتی اگر می دانید که تغییر را دوست ندارید، امسال مزایای پذیرش رشد درونی را خواهید دید. این به معنای کشف علایق مختلف برای شماست. اگر می خواهید به یک مکان دور سفر کنید، با دوستان و خانواده در کلاس شرکت کنید، یک برنامه جدید یا یک زبان خارجی یاد بگیرید.

هنگامی که سیاره حاکم شما زهره رو به عقب است، نه تنها باید از ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر خود اجتناب کنید، بلکه ممکن است زندگی عشقی و حرفه ای شما نیز تحت تأثیر قرار گیرد. با این حال، درسی که زهره می خواهد در سال 2023 بیان کند، اهمیت جشن گرفتن برای خود است.

به همین دلیل است که تولد امسال می تواند بسیار خاص باشد. وقتی صحبت از عشق به میان می آید، سعی کنید تا حد امکان صادق و معتبر باشید. این نه تنها از سوء تفاهم جلوگیری می کند و معدود قهقرایی های عطارد را که امسال اتفاق افتاده اند کندتر می کند، بلکه شما را تحت کنترل نگه می دارد. مگر اینکه شما کسی باشید که به روابط ناخوشایند پایان می دهد، ماه گرفتگی در علامت شما قطعا پایان خواهد یافت.

چرخه جدیدی که با هفته آخر آوریل وارد خواهید شد، نشان می دهد که ابتکارات جدید مرتبط با زندگی شغلی شما نتیجه خواهد گرفت و می توانید یک پیشنهاد شغلی جدید دریافت کنید. بعد از تیرماه با تجربه آسودگی در مسائل پولی می توانید برنامه ریزی های جدیدی انجام دهید.

با خورشید گرفتگی که در 14 اکتبر تجربه می شود، یک تغییر تیمی ممکن است در زندگی تجاری نمایان شود. امنیت مالی مهم ترین انگیزه شما در این زندگی است! بنابراین، شما برای هر فرصتی که این امر را برای شما فراهم می کند، باز و آماده هستید. با ماه گرفتگی در 28 اکتبر، شما وارد بهترین دوره 8 سال اخیر از نظر کسب و کار و زندگی عاشقانه خود می شوید.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج جوزا 2023 (فال ماه خرداد)

فال جوزا برای سال 2023: شما دو سال گذشته را صرف درمان ذهن، جسم و روح خود کرده اید. چه متوجه شوید یا نه، ممکن است دیگران را از خود دور نگه داشته باشید. اکنون آماده بازگشت به زمین هستید تا بهترین جنبه های خود را به نمایش بگذارید و با کسانی که ارتباط خود را با آنها از دست داده اید دوباره ارتباط برقرار کنید.

سال 2023 زمانی است که بیرون می روید و دوباره با دوستان و خانواده قدیمی ارتباط برقرار می کنید تا خرد خود را به اشتراک بگذارید. ما امیدواریم که آنها را تشویق کنید تا سفر خود را آغاز کنند.با شروع سال، سیاره حاکم شما عطارد به سمت عقب می رود. از آنجا، سال 2023 سه چرخه دیگر عطارد را به ارمغان می آورد.

به جای نگرانی در مورد این مواقع که باعث بازگرداندن افراد سابق و ایجاد ارتباط نادرست می شود، یاد بگیرید که چگونه آنها را بدون استرس مدیریت کنید. در مورد مسائل عشقی، امسال به شما یادآوری می‌کند که صمیمیت و تمایلات جنسی آتشین می‌توانند حتی در محیط‌های روزمره و اهمیت ارتباط انسانی همزیستی داشته باشند.

به ویژه سال 2023 نشان می دهد که شما یک سیستم حمایتی را از طریق دوستی ایجاد کرده اید. اما برای حفظ این روابط، نحوه عمل شما در خلال ماه گرفتگی پر هرج و مرج مهم خواهد بود. همچنین ممکن است دلیلی برای جشن گرفتن شغل خود در اوایل سال جدید داشته باشید.

اگرچه دوره ای وجود دارد که آنها می توانند با کسوف 20 آوریل شاهد افزایش ارزش در منابع مالی و سرمایه گذاری خود باشند، اما تا 20 ژانویه یک دوره پر دردسر پیش بینی می شود. بعد از تیرماه می توانید سرمایه گذاری های جدید را شروع کنید، باید به هزینه های خود توجه کنید.

پس از گذر ماهی‌های کیوان در ماه مارس، می‌توانید پیشنهادهای شغلی جدیدی دریافت کنید و شغل خود را تغییر دهید. امسال سالی است که دوقلوهایی که قصد زندگی در خارج از کشور را دارند در این زمینه گام برمی دارند. دوقلوها که در نیمه اول سال حواسشان پرت و گیج است، در نیمه دوم سال رسماً در حمله هستند.

طالع بینی برج سرطان 2023 (فال ماه تیر)

فال سالانه سرطان 2023: در سال 2023، شغل شما با امکانات بی پایان روشن می شود. اگر ترفیع یا موقعیتی وجود دارد که تصور می‌کنید، وقت آن است که روی تحقق این رویاها تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت شخصی، باید تعادل را در زندگی خود پیدا کنید.

از آنجایی که ماه بر شما حکومت می کند، باید به ماه گرفتگی های امسال توجه بیشتری داشته باشید. این می تواند باعث شوک های بزرگ در زندگی جنسی و عشقی شما شود. اما نگران نباشید، ستاره ها بهترین ها را برای شما می خواهند.

سال 2023 نه تنها دایره اجتماعی شما را گسترش می دهد، بلکه می توانید دوستان جدید و دوستان قدیمی را نیز دور هم جمع کنید و آنها را وادار به ایجاد دوستی های خوبی با یکدیگر کنید. امیدوار کننده ترین دوره ها برای حرفه شما ماه مه، ژوئن و جولای خواهد بود.

اما دوران اوج شما بین 11 جولای و 23 آگوست، فصل شیر خواهد بود. انتخاب کنید که برای تمام تلاش هایتان با مراقبت از خود پاداش دهید. با آرامش و گذراندن اوقاتی خوش با اعضای خانواده یا دوستان وارد این سال جدید شوید.

سال 2023 شانس بزرگی را برای علائم زودیاک سرطان به ارمغان می آورد تا به آنچه می خواهند برسند. سال 2023 سالی خواهد بود که آنها ثمره تلاش و فداکاری خود را برای یک سال درو خواهند کرد. علائم زودیاک سرطان معمولا افراد درونگرا هستند. اما از امسال، آنها بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

همچنین، همه به آنها برای دستاوردهایشان احترام خواهند گذاشت. دوره ای است که پروژه های شما که از 28 دسامبر 2022 در دستور کار شما قرار گرفته اند، شروع به کسب درآمد می کنند، می توانید به یک تیم جدید بپیوندید و بعد از 28 اکتبر می توانید کار خود را در مسیر درست قرار دهید. این دوره راه شما را برای سال 2024 باز خواهد کرد. با کسوف 5 اردیبهشت، دوره درآمد شما افزایش می یابد، رشد با همکاری حلقه اجتماعی خود و نام شما آغاز می شود.

طالع بینی برج شیر 2023 (فال ماه مرداد)

فال سالانه برج شیر 2023: جهت گیری شغلی شما را در مسیری متفاوت از جایی که سال ها پیش شروع کرده بود می برد. به جای فرار و اجتناب از تغییراتی که برایتان پیش می آید، سعی کنید با آغوش باز آنها را در آغوش بگیرید. برای همگام شدن با زمان، به روش های خلاقانه و مدرن برای ترویج و پیشرفت به کسب و کار خود روی بیاورید.

2023 این پتانسیل را دارد که شور و اشتیاق زیادی را وارد زندگی عاشقانه شما کند. با این حال، برای این که این اتفاق بیفتد، باید نفوذ مریخ جنگجو را به سمت تمایلات جنسی هدایت کنید تا نزاع واقعی. اما در ماراتن های دوستیابی گرفتار نشوید، فراموش نکنید که دوستی های خود را افزایش دهید.

حلقه اجتماعی شما نه تنها ستون سیستم پشتیبانی شماست، بلکه در سال 2023 ممکن است فرصت هایی برای شبکه سازی از طریق دوستان خود پیدا کنید. می توانید قراردادها و همکاری هایی را ایجاد کنید که زندگی شما را تغییر دهد. اشکالی ندارد که یک کمک کوچک را بپذیرید حتی اگر یک شیر مغرور باشید.

به خصوص در ماه مارس، شما وارد فرآیندی می شوید که در آن تجربه ارث، بدهی، پرداخت و درآمد مشترک کسب خواهید کرد. مطمئن شوید که زمانی را برای چرت زدن گربه ها در نظر بگیرید، زیرا این سال شلوغ به استراحت زیادی نیاز دارد. سال 2023 است - جهان برای شما آماده است و شما برای جهان آماده هستید.

نشانه‌های زودیاک برج شیر در سال جاری برای سخت کوشی خود پاداش خواهند گرفت. آنها ممکن است ترفیعی دریافت کنند که مدتها منتظر آن بودند. آنها با ماهیت پرحرف، اجتماعی و ذهنی خود یک رهبر تیم خوبی خواهند بود. با خورشید گرفتگی که در برج حمل در 20 آوریل رخ می دهد، دوره ای از تحولات مهم برای کسانی که در خارج از کشور کار می کنند، در آموزش، تبلیغات، هوانوردی و بخش جاده آغاز می شود.

با کسوف 5 می، تصمیم گیری های خود را آغاز می کنید و شیرهایی که تحت فشار خانواده قرار می گیرند، بر پروژه ها و ایده های خود پافشاری می کنند. آنها ممکن است تغییر خانه، خرید خانه جدید یا تکمیل کار ساخت و ساز را تجربه کنند. امسال، رشدی با تیم های خود برای کسانی که در سرمایه گذاری های مشترک و شرکتی کار می کنند وجود دارد. تجارت خارجی، تجارت با سرمایه گذاران خارجی می تواند سودآور باشد.

طالع بینی برج سنبله 2023 (فال شهریور ماه)

طالع بینی برج سنبله برای سال 2023 : باز کردن قلبتان ممکن است در سال 2022 هیجان فوق العاده ای به شما داده باشد و کسانی که آن را تجربه کرده اند می دانند که ارزشش را دارد. با این حال، در سال 2023، روابط شما راضی کننده تر خواهد شد، و این فقط به این دلیل است که شما برای طرف مقابل باز هستید.

مرزهای سالمی را برای شکوفایی رابطه تعیین کنید. تا زمانی که شریک زندگی شما آماده باشد که شما را در اولویت قرار دهد (که این کار را انجام خواهد داد)، اوضاع بهتر خواهد شد و انرژی مثبت بیشتری در رابطه وجود خواهد داشت.

روزهایی وجود دارد که ستاره ها نشان می دهند که برای شغل و فراوانی شما مفید است. پس از یک تابستان موفق، می توانید در پاییز، به خصوص در برج سنبله (پایان ماه اوت، سپتامبر) شتاب حرفه ای کسب کنید. اما شغل شما تنها چیزی نیست که در ذهن شماست.

سال 2023 سال ثبت رکوردها در مورد عشق است، به ویژه با توجه به تغییر فصول در زمان ورود خورشید به برج سنبله. هنگامی که عطارد شما در 28 جولای وارد برج سنبله می شود، بهترین زمان سال برای رسیدگی به مکالمات سخت خواهد بود. اجازه ندهید غرورتان مانع موفقیت شما شود. 4 اکتبر و 8 نوامبر تاریخ های مهمی برای شما از نظر شغلی و دستاوردهای مالی خواهند بود.

در حالی که خورشید گرفتگی در 20 آوریل نشان می دهد که برج سنبله ها روابط جدید و جدی را آغاز خواهند کرد، همچنین نشان می دهد که تحولات مهم و خوبی را در مسائل دریافتی، مالیات، نفقه، ارث و دادگاه تجربه خواهند کرد. با کسوف در 5 می، آنها وارد دوره شدیدی می شوند که در آن بحران های ارتباطی افزایش می یابد. برج سنبله ها که با کسوف 14 اکتبر بهبودی در منابع مالی خود خواهند داشت، ثمره سرمایه گذاری خود را نیز درو می کنند.

طالع بینی برج ترازو 2023 (فال مهر ماه)

طالع بینی سالانه برج ترازو 2023: با داشتن گروهی از دوستان و حلقه اجتماعی رو به رشد، ممکن است احساس کنید که بیش از هر زمان دیگری محاصره شده اید. دیگر هرگز مجبور نخواهید شد یک شب را تنها بگذرانید - مگر اینکه بخواهید. حتی اگر افراد زیادی را به زندگی خود جذب می کنید، حتماً برای خودتان وقت بگذارید.

این دوستان جدید را همانطور که هستند ببینید. فقط به این دلیل که احساس تنهایی می کنید هرگز به رفتار بد خود اعتراف نکنید. در مورد افرادی که به زندگی خود اجازه ورود می دهید، انتخابی باشید و درک کنید، و تماشا کنید که چگونه یک زندگی اجتماعی پر رونق، هیجان انگیز و سالم تحت کنترل قرار می گیرد.

به یاد داشته باشید، از آنجایی که سیاره حاکم بر شما ناهید زیبا در سال 2023 (22 ژوئیه - 3 سپتامبر) به سمت عقب می رود، سعی کنید از ایجاد تغییرات عمده در ظاهر خود اجتناب کنید. هر زمان دیگری برای تغییر موهای شما یا کل ظاهر شما عالی است. یکی از بسیاری از زمینه های زندگی شما که در سال 2023 تغییر خواهد کرد، روال زندگی سالم شماست. امسال در حلقه اجتماعی شما فعالیتی وجود دارد.

شما در حال پیدا کردن دوستان جدید هستید، اما نگران نباشید، از دیدن دوستان قدیمی خود خوشحال خواهید شد. در حالی که هر ماه حاوی لحظات عاشقانه است، زمانی که مریخ در پایان ماه آگوست وارد نشانه شما می شود، از عشق و تمایلات جنسی احساس خوشحالی خواهید کرد، حتی اگر شبیه آنچه انتظار داشتید نباشد.

از نظر شغلی، از درخواست افزایش حقوق خودداری کنید، به خصوص در حوالی 5 مه، زیرا ماه کامل و ماه گرفتگی در خانه مالکیت شما وجود دارد. به طور کلی، کسوف هرج و مرج است و می تواند منجر به پایان های غیرمنتظره شود. با این حال، تنها چند روز بعد، حداقل در 7 می، زمانی که سیاره حاکم شما زهره وارد خانه دهم سرطان و وضعیت اجتماعی شما می شود، حداقل طبق طالع بینی، زمان بسیار مناسبی برای درخواست پول یا ترفیع بیشتر است.

با کسوف 20 آوریل، ممکن است ترازوهایی تصمیم به ازدواج بگیرند، ممکن است مقیاس هایی وجود داشته باشند که پروژه های مشترک را شروع کنند. شما می توانید گام های جدی بردارید زیرا این چرخه جدید از ماه مه آغاز می شود.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج عقرب 2023 (فال آبان ماه)

نظرات فال سالانه عقرب 2023: اگر در سال 2023 برنامه منظم و برنامه ریزی شده را رعایت نکنید، تغییر در برنامه روزانه شما بر زندگی شخصی شما تأثیر منفی می گذارد. تغییر مدیریت در محل کار شما را دیر به دفتر می‌آورد که باعث ایجاد درگیری در خانه می‌شود.

قبل از اینکه به دیوار برخورد کنید و فرسودگی شغلی را تجربه کنید، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید کمک بخواهید. در سکوت رنج نکشید. اگر مشکلی خارج از کنترل شما پیش آمد، صحبت کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی به شما کمک می کند یا چقدر می توانید کمک بگیرید مگر اینکه آن را بخواهید.

با شروع سال 2023، یکی از سیارات حاکم شما، عقرب، مریخ، وارونه است. در نتیجه، احساس آرامش می کنید و آماده در آغوش گرفتن هستید. شما یک علامت زودیاک هستید که به دلیل تمایلات جنسی خشونت آمیز خود شناخته شده است، اما امسال از شما می خواهد که تجربه خود را از احساسات جنسی گسترش دهید.

یکی از تم های امسال شما این است که از معادل سازی اشتیاق با هرج و مرج دست بردارید و یاد بگیرید که در روابط آرام و پایدار، چه عاشقانه، چه افلاطونی یا حرفه ای، شادی پیدا کنید. هنگامی که دیگر سیاره حاکم شما، پلوتو، به سمت وارونه می رود، شما وظیفه دارید عادت بدی مانند تعقیب رسانه های اجتماعی را ترک کنید.

خوشبختانه، سال 2023 شاهد نزدیک شدن شما به دوستان جدید و سیستم پشتیبانی شما به طور کلی در حال رشد و پرورش است. در نتیجه تا زمانی که خونسردی خود را در زمان ماه گرفتگی مطابق با نشانه خود حفظ کنید، امسال کمتر از حد معمول از تزریق سم خود استفاده خواهید کرد.

یکی از تاریخ های مثبت برای شما از نظر شغلی و مالی، 30 اردیبهشت است. توجه را به خود جلب خواهید کرد. ممکن است دوره ای از شناسایی و قدردانی به خصوص در زندگی شغلی شما وجود داشته باشد. این موضوع پربار در 5 ژوئن ادامه دارد. بازخورد مفیدی از یک مافوق در محل کار دریافت می کنید.

ترانزیت هایی که در طول این سال انجام می شود از 20 ژانویه به شما فرصت هایی را در خانه پول ارائه می دهد، در حالی که گذر ماهی های زحل و پلوتون دلو سرمایه گذاری های جدیدی را نشان می دهد که در حلقه اجتماعی خود انجام خواهید داد. ممکن است در ماه های تابستان از نظر کسب و کار و شغل با مشکلاتی روبرو شوید، اما خواهید دید که از اواخر مهرماه سرعت و بحران های شدید کاهش می یابد.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج قوس 2023 (فال آذر ماه)

فال سالانه برج قوس 2023: این سال برای شما سال خلقت خواهد بود. ممکن است متوجه شوید که به هنر علاقه دارید یا از آن الهام گرفته اید که چیزی معنادار برای دیدن یا استفاده جهان ایجاد کنید. شما تنها مانع تحقق این ایده هستید! اجازه ندهید افکار منفی به ذهن شما نفوذ کند. خوش بینانه فکر کنید و روی غرق شدن در خلاقیت تمرکز کنید. ممکن است در نهایت خود را در این روند بیابید.

2023 همکاری را وارد زندگی عاشقانه شما می کند. در نتیجه، شما و یک شریک می توانید یک کسب و کار راه اندازی کنید، یک گروه تشکیل دهید یا نیروها را با هم متحد کنید تا از سناریوی نقش آفرینی رویاهای خود لذت ببرید. با این حال، مهم نیست که عشق شما چقدر شعله ور می شود، از دوستی های خود غافل نشوید.

مانند هر سال، سال 2023 فراز و نشیب های خود را به همراه دارد و خانواده ای که انتخاب می کنید پایه و اساس شماست. به لطف یک سیستم پشتیبانی سالم، می توانید از روزهایی که فراوانی را به همراه دارد، استفاده کنید.

از نظر شغلی و مالی، 3 جولای ممکن است تاریخ مهمی برای شما باشد زیرا ماه کامل در خانه شما رخ می دهد. هنگامی که مریخ در 10 ژوئیه وارد برج سنبله کمال گرا می شود، شما آماده هستید تا راه خود را به سمت اوج بجنگید. شما یک نشانه کاریزماتیک هستید که از سخت کوشی نمی ترسید و واسطه خوبی هستید.

در نتیجه تمایل دارید به آنچه می خواهید برسید. اما مراقب باشید که پرخاشگر نباشید، بلکه قاطع باشید. کسوف 28 اکتبر شما را راهنمایی می کند تا بر اساس تصمیمات و نگرش های مشترکی که در رابطه با ازدواج، خرید ملک جدید یا تغییر خانه خود گرفته اید عمل کنید و می توانید سالم تر عمل کنید.

امسال سال خوبی برای کمان هایی خواهد بود که بر ارتباطات تبلیغاتی تمرکز دارند. کسب درآمد اضافی، سرمایه گذاری در سرگرمی های آنها و تبدیل آنها به تجارت، درهای درآمد را به چشمه ها باز می کند. قوس که برای مشاغل مربوط به خارج از کشور و بخش خدمات پرسود است، یکی از علائم زودیاک امسال خواهد بود که از نظر شغلی مورد حمله قرار خواهد گرفت.

زمانی که مریخ در 24 نوامبر وارد علامت شما می شود، این را در نظر داشته باشید. اگر با دقت استفاده شود، این یکی دیگر از تاریخ های مفید نجومی برای حرکت رو به جلو در تجارت است. فقط مراقب باشید که شما گاهی اوقات یک علامت آتش سوزی و تکانشی هستید. مراقب باشید چیزی را که پشیمان هستید یا بی ادبانه به همکاران یا روسا نگویید.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج جدی 2023 (فال دی ماه)

فال سالانه برج جدی 2023: تلاش برای موفقیت وضعیت شما را بالا کشیده است - اما آیا باعث شده که از شادی بدرخشید؟ احتمالا در حال حاضر انجام می شود، اما ممکن است در دراز مدت نباشد. وقت آن است که جرقه درونی خود را دوباره روشن کنید و کودک درون خود را در آغوش بگیرید.

با فعالیت هایی که در کودکی از انجام آنها لذت می بردید ارتباط برقرار کنید. قبل از اینکه بترسی، به یاد بیاور که کی هستی! برج جدی به دلیل سخت کوشی خود در طالع بینی شناخته می شود. 2023 به آنها کمک می کند تا قدرت خود را افزایش دهند و به مقامی برسند که غلبه بر آن دشوار است. برج جدی فقط باید موقعیت را شناسایی کند و از فرصت استفاده کند وگرنه ممکن است از دست آنها خارج شود.

وقتی سیاره حاکم شما زحل در 17 ژوئن 2023 به سمت عقب حرکت می کند، ممکن است مجبور شوید قربانی کنید. نگران نباش. همه اینها به این معنی است که اگر یک عادت بد را ترک نکنید، سیارات آن را برای شما انجام می دهند. وقتی در زندگی عاشقانه خود از مریخ جاه طلب و زهره شیرین برکات دریافت می کنید، چه در یک شراکت طولانی مدت و چه در یک رابطه معمولی باشید، از گرما و صمیمیت لذت می برید.

تعداد کمی از علائم زودیاک به اندازه شما جاه طلب هستند. می‌توانید پروژه‌ای را که سال‌ها پیش شروع کرده‌اید به پایان برسانید یا می‌توانید رویایی را که زمانی غیرممکن می‌دانستید دور بریزید. مهمتر از همه، شما از توانایی های خود آگاه هستید.

سال 2023، زمانی که شما چرخه 14 ساله بدبختی را شکسته اید، به شما این فرصت را می دهد که از خاکستر در تجارت، پول و فرصت های شغلی دوباره متولد شوید. شما وارد سالی شده‌اید که از حمایت خانواده‌تان برخوردار می‌شوید و کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید، مخصوصاً در مسیر رشد، جایی که میوه‌های بذرهایی را که در اردیبهشت کاشته‌اید، دریافت خواهید کرد.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج دلو 2023 (فال بهمن ماه)

طالع بینی سالانه دلو 2023: می شنوید؟ این صدای "بیشتر خود بودن" شماست. می بینید که سال 2023 پنجره ای به سوی رستگاری خواهد بود. در پایان، شما از محدودیت ها و موقعیت های محدود کننده ای که شما را از آن چیزی که هستید باز می دارد رها می شوید.

اکنون می توانید خود منحصر به فرد و واقعی خود را بدون احساس نیاز به پنهان شدن به دنیا نشان دهید. ممکن است لحظاتی درگیری و کشمکش درونی با دیگرانی وجود داشته باشد که نمی توانند شما واقعی را بپذیرند - اما این بهای ناچیزی برای داشتن فرصتی برای زندگی بر اساس شرایط خودتان است.

تو یک ستاره هستی، دلو. 2023 به شما می آموزد که می توانید با تقویت مثبت دیگران را تشویق کنید تا بهترین خود باشند. شما به دلیل غفلت از زندگی خصوصی خود در حالی که مشغول نجات دنیا هستید مشهور هستید. یکی از درس های شما در این سال این است که تغییر اغلب در سطح شخصی آغاز می شود.

این امر به ویژه زمانی صادق است که سیاره حاکم شما، اورانوس شورشی، وارونه باشد (12 ژانویه). شما می توانید چیزی را در زندگی خود شناسایی کنید که بی جهت از آن می ترسید، خواه اشتراک نظر سیاسی در مورد اینکه با چه کسی قرار می گذارید. خوشبختانه، ستارگان نشان می‌دهند که امسال توانسته‌اید روابط خود را تقویت کنید و در نتیجه شاهد رشد در حلقه اجتماعی، زندگی عاشقانه و شغل خود باشید.

از نظر شغلی و مالی، 20 فوریه می گوید که شما رویکرد متفاوتی نسبت به پول دارید. می توانید شروع به کسب درآمد از یک پروژه پرشور کنید. فراموش نکنید که در طول سال 2023 به سیستم پشتیبانی خود اعتماد کنید. اکثر مردم با نوعی مشکل پول سروکار دارند و مهم است که به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید. این امر به ویژه در ماه کامل و ماه گرفتگی در عقرب حسود در روز جمعه 5 مه و در خانه دهم شما که مربوط به وضعیت اجتماعی است بسیار مهم است. این انرژی پر هرج و مرج می تواند منجر به احساس رنجش شود.

صحبت در مورد پول نقد می تواند دشوار باشد، خواه شفافیت دستمزد، درخواست افزایش حقوق، یا کار بر روی مالیات خود باشد. اما با ورود عطارد به ماهی ها در 2 مارس، همه چیز آسان تر می شود. این زمان عالی برای تهیه بودجه یا حتی کار با یک حسابدار است. می توانید منتظر 30 آگوست باشید.

در 12 اکتبر، شما احساس جاه طلبی می کنید و آماده مبارزه برای شناخت حرفه ای هستید. هرگز فراموش نکنید که شما مستحق پاداش مناسب برای کار خود هستید. در 4 دسامبر، برای شهرت (یا حداقل توجه شایسته یا افزایش فالوور) آماده شوید. پذیرای پیشنهادهای کاری از حلقه اجتماعی خود باشید. با وجود اینکه تا 30 دی ماه به خصوص در نیمه اول سال با مشکلاتی روبه‌رو شدید، اما بعد از اردیبهشت در شرایط مالی بهتری خواهید بود.

طالع بینی یا هوروسکوپ برای سال ۱۴۰۲

طالع بینی برج ماهی 2023 (فال اسفند ماه)

طالع بینی ماهی 2023: شما به یک رویاپرداز معروف هستید. با این حال، در سال 2023، مزایای تعلیق را خواهید دید. در حالی که بقیه در حال برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی خود هستند، شما ترجیح می دهید پول های خود را برای یک روز بارانی پس انداز کنید و از سفر طولانی تر برای تعطیلات یا اقامت کوتاه تر صرف نظر کنید.

ممکن است متوجه شوید که می توانید با ساخت داربست های قوی تر به ارتفاعات جدیدی برسید. سر شما در ابرها نخواهد بود، اما منظره زیبایی خواهید داشت. نشانه های حوت بالاخره می توانند رویاهای خود را برآورده کنند.

وقتی صحبت از عشق به میان می آید، سال 2023 از شما می خواهد که ادامه دهید و گفتگوهای سختی داشته باشید. به عنوان آخرین علامت زودیاک، اغلب از شما به عنوان عاقل ترین علامت ستاره یاد می شود. به همین دلیل است که باید بدانید که مکالمات تعیین کننده رابطه هر چه بیشتر به تعویق بیفتید استرس زا تر می شوند.

در مورد دوستی هایتان، امسال زیاد درگیر کارهای زندگی عاشقانه خود نشوید که از آنها غافل شوید. امسال همچنین شما را تشویق می‌کند که تعارفات حرفه‌ای را بپذیرید (که ممکن است برخی از آنها برای شما پیش بیاید) و تصدیق کنید که از شهرت و شناخت لذت می‌برید، حتی اگر آخرین و عاقل‌ترین علامت زودیاک باشید.

نشانه های برج ماهی که از جمله نشانه هایی هستند که در سال 2023 لبخند می زنند، می توانند در زندگی کاری به هدف خود برسند. آنها این فرصت را خواهند داشت تا استعدادها و ایده های متفاوت خود را نشان دهند. ممکن است ترفیعی را که برای مدت طولانی دنبالش بوده اید دریافت کنید.

امسال با حمایت مالی و معنوی که از خانواده خود دریافت می کنید، زندگی شغلی شما رشد خواهد کرد. در نیمه دوم سال، می توانید تغییراتی در محل کار خود ایجاد کنید، به عنوان مکان به منطقه یا شهر دیگری بروید. می توانید با افراد جدیدی که ملاقات می کنید وارد پروژه های مشترک شوید و پیشنهادهای شغلی جدیدی دریافت کنید. به خصوص تاریخ 7 مارس 2023 و 4 ماه آینده برای شما بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان